چادر ماشین از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت روکش ماشین

راهنمای خرید بهترین چادر ماشین متناسب با خودرو شما

اگر جزء آن دسته از افراد ماشین‌بازی هستید که خودروتان حکم فرزند یا شخص عزیزی را برای شما داد، حتماً به خرید چادر ماشین ضد سرقت فکر کرده‌اید. البته فرقی نمی‌کند که شما عشق ماشین هستید یا نه، در هر صورت مراقبت از اتومبیل در شرایط خاص ضروری است. ما در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان دربارۀ خرید روکش خودرو خواهیم گفت. اگر تصمیم به خرید چادر ماشین گرفته‌اید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بررسی مزایا و معایب استفاده از روکش ماشین

جالب است بدانید که استفاده از چادر ماشین ضمن داشت مزایا معایبی نیز دارد. بهتر است قبل از اقدام به خرید تمامی این مزیت‎‌ها و عیوب را مورد بررسی قرار داده و ببنید آیا واقعا به روکش خودرو نیاز دارید یا نه و سپس متناسب با نیاز خود بهترین گزینه ممکن را بخرید. مزایا و معایب استفاده از روکش اتومبیل به شرح زیر است.

مزایا استفاده از روکش ماشین
معایب استفاده از روکش ماشین
  • استفاده از روکش خودرو ایمنی و سلامت خودرو شما را چندین برابر می‌کند.
  • مشابه یک عایق در برابر گرما و سرما عمل می‌کند.
  • از افتادن خط و خش به روی ماشین شما جلوگیری می‌کند.
  • برای انواع خودرو با اندازه‌های متفاوت می‌توان روکش خودرو خریداری کرد.
  • تنوع محصولات روکش ماشین بالا بوده و هر یک قیمت متفاوتی دارند.
  • موجب تمیز ماندن خودرو شما می‌شود.
  • در برخی مواقع قیمت چادر ماشین برای ماشین‌های مدل بالا بسیار گران است.
  • همه روکش های ماشین ضدسرقت نیستند.
  • برخی از روکش خودرو تنها برای مناطق آب و هوایی خاصی کاربردی است.
  • برخی از چادر های ماشین قابلیت اشتعال دارند.

اگر معایب استفاده از روکش خودرو در نظر شما بسیار بزرگنمایی می‌کند بهتر است بدانید که مزایای استفاده از این قبیل چادر ماشین به مراتب بیشتر از معایب آن است. اگر در زمان خرید چادر ماشین هوشمندانه و با آگاهی اقدام کنید، با هیچ کدام از معایب عنوان شده روبه‌رو نخواهید شد. در ادامه تعدادی از بهترین روکش های خودرو را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این محصولات جزء بهترین‌ها بوده و مشتریان نهایت رضایت را از آنها داشته‌اند.

چادر خودرو رویال اسپرت مدل BEIE مناسب برای پژو پارس

اگر خودرو پژو پارس دارید و تمایل به خرید چادر ماشین دارید این مدل از چادر با جنس الیاف نانو گزینه ایده‌آلی است. این چادر کاملاً ضدآب بوده و از طرفی یک عدد پرده پارک آفتابگیر نیز دارد. رنگ چادر بژ بوده و با توجه به قیمتی که دارد، دوام بالایی داشته و کیفیت آن مورد تایید مشتریان بوده است.

چادر خودرو ساکا مدل SKC مناسب برای پراید 131

از مشخصات این مدل از چادر خودرو می‌توانیم به موارد و گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • جنس PVC و پشم شیشه
  • سایز کوچک و مناسب برای پراید
  • مقاوم در برابر آب
  • ضد گرد و غبار و اشعه خورشید
  • دارای جای آینه
  • طلایی رنگ و بازتاب دهنده گرما
  • دارای لای درومی کرکی که که از ایجاد خش و خط جلوگیری می‌کند
  • کشدوزی شده

چادر خودرو رویال اسپرت مدل EXTRA PRO مناسب برای پژو 206

اگر قصد خرید چادر خودرو برای ماشین 206 را دارید این مدل به دلیل تولید با پارچه مرغوب و الیاف پنبه‌ای گزینه ایده‌آلی است. سایز این محصول کوچک و متوسط بوده و ضد اشعه خورشید است. این چادر ماشین ضد اشتعال بوده و از آنجایی که قابلیت شستشو دارد می‌توانید در صورت نیاز آن را بشویید.

