روتختی عروس: خرید و قیمت جدیدترین مدل سرویس روتختی عروس

روتختی عروس چی بخرم؟

انتخاب لوازم خواب مناسب در کیفیت خواب شما تاثیر بسزایی دارد. همچنین رو تختی شیک و زیبا به اتاق خواب شما جلوه خاصی می‌بخشد. هنگام تهیه لیست جهیزیه، روتختی عروس جزء لوازمی است که باید با دقت انتخاب شود. برای آشنایی با انواع روتختی عروس جدید در وب سایت چی بگیر همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

در حال حاضر روتختی عروس در انواع سبک‌های مدرن و کلاسیک تولید و عرضه می‌شود. روتختی عروس اسپرت نیز از جدید‌ترین مدل‌های ارائه شده است که به راحتی با هر دکوراسیونی ست می‌شود. نمونه‌های معرفی شده زیر به شما کمک می‌کند با انواع سرویس خواب جدید آشنا شده و مدل دلخواه را خریداری کنید.

 سرویس خواب کوکو جم مدل طبیعت کد 02 دونفره 6 تکه

این سرویس خواب تولید برند کوکو جم بوده و مناسب دو نفر است. این ست از جنس پنبه بوده و شامل لحاف، رو بالشی، رو تشکی و کاور کوسن است. طراحی سرویس خواب کوکو جم به این صورت است که هر دو روی آن قابل استفاده است و امکان شستشو با ماشین لباسشویی را دارد.

سرویس خواب مدل گل یخ دونفره 6 تکه

سرویس خواب گل یخ از پنبه و پلی‌استر تولید شده است. این مدل لحاف، روبالشی، رو تشکی و کاور کوسن شامل می‌شود.

 سرویس خواب کوکوجم مدل COMIT 02 دونفره 6 تکه

جنس این روتختی کتان بوده و از الیاف آنتی آلرژی و آنتی باکتریال تولید شده است. حساسیت ایجاد نمی‌کند و در صورت رعایت نکات شستشو رنگ ثابتی دارد. برای مشاهده رنگ‌بندی و جزئیات، وارد لینک خرید شده و مشخصات محصول را مطالعه کنید.

سرویس خواب مدل 20A47 دو نفره 6 تکه

این سرویس خواب اسپرت از جنس ساتن و پنبه تولید شده است. ست معرفی شده 6 تکه بوده و لحاف، رو بالشی، رو تشکی و کاور کوسن را شامل می‌شود. قابلیت شستشو به صورت دستی و توسط ماشین لباسشویی را دارد.

سرویس خواب مدل هتلی دو نفره 6 تکه

سرویس خواب دو نفر فوق شامل لحاف، رو بالشی و رو تشکی است. رو بالشی جنسی از نخ و پلی‌استر دارد و رو تشکی آن از پارچه کتان تولید شده است. این رو تختی قابلیت شستشو توسط دست و ماشین لباسشویی را دارد.

سرویس لحاف روتختی کالای خواب متین مدل Sanli دو نفره 6 تکه 511

روتختی برند متین جنسی از پلی‌کتان دارد و شامل 6 تکه است. اجزای آن شامل رو بالشی، رو تختی و رو تشکی است.

سرویس خواب کوکو جم مدل شب بو کد 02 دونفره 6 تکه

این ست شامل لحاف، رو بالشی، رو تشکی و کاور کوسن است. روبالشی این مدل به شکل پاکتی دوخته شده و لبه دوزی به زیبایی و ظرافت آن افزوده است.

سرویس لحاف روتختی کالای خواب متین مدل Liyana دو نفره 6 تکه

این رو تختی از بهترین الیاف کتان تولید شده و دو رویه لحاف قابلیت استفاده دارد. این ست شامل رو بالشی، روتختی و رو تشکی است. برای حفظ کیفیت پارچه بهتر است در دمای زیر 30 درجه سانتی‌گراد شستشو شود.

سرویس خواب مدل ELLI دو نفره 7 تکه

رو تختی فوق از جنس پنبه تولید شده و شامل لحاف، رو تشکی، رو بالشی و کوسن است. برای مشاهده محصول و اطلاع از رنگ‌بندی، وارد لینک خرید شوید.

سرویس خواب ريلكس کد 13 دونفره 8 تکه

این سرویس خواب 8 تکه شامل 4 عدد روبالشی، 2 عدد کاور کوسن، لحاف دو رو و کاور تشک است. جنس روتختی ترکیبی از ساتن و پنبه است و در ابعاد 240*210 سانتی‌متر تولید شده است. برای بررسی جزئیات وارد لینک خرید شده و اندازه هر تکه را مشاهده کنید.


در ادامه بخوانید : قیمت و خرید بهترین مدل روتختی (دونفره و تک نفره)

نکات مهم قبل از خرید روتختی عروس

همان‌طور که می‌دانید هر فردی 8 ساعت از شبانه روز را در تخت خواب سپری می‌کند. چنانچه قصد خرید سرویس خواب عروس جدید را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا به نکات مهم بپردازیم.

