لیست قیمت بهترین چراغ شارژی دیواری، ال ای دی، فانوسی

راهنمای خرید چراغ شارژی اضطراری با قیمت و کیفیت مناسب

حتماً بارها این اتفاق برای شما افتاده که با قطعی جریان برق قادر به انجام فعالیت و کارهای خاص خود نباشید. ما در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان دربارۀ راهنمای خرید چراغ شارژی ال ای دی گفته و به معرفی مدل‌های متنوع با قیمت مناسب می‌پردازیم. اگر در منطقه شما قطعی برق یک مشکل همیشگی است، یا به کمپ در طبیعت علاقه‌مند هستید، خرید چراغ شارژی فانوسی برای شما یک ضرورت محسوب می‌شود.

چراغ شارژی اضطراری چیست؟ چه فرقی با چراغ قوه دارد؟

در گذشته که انواع چراغ شارژی روی کار نیامده بودند، استفاده از چراغ‌های قوه بسیار رایج بود. در حال حاضر این مدل از چراغ شارژی جایگزین چراغ قوه‌های قدیمی شده و خود دارای باتری داخلی بوده و می‌توان آنها را به کمک برق شهری، شارژ کرد. از طرفی چراغ قوه‌های قدیمی نوری محدود داشته و تنها مجهز به یک عدد لامپ بودند. درواقع می‌توان گفت که چراغ شارژی دیواری مدل پیشرفته چراغ قوه است.  

چراغ قوه فانوسی شارژی کمپینگ و شارژر همراه مدل ASSPECIAL-T29

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت‌گردی و کمپینگ علاقه دارید، خرید چراغ شارژی برای شما یم ضرورت است. از این مدل چراق قوه فانوسی می‌توانید در چادر استفاده کنید. برخی از مشخصات این مدل از چراغ شارژی به شرح زیر است:

مشخصات
ابعاد100 میلی‌متر
وزن150 گرم
ویژگی باتریباتری داخلی
نوع باتریلیتیومی
نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل کنندهبند
نحوه حملدستی و آویزی
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب
رنگ نورآفتابی 
میزان روشنایی150 لومن
جنسپلاستیک فشرده
تعداد لامپ1 عدد
برد10 متر
تعداد باتری1
سایر توضیحاتمجهز به پاوربانک 1800 شارژ توسط کابل usb

چراغ اضطراری ویداسی مدل شارژی

خرید چراغ شارژی اضطراری به شما کمک می‌کند که در شرایطی که دسترسی به اتصال برق ندارید نیز قادر به انجام فعالیت‌های خود باشید. ابعاد این مدل از چراغ شارژی برابر با 260*80*60 میلی‌متر بوده و با وزن 170 گرم برای طبیعت‌گردی و کمپ نیز مناسب اشت. توع باتری آن لیتیومی و به‌صورت داخلی است. شما می‌توانید این چراغ را با دست حمل کرده و یا به شکل آویز از آن استفاده کنید. 

رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و از جنس پلاستیک مقاوم تولید شده است. تعداد لامپ‌های موجود در آن دو عدد بوده و در برابر رطوبت و آب نیز مقاومت بالایی دارد. شما با قیمت کمتر از 200 هزار تومان می‌توانید این چراغ را خریده و همواره به نور و روشنایی حتی در مواقع حساس و ضروری دسترسی داشته باشید.

چراغ اضطراری آر ال مدل شارژی RL-5309

میزان روشنایی این چراغ اضطراری برابر با 300 لومن بوده و رنگ نور آن نیز مهتابی است. ابعاد این چراغ قوه برابر با 41*6*4 سانتی‌متر است و وزن آن 515 گرم است. منبع تغذیه آن باتری لیتیومی است. از این چراغ شارژی می‌توانید در سفر و طبیعت نیز استفاده کنید. در برابر آب و باد مقاومت بالایی دارد و جنس آن از پلاستیک است. اگر نور مهتابی اضطراری برای شما حائز اهمیت است باید بگوییم که این چراغ مجهز به 72 عدد لامپ است.

چراغ قوه فکر مدل as premium 1108T CBC به همراه سری جاروشارژی

در همین ابتدا باید بگوییم که قیمت این محصول قدری گران است. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم درباره آن فکر کنید. البته اگر عاشق طبیعت‌گردی و کمپ در جنگل هستید، زیرا به کمک آن فضای نورانی داشته و حتی می‌توانید فضای داخل چادر را به کمک جارو شارژی که چراغ اضطراری است، تمیز کنید. این محصول برای افرادی که شغلشان در محیط‌های تاریک مثل معدن و سایر مکان‌های دیگر است، نیز مناسب بوده و توصیه می‌شود.