چادر خودرو ساکا مدل SKC مناسب برای دنا پلاس

اگر خودروی دنا پلاس دارید توجه شما را به مشخصات این چادر ماشین جلب می‌کنیم:

  • جنس کالا PVC و پشم شیشه
  • سایز متوسط
  • مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • دارای جای آینه
  • به رنگ کرم و طلایی که بازتاب دهنده نور است
  • کشدوزی شده در قسمت سپر جلویی
  • دارای زیپ در قسمت درب راننده
  • دارای لایه درونی کرکی

چادر خودرو استار کاور مدل SCC مناسب برای کوییک

مشخصات
جنس کالاپی وی سی و پشم شیشه
ویژگی چادرمقاوم در برابر آب و سایز متوسط
سایر توضیحات
  •  ضد آب
  •  ضد گرد و غبار و ضد اشعه خورشید
  • دارای جا آینه
  •  دارای زیپ در سمت درب راننده
  • کشدوزی شده در بخش سپر جلو و عقب خودرو
  •  دارای لایه درونی کرکی که از ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو و از نفوذ بیش از حد سرما به داخل کابین خودرو جلوگیری می‌کند
  • دوخته شده از پارچه PVC کرم-طلایی که بازتاب دهنده گرما و نور خورشید است

چادر خودرو مدل LS مناسب برای رانا پلاس

برای اینکه بتوانیم خودروی خود را در برابر نور آفتاب و باران و خط و خش محیط حفظ کنیم. همچنین لوازم داخل خودرو که در معرض نور آفتاب هستند  نیز عمر خیلی بیشتری داشته باشند خرید چادر ماشین ضروری است. جنس رویه یا خارجی این روکش خودرو که از PVC تشکیل شده برای جلوگیری از نفوذ آب، خاک و فضولات حیوانی بسیار مقاوم است.به جرأت می‌توان که این چادر ماشین با توجه به قیمت و کیفیت برای پژو 405 بسیار مناسب است.

چادر خودرو پاسیکو مدل ULTRA PLUS مناسب برای نیسان وانت

مشخصات
جنس کالاپارچه نانو مناسب برای چهار فصل
ویژگی‌های چادرسایز بزرگ و مقاوم در برابر آب
سایر توضیحاتکاملا ضد آب دارای کیف و کاور به همراه یک عدد پرده پارک آفتابگیر داری جای آیینه لایه خارجی با دوام با پوشش ضد خش نرم دارای منافذ هوا جهت در جریان بودن هوا زیر چادر صادراتی

چادر خودرو مدل COTT مناسب برای پراید 111

این مدل از چادر خودرو مناسب برای سایپا پراید 111 بوده و جنس آن از نخ پنبه است. سایز چادر متوسط بوده و مناسب برای تمامی فصل‌ها است. اگر در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنید، خرید این محصول را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. این مدل از چادر ماشین دارای کش در قسمت سپر جلو و عقب است و به دلیل وزن سبک قابلیت حمل و جابجایی آسان دارد.

چادر خودرو ان اس تی سی مدل N00M مناسب برای سایپا کوئیک

جنس این مدل از چادر ماشین ار PVC پشت اسپاندکس است و سایر متوسطی دارد. این چادر قادر به مراقبت از بدنه اتومبیل شنل در برابر آب و گردوغبار است. به جرأت می‌توان گفت که محصول معرفی شده 100 درضد ضدآب و ضدآفتاب است.

چادر خودرو پاسیکو مدل EXTRA PLUS مناسب برای پژو پارس

اگر خودرو پژو پارس دارید، این نوع از چادر ماشین با جنس پنبه‌ای مرغوب، گزینه ایده‌آلی برای شما است. سایز آن متوسط بوده و خودرو شما را در برابر اشعه مضر خورشید ایمن نگه می‌دارد و از طرفی قابلیت شست و شو نیز دارد. 

فاکتورهای مهم برای خرید روکش ماشین مناسب

برای اینکه انتخاب دقیق و درستی داشته باشید، لازم و ضروری است در زمینه خرید چادر ماشین موارد و فاکتورهای زیر را در نظر داشته باشید.

مشخص کردن بودجه و هدف از خرید روکش خودرو

قبل از هر اقدامی بهتر است در زمینه قیمت خرید چادر ماشین تصمیم بگیرید. برخی از این روکش ها به ویژه چادر ماشین ضد سرقت قیمت بالایی دارند. اگر قصد شما استفاده از روکش در حیاط ایمن منزلتان است، می‌توانید به مدل‌های ساده‌تر نیز رضایت بدهید. در نتیجه بهتر است در ابتدا هدف خود از خرید را مشخص کرده و متناسی آن هزینه کنید.