جنس روتختی

کیفیت پارچه سرویس خواب عروس از این نظر مورد توجه است که نباید آلرژی و حساسیت ایجاد کند. از این جهت پیشنهاد می‌کنیم روتختی تولید شده از پنبه و کتان را انتخاب کنید. این مدل ممکن است به سرعت چروک شود و پس از هر بار شستشو نیاز به اتوکشی داشته باشد، اما بادوام بوده و رن

مزایای و معایب روتختی پنبه اییمزایا ومعایب روتختی پلی استر مزایا و معایب روتختی کتانمزایا و معایب روتختی ابریشمی
جنس بادوامی دارد.بسیار بادوام است. بسیار خنک و مناسب برای مناطق گرم. بسیار زیبا و باکیفیت
شستشوی آن راحت است.قیمت مناسببادواممناسب برای افراد مبتلا به آلرژی/ضدحساسیت
قیمت بالایی دارد.در برابر چروک شدن مقاوم هستند. گران قیمتممکن است چروک شود. 
به مرور زمان در اثر شستشو تغییر رنگ می‌دهند. مناسب برای افراد با پوست حساس نیستند. پارچه‌های کتانی ممکن است پرز بدهند/ به راحتی چروک می‌شوند. نگهداری و شستشوی آنها کمی سخت است. 

انتخاب رنگ مناسب

رنگ‌های گرم باعث افزایش ضربان قلب، انرژی، شور و نشاط در افراد می‌شود. رنگ‌های سرد نیز به تنفس آرام‌تر، کاهش فشار خون و دمای بدن کمک می‌کند. در کنار این‌ها رنگ‌های خنثی در روحیه افراد واکنش کمتری می‌گذارد و همین دلیل سبب سلامت خواب در طولانی مدت می‌شود. از این رو توصیه می‌شود برای زوج‌های جوان، سرویس خواب عروس سفید خریداری شود.

قیمت روتختی عروس

فاکتور‌هایی چون متریال، دوخت، ضخامت و تعداد تکه‌های ست بر قیمت سرویس خواب عروس تاثیر گذار است. به طور کلی رنج قیمت این محصول از 900 هزار تومان تا 4 میلیون و بالاتر در بازار ارزیابی شده که با توجه به برند و موارد ذکر شده متغیر است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که سرویس خواب عروس ارزان ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد و پس از مدت کوتاهی پاره شده و تغییر رنگ بدهد. پس در هنگام خرید رو تختی برای تخت خواب عروس از کیفیت آن غافل نشوید.

سایز روتختی

قبل از خرید سرویس خواب عروس عمق تشک، ارتفاع و اندازه تخت خواب را در نظر بگیرید تا مدل انتخابی‌تان جلوه بیشتری داشته باشد. علاوه بر این سرویس خواب شما باید با طرح تخت خواب هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال برای تخت خواب سلطنتی بهتر است از طرح‌های ساده استفاده کنید. اما برای روتختی اسپرت می‌توانید طرح‌های مینیمال استفاده کنید. توجه به تناسب تخت خواب و روتختی به شما کمک می‌کند دیزاینی زیبا و حرفه‌ای داشته و در نتیجه اثاثیه اتاق خوابتان با هم هارمونی و هماهنگی بیشتری داشته باشد.

خرید روتختی اسپرت عروس

روتختی دو نفره عروس شامل چه مواردی است؟

سرویس روتختی عروس شامل یک عدد روتشکی، لحاف و روبالشی است. در بیشتر ست‌ ها کاور کوسن نیز به سرویس خواب اضافه می‌شود. بعضی از زوج‌ها در هنگام خواب به بالش و کوسن بیشتری نیاز دارند. از این رو در هنگام خرید به تعداد تکه‌های موجود در سرویس خواب توجه کنید تا مدلی مطابق با نیاز و سلیقه‌تان خریداری کنید.

سرویس روتختی عروس سفارشی بهتر است یا آماده؟

انتخاب هر کدام به عنوان خرید سفارشی یا آماده بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. در صورتی که بتوانید رو تختی با طرح و رنگ متناسب با فضای اتاق خواب انتخاب کنید، خرید به صورت آماده بهتر است. چنانچه موفق نشدید سرویس خواب مد نظرتان را تهیه کنید، می‌توانید آن را سفارش دهید.

سرویس خواب عروس به مدت چند سال قابل استفاده است؟

در حالت عادی یک روتختی با جنس متوسط و قیمت مقرون به صرفه، به مدت 3 تا 4 سال قابل استفاده است. اما برای استفاده بیشتر، بهتر است جنس با کیفیت را از برند معتبر تهیه کنید تا پارچه روتختی در برابر شستشوی مکرر دوام بیشتری داشته باشد.

نحوه نگهداری و شستشوی سرویس روتختی عروس به چه صورت است؟

برای از بین بردن گرد و خاک و آلودگی‌های روی تخت خواب توصیه می‌شود ملحفه را در دمای 130 درجه سانتی‌گراد شستشو دهید. اما قبل از شستشوی روتختی برچسب روی محصول را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید برای حفظ رنگ و کیفیت پارچه آن را در ماشین لباسشویی و در دمای 30 درجه بشویید.

جدیدترین رنگ روتختی عروس چه رنگی است؟

سرویس خواب عروس سفید به عنوان رنگ آرامش دهنده انتخاب خوبی است و اتاق خواب شما بزرگ‌تر از اندازه واقعی به نظر می‌آید. در صورتی که تخت خوابی با طرح و رنگ چوب خریداری کرده‌اید، رنگ کرم، طلایی و سفید برای روتختی جلوه خاصی خواهد داشت. استفاده از رنگ طوسی و نقره‌ای و ترکیب آن با مشکی برای دکوراسیون فلزی یا تخت خواب چوبی با پایه‌های فلزی بسیار کاربردی و مناسب است.

سخن آخر

هدف ما از انتشار مطالب بالا در سایت چی بگیر، یادآوری نکات مهم در رابطه با روتختی عروس با کیفیت‌تر است. امیدواریم توانسته باشیم آنچه را که لازم و ضروری است، ذکر کنیم تا راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.