پارچ و لیوان: قیمت و خرید 15 مدل سرویس پارچ و لیوان جدید

پیشنهاد خرید پارچ و لیوان جدید و شیک

چه شما بر سر سفره ایرانی بنشینید چه بر سر سفره فرنگی معمولا پارچ و لیوان از ضروری‌ترین‌های سفره محسوب می‌شود. خواه شما در این محصول نوشیدنی مانند دوغ یا نوشابه و شربت سرو کنید، چه آب گوارا. به نظر من زیباترین پارچ و لیوان‌ها را می‌توان در خانه مادربزرگ‌ها یافت. از آن پارچ و لیوان‌های کریستال قدیمی که نوشیدنی در آن صدبار گواراتر می‌شود. 

همانطور که همه می‌دانیم پارچ و لیوان انواع و اقسام زیادی دارد. از پلاستیکی گرفته تا پارچ و لیوان کریستال و شیشه‌ای. بستگی به نوع مهمانی و مهمان خانم‌های با سلیقه از این محصول استفاده می‌کنند. در ادامه تیم چی‌ بگیر زیباترین و مناسب‌ترین پارچ و لیوان‌ها را از نظر قیمت برایتان یک جا جمع کرده است. امیدواریم انتخاب شما جزو مجموعه زیر باشد. 

سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه لومینارک مدل ELISE است. در واقع دارای یک پارچ و 6 عدد لیوان زیباست. ارتفاع این پارچ زیبا 21 سانتی‌متر و با قطر دهانه 10 سانتی‌متر است. ارتفاع لیوان هم 5/13 سانتی‌متر با قطر دهانه 6 سانتی‌متر است. برای خرید آن کافی است لینک را لمس کنید. به سرعت به سبد خریدتان اضافه می‌شود.

سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه مدل ویستلر در تصویر مشاهده می‌شود. ابعاد لیوان این سرویس زیبا و با دوام 15 در 8 سانتی‌متر است و ابعاد پارچ یا بطری آن هم 22 در 11 در 11 سانتی‌متر . جنس پارچ و بطری این سرویس زیبا از کریستال است و طبیعتاً جنس لیوان آن هم از کریستال است. این ست زیبا دارای 6 عدد لیوان است. گفتنی است که جنس این سرویس خوب و قابل قبول است و طرفداران بسیار دارد.

سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه ام ای دبلیو کد C07022 یک سرویس زیبا و با کیفیت کریستال است. ابعاد لیوان‌های این ست زیبا 7 در 14 سانتی‌متر و ابعاد پارچ یا بطری آن هم 15 د ر25 در 35 سانتی‌متر. پارچ این سرویس دارای یک پایه زیبا و ظریف است. از مهمترین مزایای این ست زیبا باکیفیت بودن آن است. 

ست پارچ و لیوان 7 پارچه لومینارک مدل ROMANTIQUE دارای طراحی زیبایی است. دارای 6 عدد لیوان و یک پارچ بسیار زیبا است. ابعاد پارچ یا بطری این سرویس 21 در 10 در 10 سانتی‌متر است. جنس این ست زیبا بلور است.

ست پارچ و لیوان لومینارک نسبت به جنس، کارایی و طراحی با این قسمت ارزش خرید دارد. بسیار کیفیت ساخت خوبی دارد و طراحی آن هم زیباست.

سرویس پارچ و لیوان 5 پارچه سینانو مدل رادین کد 102772 ، سرویسی زیبا و با ساخت خوب و عالی از پلاستیک است. ابعاد پارچ یا بطری این سرویس پارچ و لیوان پلاستیکی 21 د ر15 سانتی‌متر است. تعداد لیوان‌های این ست پرکاربرد چهار عدد است. به دلیل اینکه این سرویس پلاستیک است، حمل و نقل آن هم آسان است. به راحتی قابل سشت‌وشو است و پارچ آن دارای درپوش نیز هست. جنس و اندازه این سرویس نسبت به کارایی و قیمت آن بسیار مناسب است.

پارچ و لیوان مادام کوکو مدل aron bedside، با جنسی از کریستال را در تصویر ملاحظه می‌کنید. دقت کنید ابعاد لیوان این مجموعه 5/5 در 6/7 سانتی‌متر است. و تعداد لیوان این محصول هم یک عدد است. این سرویس جمع‌و جور و زیبا دارای یک تنگ و یک لیوان است. بسیار زیبا و شیک است و طراحی زیبایی دارد. 

