آیفون تصویری: راهنمای خرید و قیمت بهترین در باز کن تصویری

راهنمای خرید بهترین برند آیفون تصویری

لوازم و تجهیزات منزل همواره دستخوش تغییرات و تکنولوژی‌های نوین بوده و هست. یکی از مواردی که در سال‌های اخیر شاهده آن بوده‌ایم جایگزین شدن انواع آیفون تصویری به جای در بازکن های قدیمی است. اگر در آستانه سال نو تمایل دارید که تغییراتی در منازل خود داشته باشید، تعویض آیفون تصویری بسیار ایده‌آل بوده و به شما توصیه می‌شود. ما در این مطلب از سایت چی بگیر برای شما خواهیم گفت که چگونه بهترین ایفون تصویری را خریداری کنید.

اهمیت خرید آیفون تصویری

با روی کار آمدن در باز کن های تصویری امنیت منازل به شدت افزایش یافته و شما  در هر ساعت از شبانه روز با شرایط جویی متفاوت می‌دانید که چه کسی پشت درب منزل شما است. از طرفی این قبیل از آیفون تصویری قابلیت ثبت، ضبط و نگهداری تصاویر و فیلم افرادی که زنگ خانه شما را به صدا آورده‌اند، دارند. چنانچه در منزل تشریف ندارید به کمک تصاویر ثبت شده متوجه این مسئله خواهید شد. در ادامه برای شما خواهیم گفت که برای خرید این مدل از آیفون باید به چه مواردی دقت کنید.

 آیفون تصویری آلدو مدل 412V1 مجموعه 4 عددی

مشخصات
ابعاد پنل20*20*20 سانتی‌متر
وزن1500 گرم
ابعاد صفحه نمایش4.3
تعداد واحد1
شاملگوشی و پنل و منبع تغذیه
ویژگی‌های در بازکنقابلیت دید در شب
سایر توضیحاتدارای صفحه نمایش LED
دوربین ساخت ژاپن با کیفیت بالا ودید در شب قوی

آیفون تصویری سیماران مدل HS43M100V1F مجموعه 2 عددی

مشخصات
ابعاد پنل20*20*20 سانتی‌متر
وزن1200 گرم
ابعاد صفحه نمایش4.3
تعداد واحد1
شاملگوشی و پنل
ویژگی‌های در بازکنقابلیت دید در شب
توضیحات ضبط تصاویرقابلیت ضبط عکس و فیلم در مموری کارت
سایر توضیحاتدارای دوربین سونی ژاپن، مقاوم در برابر سخت‌ترین شرایط جویی دارای دو اسپیکر ضدآب و ضدیخ

آیفون تصویری سیماران مدل 73m200V1

مشخصات
ابعاد پنل30*30*30 سانتی‌متر
وزن2000 گرم
ابعاد صفحه نمایش7
اقلام همراهقفل زنجیری
تعداد واحد1
شاملگوشی و پنل و منبع تغذیه
ویژگی‌های در بازکنقابلیت دید در شب
سایر توضیحاتدارای دوربین سونی ژاپن، مقاوم در برابر سخت‌ترین شرایط جویی دارای دو اسپیکر ضدآب و ضدیخ
دارای حافظه داخلی عکس و جانبی فیلم

آیفون تصویری سیماران مدل HS43VF1 مجموعه دو عددی

این مدل از آیفون تصویری سیماران دارای مانیتور 4.3 اینچی است و تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می‌گذارد. اگر امنیت و ایمنی منزل برای شما حرفراول را می‌زند، باید بگوییم که قیمت آیفون تصویری سیماران کاملاً مقرون به صرفه بوده و خرید آن به شما توصیه می‌شود. برخی از مشخصات این در باز کن تصویری به شرح زیر است:

مشخصات
ابعاد پنل20*20*20 سانتی‌متر
وزن1200 گرم
ابعاد صفحه نمایش4.3
تعداد واحد1
شاملگوشی و پنل
ویژگی‌های در بازکنقابلیت دید در شب
سایر توضیحاتدارای دوربین سونی ژاپن، مقاوم در برابر سخت‌ترین شرایط جویی دارای دو اسپیکر ضدآب و ضدیخ

درب بازکن تصویری آلدو مدل 412

مشخصات
وزن850 گرم
صفحه نمایش 4.3 اینچ
سوییچر داخلی دارد
قابلیت استفاده بر روی پنل برندهای دیگردارد

در بازکن تصویری الدو یک گزینه خوب و باکیفیت برای خرید است. این در باز کن قابلیت نصب بر روی پنل برندهای دیگر را نیز دارد. 

اقلامی که به همراه این درب باز کن به شما تحویل داده میشود یک براکت نصب مانیتور، یک کانکتور ۵ پین و یک کانکتور ۲ پین سیم برق مانیتور، رولپلاک ، پیچ و وارنیش دفترچه راهنما و کارت گارنتی (این محصول سه سال گارانتی دارد). 

درب بازکن تصویری سیماران مدل VFCHS43 مجموعه 4 عددی

مشخصات
وزن 2000 گرم
صفحه نمایش4.3 اینچ
اقلامگوشی، پنل و منبع تغذیه
قابلیت دید در شبدارد

اگر به دنبال یک در باز کن بسیار قوی و با قابلیت دید در شب خوب هستید پیشنهاد ما برای شما این گزینه از برند سیماران است. 

