خرید 15 مدل زیر بشقابی شیک و جدید( قلاب بافی، بافتنی، حصیری...)

راهنمای خرید زیر بشقابی شیک و جدید

از دیگر اجزاء و ابزار پذیرایی می‌توان به زیربشقابی اشاره کرد. زیربشقابی‌ ها در انواع، رنگ، مدل و جنس‌های گوناگون موجود هستند. زیربشقابی‌ها قابلیت تولید و تهیه شدن از ابریشم خالص تا زیربشقابی به صورت بامبو را دارا هستند. بستگی به نوع و کاربرد آن در محل استفاده دارد. 

استفاده از زیربشقابی‌ در دهه اخیر بسیار چشم‌گیر شده است. این نشان دهنده با اهمیت شدن این اکسسوری در پذیرایی است. معمولا بر روی میز پذیرایی به تعداد هر عدد صندلی، یک زیربشقابی قرار داده می‌شود. این زیر بشقابی‌ ها علاوه بر زیبایی خاصی که به میز می‌بخشد، معمولا قابلیت محافظت از میز را هم بر عهده خواهند داشت. امروزه با استفاده از انواع زیربشقابی ها و رانرها، میزهای حرفه ای و بسیار تجملی می توان چید.

معرفی بهترین و زیباترین زیربشقابی‌ برای میز نهارخوری

زیربشقابی و زیر قابلمه ای مدل s135 مجموعه 6 عددی

زیربشقابی و زیر قابلمه‌ای مدل s135 مجموعه 6 عددی با ابعاد ۳۵x۳۵x۱ سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می‌کنید. وزن هر کدام از این زیربشقابی‌های بسیار زیبا و جذاب حدود ۳۰۰ گرم است. جنس این زیربشقابی‌ها هم از کتان است. به صورت دایره‌ای شکل بافته شده و بسیار ضخامت مناسب، دوخت خوب و دارای دوام عالی است.  

زیر بشقابی هوم اند لایف مدل لیان

زیر بشقابی هوم اند لایف مدل لیان مناسب تزیین و دیزاین میز غذاخوری است. جنس این زیر بشقابی از حصیر خشک است. این زیربشقابی قابلیت محافظت از سطح میز غذاخوری را دارد. ابعاد این محصول دایره‌ای شکل  ۳۸x۳۸x۱  سانتی‌متر است. بسیار سبک بوده و همانطور که گفته شد جنسی از حصیر دارد. 

زیربشقابی طرح سنگ کد 8472 مجموعه 2عددی همراه زیرلیوانی

زیربشقابی طرح سنگ کد 8472 مجموعه 2عددی همراه زیرلیوانی در ابعاد ۴۰x۳۰x۱ سانتی‌متر است. وزن هر کدام از این زیربشقابی‌های پارچه‌ای ۱۰۰ گرم است. این زیربشقابی‌های پارچه‌ای به شکل مستطیل هستند. در هر بسته این زیربشقابی‌ها دو عدد زیر بشقابی وجود دارد.

 زیر بشقابی ایکیا UNDERLAG

زیر بشقابی ایکیا UNDERLAGرا در تصویر ملاحظه می‌کنید. این زیربشقابی زیبا در ابعاد ۴۵x۳۵x۱ سانتی‌متر است. وزن هر زیربشقابی حدود ۱۷۰ گرم است. این زیربشقابی‌های ایکیا از جنس پلی‌استر - پی وی سی است. شکل آن هم به صورت مستطیل است. 

زیر بشقابی کد 222 مجموعه 6 عددی

زیر بشقابی کد 222 مجموعه 6 عددی در ابعاد ۲۳x۲۳x۱ سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. وزن هر کدام از این زیربشقابی‌ها ۱۴۹ گرم است. جنس این زیربشقابی‌ها پارچه است. شکل آن دایره است.