ست پارچ و لیوان پاشاباغچه کد 97444 از آن مدل‌هایی است که همواره در سبد مد و دکوراسیون منزل بوده است. از آن مدل‌هایی که قدیمی نمی‌شوند و همیشه زیبا هستند. ابعاد لیوان‌های این مجموعه ترک، 4 در 5 در 12 سانتی‌متر و ابعاد پارچ یا بطری آن هم 8 در 11 در 15 سانتی‌متر است. جنس پارچ و بطری این محصول شیشه و جنس لیوان آن هم شیشه است.این سرویس زیبا از نظر جنس و کارایی و قیمت آن ارزش خرید دارد.

سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه لومینارک مدل NEWJERSEY دارای جنسی از بلور است. تعداد است محصوب هفت عدد است. ارتفاع لیوان این ست زیبا 11 سانتی‌متر و قطر دهانه لیوان هم 7 سانتی‌متر است. ابعاد پارچ یا بطری این محصول هم 25 در 15 در 25 سانتی‌متر است. ارتفاع پارچ 26 سانتی‌متر است. کیفیت و طراحی ساخت این سرویس بسیار خوب است.

سرویس پارچ و لیوان 7 پارچه کد 559 بسیار زیبا را ملاحظه می‌کنید. این ست دارای یک پارچ و 6 لیوان است. جنس این پارچ و بطری از سرامیک است. کیفیت ساخت و طراحی این ست به گونه‌ای است که نسبت به قیمت آن ارزش خرید دارد. همواره اجناس سرامیک زیبا بوده است و خرید این ست هم خالی از لطف نیست. یک محصول کاملاً ایرانی و زیبا. ابعاد لیوان 12 در 8 در 12 سانتی‌متر و ابعاد پارچ یا بطری آن هم 30 در 20 در 30 سانتی‌متر است. 

ست پارچ و لیوان 7 پارچه نوری تازه سری اپرا مدل 242106 یک محصولی با قیمت مناسب برای زینت بخشیدن و استفاده در سفره‌های شماست. جنس پارچ و بطری و لیوان این مجموعه از شیشه است. تعداد لیوان‌ها آن شش عدد و یک پارچ دارد. ابعاد لیوان 7 در 5/13 سانتی‌متر و ابعاد پارچ یا بطری آن هم 5/23 در 14 در 5/16 سانتی‌متر است.


در ادامه بخوانید : سرویس چای خوری: خرید و قیمت 7 مدل سرویس چای خوری شیک

نکات مهم برای خرید ست پارچ و لیوان شیک؟

اگر برای خرید پارچ و لیوان سری به بازار زده باشید یا قصد خرید آنلاین داشته باشید؛ از انواع تنوع آن سرگیجه می‌گیرید. شما هم می‌توانید این محصول را بر روی سرویس‌های چینی، ارکوپال، بلور و پیرکس خریداری کنید، هم با توجه به نیاز و مد آن را جدا خریداری کنید. این محصول هم مانند انواع و اقسام دکوراسیون دارای مد است. اما مدلهایی مانند پارچ و لیوان امپراطوری سالیان سال است که مد بوده و همچنان زیبا می‌نماید. 

پارچ در واقع همان آبخوری با دهان گشاد است که بعضی به آن تنگ هم می‌گویند. این تنگهای دهان گشاد اغلب اوقات دارای دسته است. زیرا وجود دسته استفاده از آن را آسان‌تر می‌نماید. گفتنی است برای بهتر نگهداری از این محصول ما برای شما توصیه‌هایی را در زیر آورده‌ایم:

  • بهتر است پارچ و لیوان‌ شیشه‌ ای را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. 
  • بهترین محل را در کابینت و یا کمد برای نگهداری آن انتخاب کنید تا در هنگام خارج و وارد آن به آن آسیبی وارد نشد.
  • پس از خریداری این محصول حتما آن را شستشو کنید و درون کابینت قرار دهید.
  • برای حفظ و نگهداری بهتر این محصول آن را با دست شستشو کنید و از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید. مخصوصاً آن پارچ و لیوان کریستال که دارای طرح و گلهای رنگی بر روی سطح هستند. 
  • اگر پارچ و لیوان کریستال شما خیلی ظریف است. و یا دارای طرح است از اسکاچی نرمی برای شستشوی آن استفاده کنید. مبادا در سطح آن خراشی وارد شود.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناشناس

مفید بود

8 بهمن 1400 - 12:54

پاسخ
سرویس پارچ و لیوان قیمت انواع سرویس پارچ و لیوان