مشخصات
ابعاد35*14*17 سانتی‌متر
وزن2000 گرم
ویژگی باتریمنبع تغذیه
نحوه حملدستی
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب
رنگ نورمهتابی
جنسپلاستیک
تعداد لامپ2 عدد
سایر مشخصاتقابل استفاده به عنوان جارو شارژی
دارای 4 سری مخصوص جارو شارژی
دارای کیف
دارای شارژر فندکی

چراغ اضطراری آر ال مدل شارژی RL-5308

این مدل تز چراغ اضطراری قابلیت شارژ شدن دارد و کلیۀ لامپ‌های آن از نوع LED است. شما می‌توانید با برق شهری باتری داخلی این چراغ را شارژ کرده و در موتقع حساس از آن استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این چراغ شارژی به شرح زیر است:

مشخصات
ابعاد30*7*4 سانتی‌متر
وزن150 گرم
نوع باتریباتری قابل شارژ
نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل کنندهبند
نحوه حملدستی و آویزی
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب
رنگ نورمهتابی
جنسپلاستیک سخت
نعداد لامپ36 عدد

چراغ اضطراری دیواری مدل Kelid WW

اگر دلتان می‌خواهد با یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه چراغ شارژی دیواری بخرید، این مورد پیشنهاد مناسبی برای شما است. توصیه می‌کنیم به برخی از مشخصات و ویژگی‌های آن دقت داشته باشید:

مشخصات
ابعاد8*8 
وزن55گرم
ویژگی باتریباتری داخلی
نوع باترینیم قلمی
نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل کنندهبند
نحوه حملدستی 
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب
رنگ نورآفتابی 
میزان روشنایی10 لومن
جنسپلاستیک فشرده
تعداد لامپ1 عدد
تعداد باتری3

چراغ قوه توبیز مدل شارژی کد torch 95

مشخصات
ابعاد24*6*6 
وزن1000 گرم
ویژگی باتریباتری داخلی
نوع باتریلیتیومی
نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل کنندهبند
نحوه حملدستی 
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب، شوک و ضربه
رنگ نورمهتابی
میزان روشنایی3000 لومن
جنسآلومینیومی یا روکش پلاستیک فشرده
برد500متر

نوع لامپ‌های این چراغ شارژی LED بوده و دارای 5 حالت مختلف نوردهی است. شما می‌توانید آن را به صورت مجدد با برق شهری شارژ کرده و استفاده کنید. این محصول داری کیف مخصوص حمل بوده  و به دلیل حجم کمی که دارد برای مسافرت‌ها بسیار مناسب است.

چراغ شارژی کنزاکس مدل KPL-1100

مشخصات
ابعاد12*84*175 میلی متر
وزن610گرم
ویژگی نوریچشمک زن
ویژگی باتریمنبع تغذیه داخلی
نوع و ویژگی نگهدارنده و متصل کنندهبند
نحوه حملدستی و آویزی
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب
رنگ نورمهتابی
میزان روشنایی1000 لومن
جنسآلومنیوم با روکش پس وی سی
تعداد لامپ1 عدد
برد20 متر
تعداد باتری2

وزن این مدل از چراغ قوه شارژی نسبتاً کم بوده و حمل آن نیز بسیار آسان است. لامپ آن ال ای دی است و مجهز به پاوربانک نیز است. قابلیت قفل شوندگی دارد و مجهز به نمایشگر به منظور نشان دادن میزان شارژ باتری است.

چراغ آویز چادر مدل شارژی به همراه پنل خورشیدی

مشخصات
ابعاد200*150*90 میلی متر
وزن200 گرم
ویژگی نوریچشمک زن
ویژگی باتریباتری داخلی
نوع باتریشارژی
اقلام همراهسوکت شارژر پنل خورشیدی
رنگ نورمهتابی
جنسپلاستیک فشرده
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر آب


در ادامه بخوانید : لامپ هالوژن: خرید و قیمت انواع لامپ و چراغ هالوژن(سقفی،توکار...)

نکات مهم برای خرید بهترین چراغ اضطراری شارژی

یکی از لوازم ضروری در هر خانه‌ای چراغ شارژی ال ای دی است. اگر هنوز برای خرید این محصول اقدام نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم به موارد و فاکتورهای زیر دقت کرده و بهترین گزینه ممکن را با بررسی قیمت چراغ شارژی بخرید.

آشنایی با انواع چراغ شارژی

همان‌طور که اشاره کردیم تنوع مدل‌های چراغ اضطراری بسیار بالا بوده و بهتر است قبل از خرید انواع آنها را شناخته و متناسب با نیازی که دارید بهترین مدل چراغ شارژی را یخرید. موارد زیر از جمله شایع‌ترین مدل‌های چراغ اضطرای شارژی محسوب می‌شوند.