  زیر بشقابی مدل HRC کد R30-2

زیر بشقابی مدل HRC کد R30-2دارای جنسی از سنگ است. این محصول دارای یک عدد زیر بشقابی است. با ابعاد ۳۰ در۳۰ سانتی‌متر و ضخامت ۱۵ میلی‌متر.  ابعاد این زیر بشقابی ۳۰x۳۰x۱.۵ سانتی‌متر است. وزن این زیربشقابی سنگی ۱۳۰۰ گرم است. در توضیح جنس این زیربشقابی باید گفت، زیره از جنس MDF به رنگ قهوه‌ای تیره و ضخامت ۲ میلی‌متر است. رویه این زیربشقابی از جنس سنگ طبیعی مقاوم در برابر حرارت است. از این زیربشقابی سنگی برای کلیه ظروف داغ می‌توان بهره برد. این زیربشقابی قابلیت استفاده به عنوان زیره برای گلدان یا قاب عکس را نیز داراست. این زیربشقابی ساخت ایران است. 

زیر بشقابی مدل پی مت کد 02 بسته دو عددی

زیر بشقابی مدل پی مت کد 02 بسته دو عددی از جنس پلاستیک است. شکل آن هم به صورت مستطیل است. تعداد آن دو عدد زیر بشقابی است. ابعاد این زیربشقابی زیبا 46 در 30 سانتی‌متر است. وزن هرکدام حدود ۱۵۰ گرم است. 

زیربشقابی و زیرقابلمه ای مدل بامبو مجموعه 6 عددی

زیربشقابی و زیرقابلمه‌ای مدل بامبو مجموعه 6 عددی است.  این یک مجموعه عالی است. ابعاد هر کدام از این زیربشقابی‌ها 45 در 35 ۵ سانتی‌متر و به صورت مستطیل است. جنس این زیربشقابی‌ها از بامبو است. این انتخاب، یک انتخاب عالی است. 

 زیر بشقابی هوم اند لایف مدل پیدرا

زیر بشقابی هوم اند لایف مدل پیدرا یک انتخاب زیبا و با کیفیت است. ابعاد هر کدام از این برگهای زیربشقابی ۴۲x۴۲ سانتی‌متر است. بسیار سبک بوده و جنسی از پلی پروپیلن دارد. این محصول به صورت تک فروخته می‌شود. شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز از این برگها تهیه نمایید. 

زیربشقابی مدل JOINT-J-12

زیربشقابی مدل JOINT-J-12یک زیربشقابی جذاب است. در رنگهای بسیار زیبا. ابعاد آن هم ۳۸x۳۸ سانتی‌متر است. بسیار سبک بوده و جنس آن هم از پلی‌استر - پی وی سی به صورت دایره شکل است. البته شما قادر خواهید بود به تعداد مورد نیاز از این زیربشقابی تهیه نمایید. و حتی از آن به عنوان زیر قاب عکس و زیرگلدان هم استفاده کنید. 

زیربشقابی و زیرقابلمه ای مدل ارغوان بسته دو عددی

زیربشقابی و زیرقابلمه‌ای مدل ارغوان بسته دو عددی تهیه و تولید شده از جنس حصیر چوبی است. به شکل دایره و گفتنی است در تهیه این زیربشقابی‌ها از از شاخه گیاه ارغوان که در ارتفاعات و دره‌های سرسبز طرقبه رشد می‌کند استفاده شده است. این زیربشقابی چوبی به صورت دستباف توسط بافندگان تولید شده است. ابعاد آن هم ۲۵x۲۵ سانتی‌متر است. 

زیربشقابی و زیرقابلمه ای مدل s142 مجموعه 4 عددی

زیربشقابی و زیرقابلمه‌ای مدل s142 مجموعه 4 عددی در تصویر دیده می‌شود. ابعاد این زیربشقابی 4 عددی ۳۰x۳۰  با ارتفاع 6 سانتی‌متر است. وزن این بسته زیربشقابی‌های ۱۲۰۰ گرم است. جنس این زیربشقابی‌های مذکور کتان است. شکل آن هم دایره است. 

