تشک برقی: مزایای استفاده از تشک برقی + راهنمای خرید

نکاتی که قبل از خرید تشک برقی و تشک حرارتی باید بدانیم

همه افراد پس از یک روز کاری سخت و طاقت‌فرسا یا بعد از باشگاه و تمرین‌های عضلانی نیازمند استراحت و آرامش هستند و استفاده از یک تشک برقی و تشک حرارتی می‌تواند موجب افزایش این آرامش و افزایش گردش خون بدن شود. اگر شما تاکنون تجربه استفاده از تشک برقی را نداشته‌اید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه سایت چی بگیر باشید.

ما در این مقاله برای شما عزیزان هر آنچه را که لازم است درباره انواع تشک برقی و ویژگی‌های آن‌ها بدانید، شرح داده و خواهیم گفت. چنانچه تمایل به خرید تشک برقی بیورر و سایر مدل‌های متنوع تشک برقی دارید، مطالعه راهنمای خرید این محصول را از دست ندهید. همچنین در ادامه تعدادی از بهترین تشک برقی را برایتان معرفی کرده و درباره مشخصات آن‌ها خواهیم گفت.

مزایای استفاده از تشک برقی

برخی از افراد بر این تصور هستند که استفاده از انواع تشک حرارتی تنها برای گروه سنی سالمندان است. اگر شما نیز صاحب این طرز تفکر هستید، بهتر است که در افکار خود تجدید نظر کنید، زیرا استفاده از تشک‌ های حرارتی و برقی هیچگونه محدودیت سنی نداشته و حتی برای اطفال و نوزادن نیز می‌توان از تشک برقی استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که استفاده از این قبیل تشک برقی جنبه درمانی داشته و از گرفتگی‌های عضلانی وگرفتگی‌های ماهیچه‌ها جلوگیری کرده و از طرفی موجب تسکین گردش خون بدن می‌شود. در نتیجه با توجه به کارآیی و ویژگی‌هایی که پدهای حرارتی و تشکچه برقی دارند می‌توانیم بگوییم که استفاده از آن برای همه افراد به ویژه کسانی که از بیماری آرتروز رنج می‌برند مفید است. 

اگر شما نیز ساعت‌های طولانی پشت میز می‌نشینید و یا مربی ورزشی بوده و در طول روز ساعت‌ها تمرینات دشوار انجام می‌دهید، توصیه می‌کنیم برای خرید تشک برقی اقدام نمایید. لازم به ذکر است که خرید تشک برقی برای مادربزرگ و پدربزرگ‌هایی که دارای درد آرتروز هستند، گزینه بسیار مناسبی است. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید تشک برقی محسوب می‌شوند. این موارد عبارت‌اند از:

  • بهبود آرامش ذهنی و روانی: حتماً می‌دانید که گرما درمانی تاثیرات بسزایی در عملکرد ذهن و آرامش روان افراد دارد. اکثر پزشکان به استفاده از آب‌های گرم معدنی، انواع سونا و حتی استفاده از تشک برقی تاکید ویژه‌ای داشته و همواره خرید تشکچه برقی و حرارتی را به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد می‌دهند.
  • تطبیق پذیری و سهولت در استفاده؛ از مهم‌ترین مزایای خرید تشک حرارتی و استفاده از آن تطبیق پذیری و سهولت در استفاده از این تشکچه‌‌های برقی است. شما عزیزان به راحتی می‌توانید از تشک برقی به روی مفاصلی که درد شدیدی دارند به عنوان مثال گردن، کمر و سایر اعضای بدن استفاده نمایید.
  • داشتن خواب راحت؛ از دیگر ویژگی و مزیت‌های منحصر به فرد این قببل از تشک‌ های برقی کمک به داشتن خواب راحت است. زمانی که پس از طی یک روز کاری سخت و دشوار از تشک برقی خود استفاده می‌کنید، در نهایت آرامش به خواب عمیقی رفته و خستگی و دردهای عضلانی را ‌از خود دور می‌کنید.

موارد نامبرده بخش کوچکی از مزیت‌ های استفاده از تشک برقی محسوب می‌شدند. اگر شما نیز علاقه‌مند به استفاده از تشک برقی هستید می‌توانید با بررسی قیمت تشک برقی یکی از بهترین‌ها را خریداری نمایید. ما در ادامه این مقاله از سایت چی بگیر برایتان می‌گوییم که برای خرید تشک برقی باید به چه فاکتورهایی دقت داشته باشید.