جنس چادر ماشین

چادرهای ماشین از کتریال متفاوتی تولید شده و برخی از پارچه‌ها پنبه‌ای، PVC و سایر جنس‌های دیگر هستند. توصیه می‌کنیم در زمان خرید به فاکتور جنس نهایت دقت را داشته و محصولی را خریداری کنید که ضد آب، ضد گردوغبار باشد و در برابر اشعه ماورا بنفش نیز از خود مقاومت مطلوبی داشته باشد.

قابلیت شستشو چادر خودرو

حال که قصد پرداخت هزینه برای خرید چادر خودرو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم محصولی مناسب بخرید. چادری که قابلیت شستشو دارد، بسیار ایده‌آل بوده و از طرفی بادوام نیز هست. ممکن است به دلیل بارش باران‌های اسیدی یا سقوط برگ درختان در فصل پاییز چادر خودرو قدری کثیف و آلوده شوده که با شستشو این مسئله قابل رفع است.

سایز و اندازه روکش ماشین

برخی از روکش‌ های خودرو سایز کوچک هستند و معمولاً دارای جیب مخصوص برای آینه‌های بغل نیستند. برخی نیز در سایز متوسط اند و معقول‌ترند. پیشنهاد می‌کنیم طبق مشخصات و اسم خودرو خود روکش ماشین خریداری کنید. برخی از این مدل‌ها دارای کش در قسمت سپر جلو و عقب هستند و قابلیت نصب را دوچندان راحت می‌کنند. بهتر است این مورد را نیز فراموش نکنید.

شرایط آب و هوایی و روکش ماشین

از دیگر موارد مهم در زمینه خرید چادر خودرو دقت داشتن به شرایط آب و هوایی محل سکونت شما است. اگر در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنید که غالباً هوا آفتابی است، بهتر است چادر خودرو به رنگ روشن و با قابلیت بازتاب دادن نور خریداری کنید، اما برای مناطق سردسیر خرید رنگ‌های تیره مانعی ندارد. اگر چادر خریداری شده مجهز به کیف و محل نگهداری باشد، بهتر است زیرا منجر به مراقبت و افزایش ماندگاری چادر ماشین می‌شود.

چادر ماشین از کجا بخریم؟

برخی از افراد تجربه تلخی از خرید چادر ماشین دارند. معمولاً این افراد پس از خرید چادر و آنباکس کردن آن متوجه می‌شوند که از نظر ابعاد و اندازه سازگاری با خودروی آنها ندارد. برای جلوگیری از این مشکل احتمالی پیشنهاد می‌کنیم از نمایندگی‌های معتبر یا مراکز فروشگاهی شناخته شده برای خرید روکش خودرو با قیمت مناسب اقدام کنید.

چگونه چادر ماشین را جمع کنیم؟

نصب و جمع کردن چادر ماشین مسئله مهمی است که نباید به سادگی از کنار آن رد شوید. زیرا اگر چادر به درستی نصب نشود با یک باد نسبتاً شدید جابجا شده و ضرر و زیانی برای شما به همراه دارد. چادر ماشین دارای یک برچسب است که نشان دهنده قسمت جلو خودو است. بهتر است از این قسمت برای نصب و حتی جمع کردن چادر ماشین اقدام کنید و از پوشاندن آینه‌های بغل نیز اطمینان کسب کنید. بعد از جمع کردن حتماً چادر خودرو را در کیف مخصوص خود قرار دهید.

چطور از دزدیده شدن چادر ماشین جلوگیری کنیم؟

یک ترفند ساده وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا چادر خودر در برابر سرقت ایمن باشد. به این منظور بهتر است قسمتی از چادر را لای درب خودرو قرار داده و سپس درب خودرو را بسته و کلید دزدگیر را فشار دهید. در شرایط مشابه اگر سارقی قصد دزیدن چادر خودرو شما را داشته باشد، متوجه این امر می‌شوید و البته بهترین راهکار ممکن خرید چادر ماشین ضد سرقت است.

چطور بفهمیم که چه اندازه چادر برای روکش ماشین نیاز داریم؟

انواع چادر و روکش خودرو متناسب با مدل‌های متنوع ماشین‌ها طراحی و دوخته می‌شوند. به عنوان مثال اگر خودرو شما 206 است، کافی است چادر خودرو مخصوص این ماشین را خریداری کرده و از اندازه و سایز استاندارد آن مطمئن باشید.

جمع‌بندی

امیدواریم این مطلب از وب سایت چی بگیر برای شما عزیزان مفید بوده و با توجه به نکات گفته شده قادر به خرید بهترین روکش خودرو باشید. اگر تجربه استفاده از چادر ماشین خاصی را دارید، حتماً برای ما بنویسید که آیا از این محصول رضایت داشته‌اید یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.