مزایا

  • تنظیم دید دوربین در چهار جهت
  • مجهز به باران گیر اکسترود شده آلومینیومی
  • مجهز به فتوسل
  • مجهز به دوربین با رزولوشن بالا

درب باز کن تصویری سوزوکی کد 415i

مشخصات
وزن 850 گرم
صفحه نمایش4.3 اینچ

اگر به دنبال یک در باز کن برای نصب در آپارتمان های چند واحدی هستید درب باز کن تصویری سوزوکی همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

این گزینه مجهز به سوییچر داخلی است و شما به راحتی می‌توانید آن را بر روی پنل کلیه برندها نصب کنید. 

فاکتورهای مهم برای خرید بهترین آیفون تصویری

اگر آیفون خانه یا محل کار شما دچار اختلال و ایراد شده است، بهتر است به فکر تعویض آن باشید. چنانچه تصمیم به خرید آیفون تصویری تیرانی یا خارجی گرفته‌اید، حتماً به موارد و فاکتورهایی که در این قسمت برایتان شرح می‌دهیم، نهایت دقت را داشته باشید.

وضوح تصویر آیفون تصویری

وقتی زنگ درب منزل شما به صدا درمی‌آید برایتان مهم است که بدانید چه کسی پشت در است. هرچه وضوح رزولوشن دوربین آیفون تصویری بالاتر باشد شما تصویر شخص را بهتر رویت می‌کنید. علاوه بر توجه به برند خود در باز کن تصویری، کمپانی و مارک دوربین آن نیز حائز اهمیت است. به عنوان مثال دوربین‌های کمپانی سونی مورد تایید بوده و کیفیت مطلوبی دارند. رزولوشن برخی از دوربین‌ها 1080p و برخی 480p  است و شما به عنوان مشتری باید این فاکتور مهم را درنظر داشته باشید.

قابلیت دید در شب

بهترین آیفون تصویری، آیفونی است که دارای قابلیت دید در شب بوده و حتی در تاریکی قادر به تشخیص چهره افراد است. این مدل از دوربین‌ها و درب بازکن‌ های تصویری کارایی بالایی داشته و امنیت و ایمنی منازل شما را تضمین می‌کنند. در نتیجه با خرید آیفونی که قابلیت دید در تاریکی را دارد نگران تاریکی زودهنگام هوا در فصل پاییز و زمستان نخواهید بود.

میدان و وسعت دید آیفون تصویری

یک آیفون تصویری درجه یک دارای وسعت دید بالایی است و حداقل بین 90 تا 180 درجه از محوطه پشت درب را پوشش داده و به نمایش می‌گذارد. توصیه می‌کنیم قبل از خرید درب باز کن تصویری میدان دید آن را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین گزینه ممکن را خریداری کنید.

قابلیت تشخیص حرکت

یک دوربین و درب باز کن تصویری قابلیت به نمایش گذاشتن حرکات را داشته و صرفاً تصویر را نشان نمی‌دهد. این مدل از آیفون تمامی رفت و آمدها را کنترل کرده و در حافظه مموری ذخیره می‌کند. اگر جزء افرادی هستید که ساعاتی طولانی را در بیرون از منزل سپری می‌کنید، بهتر است آیفون تصویری با قابلیت ضبط تصاویر و فیلم خریداری کنید. برخی از مدل‌های پیشرفته مجهز به فضای ابری بوده و تا مدت 30 روز تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را در حافظه دوربین آیفون تصویری نگه می‌دارند.

ویژگی‌های صوتی آیفون درب 

یک آیفون تصویری باکیفیت باید قابلیت پشتیبانی از صدا را در  داخل منزل و پشت درب داشته باشد. بنابراین قبل از خرید حتماً دربارۀ کیفیت سنسورهای صوتی اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

آیا آیفون تصویری امکان استفاده همزمان را در واحدهای متعدد دارد؟

بله، برخی از مدل‌های پیشرفته آیفون تصویری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای چندین واحد قابلیت استفاده دارند. اگر تمایل دارید که آیفونی مستقل داشته باشید می‌توانید از مدل‌هایی که تنها یک واحد را پشتبانی می‌کنند خریداری کنید.

منبع تغذیه آیفون تصویری چیست؟

اکثر آیفون های تصویری از برق شهری تغذیه کرده و برخی نیز قابلیت تغذیه از باتری را دارند. بهتر است مدلی را خریداری کنید که از باتری نیز پشتیبانی می‌کند تا در صورت قطعی برق مشکلی نداشته باشید.

آیا می‌توان شخصاً برای نصب آیفون تصویری اقدام کرد؟

بله، شما می‌توانید به صورت شخصی و با توجه به راهنمایی‌های موجود در دفترچه راهنما برای نصب آیفون اقدام نمایید. البته توصیه می‌کنیم برای رعایت جوانب اطمینان حتماً از نمایندگی برند مربوطه درب بازکن تصویری یا افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

آیفون تصویری از چه مارکی بخریم؟

  • آیفون تصویری الکتروپیک؛
  • آیفون تصویری تکنما؛
  • آیفون تصویری سیماران؛
  • آیفون تصویری کوماکس؛
  • آیفون تصویری سوزوکی؛
  • آیفون تصویری تابا؛
  • آیفون تصویری کالیوز و سایر برندهای دیگر.

سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و به راحتی قادر به انتخاب بهترین آیفون تصویری ایرانی باشید. در ادامه حتماً برای ما و سایر مخاطبان سایت چی بگیر بنویسید که شما به چه فاکتوری در زمان خرید در باز کن تصویری دقت می‌کنید؟ اگر تجربه مثبت و حتی منفی در این زمینه دارید ما منتظر تجربیات شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.