در ادامه برای شما عزیزان تعدادی از بهترین تشک‌ برقی را معرفی می‌کنیم.

تشک برقی سوناجم مدل MM42

ابعاد این تشک برقی 600*400*20 میلی متر بوده و مناسب برای یک نفر است. توان مصرفی این تشک برقی برابر با 30 وات بوده و جالب است بدانید که دارای استاندارد ملی است. این تشک منحصر به فرد ضد آلرژی است و محافظ گرما BBS آن ترموستات است.این تشک قابلیت شستشو دستی داشته و داخل آن ضدآب است و سیم حرارتی آن نیز روکش سیلیکونی دارد و از بابت خطر برق گرفتگی نگرانی نخواهید داشت.

تشک برقی چرمینه رویال مدل 60

ابعاد این تشک برقی باکیفیت برابر 80*60*2 میلی متر است و قابلیت استفاده برای یک نفر را دارد. توان مصرفی تشک برقی 60 وات است و مناسب برای افرادی است که آرتروز و فیبر میالژیا دارند. استفاده از این تشک موجب تسکین دردهای عضلانی  و کاهش استرس و آلرژی می‌شود.

این تشک قابلیت تنظیک دما به صورت اتوماتیک داشته و در مراکز فیزیوتراپی نیز قابلیت استفاده دارد و خاصیت گرمازایی آن برای تسکین ماهیچه‌های شخص مفید است. 

تشک برقی اس تی مدل 6080

مشخصات محصول
ابعاد80*60*3
سایزیک نفره
سایر توضیحاتابعاد 60*40 سانتی متر
محافظت از گرمای بیش از حد
تنظیم دمای آنالوگ
گرم شدن سریع تا 65 درجه سانتی گراد
توزیع یکنواخت

تشک برقی بهتاب مدل T640

مشخصات تشک 
ابعاد60*40*1 
سایزیک نفره
توان مصرفی60
خاموشی خودکار پس از1
دمای آب برای شستشو30
ساخته شده از موادروکش مقاوم در برابر نفوذ مایعات و بدون حساسیت
محافظ گرمای  BBSسنسور دما
مشخصه اصلیتایمردار
قابلیت ابزاریضدآلرژی

تشک برقی زیلاکس مد

مشخصات محصول
ابعاد140*150
سایزدو نفره
توان مصرفی140 وات
خاموشی خودکار پس از3
دمای آب برای شستشو30 درجه
سایر مشخصاتمجهز به دو عدد کنترل جدا شونده برای سهولت در شستشو
سیککشی داخلی دو لایه برای ایجاد گرمای بهتر و بیشتر
دارای 11 سطح متفاوت حرارت
ساخته شده از موادمیکرو فایبر و پشم
قابلیت‌های ابزارقابلیت تنظیم دما
امکانات ابزارسیستم خاموشی خودکار

تشک برقی مدل GT4

مشخصات محصول
ابعاد30*30*5
سایزیک نفره
توان مصرفی8 وات
سایر مشخصاتقابلیت کار با پاور بانک
دارای یو اس بی
حداقل ولتاز 5 ولت
حداکثر توان خروجی 8 وات
قابل تنظیم در 37 درجه سانتی گراد تا 47 درجه سانتی گراد
قابلیت شستشو به صورتدستی

تشک برقی گرمایی امسیگ مدل HP106

ابعاد این تشک برقی برابر با 1*60*40 میلی متر است و مناسب برای یک نفر است. توان مصرفی تشک 100 وات است و خاموشی خودکار پس از 1 تا 9 دارد. برای شستشو تشک باید از آب با دمای 30 درجه استفاده کنید. جالب است بدانید که این تشک دارای تایمر بوده و کاملا ضد آلرژی است و از این بابت نگرانی نداشته و می‌توانید آن را با ماشین لباسشویی بشویید.

تشک برقی آسیا الکتریک مدل سولو مد کد 05

اگر قصد خرید یک تشک برقی باکیفیت با قیمت مناسب را دارید، ما خرید تشک برقی برند آسیا الکتریک را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که به شدت مقرون به صرفه است. ابعاد این تشک 54*36*2 میلی متر بوده و به صورت تک نفره می‌توان از آن استفاده کرد.