زیربشقابی مدل JOINT-J-10 بسته 6 عددی

زیربشقابی مدل JOINT-J-10 بسته 6 عددی با ابعاد ۳۸x۳۸ سانتی‌متر است. گفتنی است جنس این زیربشقابی‌های زیبا از پلی‌استر - پی وی سی است. این مجموعه 6 عددی بسیار زیبا و مقرون به صرفه است. شکل آن هم دایره‌ای شکل است.  

زیر بشقابی کد T0018 بسته 2 عددی

زیر بشقابی کد T0018 بسته 2 عددی بسیار زیبا و شیک است. ابعاد این زیربشقابی چوبی و مستطیلی شکل ۳۴.۵x۱۹ سانتی‌متر است. وزن آن هم حدود ۶۰۰ گرم است. جنس تشکیل دهنده این زیربشقابی زیبا از چوب است. این مجموعه دارای دو عدد زیر بشقابی است. که تهیه شده از چوب طبیعی روسی است. که چندین لایه پوششی برای حفاظت از طرح و رنگ چوب، روی آن زده شده است. 

زیربشقابی و زیرقابلمه ای مدل مکرومه

زیربشقابی و زیرقابلمه‌ای مدل مکرومه بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسد. ابعاد آن ۲۰x۲۰ سانتی‌متر است. زیربشقابی مکرومه، دایره‌ای شکل است. این زیربشقابی سایزی کوچک‌تر از سایزهای نرمال دارد. 

چطور یک زیر بشقابی شیک بخریم؟

خرید و قیمت انواع زیر بشقابی

همانطور که می‌دانیم زیر بشقابی‌ها برای حفاظت میز از گرما و داغی غذا نیستند بلکه کمک به زیباتر نشان دادن چیدمان میز و همینطور تمیزتر نگاه داشتن میز است. اگر قصد دارید از زیربشقابی بر سر میز غذا استفاده کنید، اول از همه شناخت نوع چیدمانتان است. کلاسیک، سنتی، تلفیقی و .... . سپس برای زیباتر جلوه دادن هم میز غذا و هم زیربشقابی، از رنگها و طرح‌هایی متفاوت با میز بهره ببرید. قطعا بدین صورت جلوه بیشتری به میز خواهید داد. 

انتخاب جنس زیر بشقابی

قطعا هر کدام از ما حداقل، دو مدل، دو طرح، و یا دو جنس متفاوت از زیربشقابی‌ها را دیده‌ایم. زیر بشقابی‌ها در انواع مختلفی وجود دارند. از جمله زیربشقابی‌ قلاب بافی، پلاستیکی، حصیری، پارچه‌ای، چوبی، بامبو، کاغذی، مکرومه، نمدی و ..... 

اندازه استاندارد زیر بشقابی 

بی‌شک اندازه زیربشقابی به سایز بشقاب بستگی دارد. اما در حالت نرمال و استاندارد، زیربشقابی‌ها برای بشقاب‌های مستطیلی شکل 35 در 50 سانتی‌متر و برای بشقاب‌های گرد 30 در 50 سانتی‌متر است. بهتر است زیر بشقابی رو زوری انتخاب کنیم که همه ی موارد غذاخوری مانند بشقاب، قاشق،چنگال و لیوان بر روی آن قرار بگیرد. 

رنگ مناسب برای زیربشقابی:

برای انتخاب رنگ می توانید از رنگ میز نهاری خود استفاده کنید( بهتر است رنگ زیر بشقابی را کاملا متضاد با رنگ میز نهارخوری و رومیزی انتخاب کنید). همچنین می توانید از رنگ دکوراسیون کلی خانه خود استفاده کنید. 

سخن آخر:

برای تهیه و خرید یک زیربشقابی مناسب، در هر سایز و مدل، در هر رنگ و طرح و جنس، و به هر تعدادی که نیاز دارید، می‌توانید از سایت چی‌بگیر کمک بگیرید و از طریق ما، به سریع‌ترین فروشنده‌های اینترنتی با بهترین و بیشترین فروش و خدمات وصل شوید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.