  • چراغ شارژی تاکتیکی: این مدل از چراغ شارژی شباهت بسیار زیادی به چراغ قوه داشته و نوعی ابزار کار برای افرادی که در محیط‌های تاریک کار می‌کنند، محسوب می‌شود. از طرفی یک وسیله ضروری نیز تلقی شده و در تمامس کسب‌وکارها کاربردی است.
  • چراغ شارژی فانوسی: شکل ظاهری این مدل از چراغ اضطراری از فانوس‌های قدیمی الهام گرفته شده و قابلیت آویز دارد. لازم به ذکر است که چراغ شارژی فانوسی علاوه بر حالت آویز امکان حمل و جابجایی نیز داشته و بسیار پرطرف‌دار است.
  • چراغ شارژی آویز: این مدل نیز برای کمپ در طبیعت به ویژه در جنگل بسیار مناسب است. البته جالب است بدانید که اکثر چراغ های اضطراری قابلیت استفاده به مدل و شیوه‌های متنوعی را دارند. به عنوان مثال می‌توانید هم به صورت آویز هم دیواری و دستی از آنها استفاده کنید.

اندازه و وزن چراغ اضطراری

پس از اینکه متناسب به کاربرد و نیاز خود تصمیم به خرید نوعی از چراغ شارژی اضطراری گرفتید، بهتر است اندازه و وزن چراغ را در نظر بگیرید. اگر بنا به نیازی که دارید، لازم است چراغ را حمل کنید باید از مدل‌هایی با وزن سبک استقبال کنید. برخی از این چراغ های شارژی بسیار جمع و جور و کوچک بوده و به راحتی در کیف یا جعبه ابزار شما جای می‌گیرند. 

بررسی خروجی لومن چراغ شارژی

لومن واحدی است که میزان نور ساطع شده از چراغ را اندازه‌گیری می‌کند. بدون شک هرچه این عدد بزرگتر باشد نور به فضای بیشتری ساطع شده و بهتر می‌توان در محیط تاریک از آن استفاده کرد. حال اگر به دنبال چراغی پرنور هستید، حتماً به فاکتور خروجی لومن دقت داشته باشید.

نوع باتری چراغ اضطراری شارژی

این مدل از چراغ‌ها دارای باتری بوده و به کمک برق شهری شارژ می‌شوند. معمولاً مدل باتری آنها یا لینیوم یونی است یا لیتیوم پلیمری. این فاکتور مهم نیز نباید در زمان خرید چراغ شارژی فراموش شود. مسئله دیگری که حائز اهمیت است، مدا زمان نگهداری شارژ است. برخی از این چراغ‌ها تا ساعت‌ها قادر به استفاده هستند. مسلماً قیمت چراغ شارژی که تا ساعت‌ها قابل استفاده است، بیشتر از مدل‌های معمولی است.

حالت‌های نور و نوع لامپ چراغ اضطراری 

اکثر چراغ‌های اضطراری مجهز به لامپ‌های LED بوده و برخی نزدیک به 50 لامپ ال ای دی دارند. رنگ نور این چراغ‌ها نیز فاکتور بسیار مهمی است و معمولاً برخی دارای نور مهتابی و برخی دارای نور زرد هستند. پیشنهاد ما برای شما خرید چراغ شارژی ال ای دی با نور مهتابی است. حالت‌های نور نیز به مدل تابش نور گفته می‌شود. جالب است بدانید که برخی از مدل‌های پیشرفته قادر به پخش نور به 5 حالت متنوع و حتی بیشتر بوده و برخی از مدل‌های ساده حالت روشن و خاموش و چشمک‌زن دارند.

چراغ شارژی چند ساعت باید در شارژ باشد؟

برای پاسخ دقیق این پرسش حتماً باید به نوع ویژگی باتری چراغ شارژی دقت داشته باشید. برخی توصیه می‌کنند که چراغ شارژی اضطراری برای شارژ اولیه به مدت 24 ساعت باید به جریان متصل باشد و در دفعات بعدی باتری چراغ در زمان کمتر از 6 ساعت شارژ می‌شود

 چراغ شارژی ال ای دی چقدر دوام دارد؟

تقریباً می‌توان گفت که چراغ‌های ال ای دی چراغ شارژی ال ای دی قادراند حداقل تا 500 ساعت استفاده شوند. البته باید بگوییم به این عدد تقریبی چندان اعتماد نکنید، زیرا به مارک و جنس چراغ ال ای دی بستگی دارد.

بهترین مارک و برند بهترین چراغ اضطراری کدام است؟

اگر به دنبال بهترین مارک و برند برای خرید چراغ اضطراری هستید، باید بگوییم که محصولات معرفی شده در وب‌سایت چی بگیر جزء بهترین‌ها بوده و خرید آن به شما عزیزان توصیه می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب از وب سایت چی بگیر به شرح مفصل درباره راهنمای خید بهترین و جدیدترین چراغ شارژی اضطراری گفتیم. اگر به مطالب عنوان شده دقت کنید قادر به خرید چراغ شارژی اضطراری باکیفیت بوده و مدت‌ها از این محصول بادوام استفاده می‌کنید. اگر تجربه خرید از محصولات معرفی شده را دارید، برایمان از رضایت یا انتقادات خود بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.