تشک برقی اوماک مدل 13090

مشخصات تشک برقی
ابعاد145*90 میلی متر
سایزیک نفره
توان مصرفی40 تا 80
سایر مشخصاتدارای ریموت برای تنظیم دما
دارای سه حالت با دمای 0، hot و warm
پشتیبانی از ولتاژ 220 تا 230 وات

تشک برقی اوماک مدل 13090

مشخصات تشک برقی
ابعاد145*90 میلی متر
سایزیک نفره
توان مصرفی40 تا 80
سایر مشخصاتدارای ریموت برای تنظیم دما
دارای سه حالت با دمای 0، hot و warm
پشتیبانی از ولتاژ 220 تا 230 وات

تشک برقی گرماتن مدل 4060

مشخصات تشک برقی
ابعاد 400*600*20 میلی متر
سایز
یک نفره
توان مصرفی60
سایر ویژگی‌هاخاصیت گرمازایی برای تسکین ماهیچه‌ها و کاهش درد و تسهیل کننده گردش خون
ساخته شده با موادپارچه نرم و ضد حساسیت
مشخصه اصلیمناسب برای افراد مبتلا به آرتروز و گرفتگی عضلات و ماهیچه‌ها


در ادامه بخوانید : محافظ تشک: بهترین مارک محافظ تشک ضد آب و ضد حساسیت


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین بالش طبی برای دیسک گردن و خواب( باکیفیت ترین)

راهنمای خرید بهترین تشک برقی با قیمت مناسب

خرید و قیمت تشک برقی

توصیه می‌کنیم که به هیج عنوان بدون مقدمه برای خرید کالایی اقدام نفرمایید و در ابتدا تمامی جوانب را سنجیده و سپس با آگاهی کامل برای خرید اقدام نمایید. موارد زیر از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که لازم و ضروری است قبل از خرید تشک برقی ارزان قیمت به آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید. این موارد مهم عبارت‌اند از:

توجه به مدل‌های متنوع تشک برقی

جالب است بدانید که تشک های برقی انواع و مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام از نظر کارایی و ویژگی‌هایی که دارند با هم متفاوت هستند. به هنگام خرید بهتر است که هدف خود از خرید تشک و پد برقی را مشخص کرده و سپس متناسب با نیاز خود بهترین تشک برقی را انتخاب کنید. موارد زیر از جمله متنوع‌ترین پدها و تشک‌ برقی محسوب می‌شوند:

  • تشک برقی مرطوب
  • تشک برقی مادون قرمز
  • تشک برقی ساده و معمولی
  • تشک برقی شارژی

بررسی ابعاد و اندازه تشک حرارتی

قبل از هر چیزی لازم و ضروری است که ابعاد و اندازه تشک برقی را مشخص نمایید و به این مسئله دقت داشته باشید که تشک برقی قابلیت استفاده چندین نفر را دارد. برخی از تشک های برقی ظرفیت استفاده دو نفره را داشته و برخی تکی هستند. از طرفی برخی از مدل‌های تشک برقی به گونه‌ای هستن که به روی محل درد قرار گرفته و ابعاد نسبتاً کوچکتری دارند.

قابلیت و تنظیم دما

اکثر تشک های برقی مدرن و درجه یک قابلیت کنترل دما داشته و شما عزیزان می‌توانید از این تشک برقی در تنوع دمایی بالایی استفاده کنید. به عنوان مثال برای برخی از بیماری‌ها دمای بسیار زیاد ضرر داشته و با توجه به قابلیت این تشک‌ برقی می‌توانید آن‌ها را در دمای ویژه‌ای تنظیم نمایید.

تشک برقی ریموت دار

اکثر تشک‌ برقی موجود در بازار دارای ریموت و کنترل بوده و اگر برای سالمندان مورد استفاده قرلر بگیرند به راحتی قابلیت کنترل دارند. از این قبیل تشک برقی ریموت دار معمولا در مراکز فیزیوتزاپی و توان بخشی استفاده می‌کنند‌.

قابلیت خاموش شدن خودکار

یک تشک برقی درجه یک قابلیت خاموش شدن خودکار دارد. با استفاده از این تشک برقی با آسودگی خاطر می‌توانید بخوابید و دیگر نگران خاموش کردن تشک برقی نباشید.

متریال مورد استفاده در ساخت تشک برقی

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید تشک برقی و حرارتی باید به آن نهایت دقت را داشته باشید، توجه به مواد و متریال مورد استفاده در ساخت تشک برقی است. به عنوان مثال حتما باید جنس پارچه را مورد بررسی قرار دهید و ببینید که تشک برقی از چه موادی ساخته شده است. آیا متریال مورد استفاده در ساخت تشک برقی حساسیت و آلرژی زا هستند یا خیر؟

توصیه می‌کنیم از تشک های برقی خریداری کنید که هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای شما ایجاد نمی‌کنند و طول عمر نسبتا مطلوبی دارند. توجه داشته باشید که تشک برقی از نظر آسایش و راحتی باید ارگونومیک بوده و از نظر سفت و نرم بودن مناسب باشد.

ایمنی تشک برقی

دقت داشته باشید تشک‌ برقی که خریداری می‌کنید باید به گونه‌ای باشد که هیچ گونه خطر برق گرفتگی نداشته و خطرهای احتمالی این جان شما را تهدید نکند. به عنوان مثال حتماً کلیه سیم‌های مورد استفاده در ساخت تشک برقی باید ارگونومیک بوده و دارای روکش‌های مناسب برای جلوگیری از هر گونه خطری باشند.

مواردی که برایتان شرح دادیم از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی بودند که برای خرید تشک برقی باکیفیت باید نهایت دقت را به آن‌ها داشته باشید. 

تشک برقی باسیم بخریم یا بی‌سیم؟

راهنمای خرید تشک برقی

همانطور که می‌دانید تشک های برقی به واسطه نیروی برق کار می‌کنند و برخی از آن‌ها به صورت بی‌سیم بوده و قابلیت شارژ دارند و جالب است بدانید که  نوع پیشرفته‌ای از تشک برقی وجود دارد که به وسیله پاوربانک نیز کار می‌کند. البته تشک برقی باسیم نیز طرفداران ویژه خود را داشته و به شدت مورد استقبال خریداران واقع می‌شود. شما عزیزان می‌توانید متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید تشک برقی بی‌سیم و یا تشک برقی با سیم خریداری کرده و از آن نهایت استفاده را کنید. از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید تشک برقی توجه به توان مصرفی است. حتماً به هنگام خرید تشک برقی ارزان قیمت توان برق مصرفی را نیز در نظر داشته و به آن دقت کنید.

آیا تشک برقی قابلیت شستشو دارد؟

بله اکثر تشک های بقی قابلیت شستشو داشته و شما می‌توانید به صورت دستی و یا به واسطه ماشین لباسشویی آن‌ها را بشویید. البته لازم به ذکر است که باید اتصالات حرارتی و سیم‌ها را قبل لز شستشو از تشک جدا کنید.

آیا امکان استفاده از تشک برقی و حرارتی در دوران بارداری وجود دارد؟

استفاده از تشک برقی در دماهای حرارتی نسبتاً پایین تا حداکثر ۳۹ درجه برای مادران باردار مانعی نداشته و لازم به ذکر است که از نظر الکترومغناطیسی نیز خطری جنین را تهدید نکرده و به راحتی قادر به استفاده از تشک برقی در دوران بارداری خواهید بود.

استفاده از تشک برقی چه معایبی دارد؟

چنانچه تشک برقی از برند معتبر خریداری نکنید و از محصولات فیک و فاقد مرغوبیت خریداری کنید، ممکن است دچار برق گرفتگی شوید. همچنین لازم به ذ‌کر است که تشک برقی را در دسترس حیوانات خانگی قرار ندهید زیرا ممکن است با جویدن سیم تشک برقی دچار برق گرفتگی شوند.

سخن پایانی: 

از همراهی شما عزیران بسیار خرسندیم و تمامی تلاش خود را می‌کنیم که در وب‌سایت چی بگیر بهترین محشولات را برایتان معرفی نماییم. در این مقاله برایتان درباره راهنمای خرید تشک برقی گفته و تعدادی از بهترین تشک برقی و تشک حرارتی را معرفی کردیم. اگر قصد خرید محافظ تشک را داشته باشید چی بگیر پیشنهاد ویژه‌ای برایتان دارد. حال شما عزیزان می‌توانید با آسودگی خاطر و آگاهی کامل نسبت به خرید تشک برقی اقدام کرده و لحظات زندگی توام با آرامش و سلامتی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.