20 مدل ست ست سرویس بهداشتی لوکس و لاکچری با بهترین قیمت

چطور یک ست سرویس بهداشتی لوکس بخریم؟

فضای سرویس بهداشتی به اندازه سایر بخش‌های خانه نیاز به انتخاب لوازم مناسب دارد. از این رو برای دیزاین سرویس و حمام نیاز به اطلاعاتی خواهید داشت تا بتوانید ست سرویس بهداشتی لوکس و متناسب با محیط انتخاب کنید. سایت چی بگیر قصد دارد در این صفحه مطالبی درباره راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی ارائه دهد پس تا پایان این صفحه همراه ما باشید.

ست سرویس بهداشتی شامل چه لوازمی می‌شود؟

ست سرویس دستشویی لوکس و لاکچری

ست سرویس بهداشتی به تمام لوازم نظافتی داخل سرویس و حمام گفته می‌شود. این لوازم شامل آینه، شلف (زیر آینه)، قفسه دیواری، ظرف مایع دستشویی، جا مسواکی، لیوان، جا صابونی، سطل زباله و برس شستشو می‌شود. در بعضی از ست‌ها علاوه بر لوازم نامبرده، جا حوله و جا دستمال نیز اضافه می‌شود. انتخاب همه اکسسوری و لوازم موردنیاز به صورت ست و یکجا کمک می‌کند سرویس بهداشتی شما تمیز، مرتب و زیباتر به نظر برسد.

  • ظرف مایع دستشویی
  • جامسواکی
  • جاصابونی
  • سطل زباله و برس شستشو 
  • آینه

انواع مدل های ست سرویس بهداشتی 

ست سرویس بهداشتی از لحاظ جنس و متریال تنوع زیادی دارد. ست های بهداشتی معمولا از پلاستیک، شیشه، بتن، استیل، فولاد و چدن ساخته می‌شوند که محبوب‌ترین آن‌ها مدل‌های آکریلیک، سرامیکی و رزین هستند. جدول زیر به بررسی مزایا و معایب مدل‌های را پر طرفدار را به صورت خلاصه شرح می‌دهد.

ست سرویس بهداشتی سرامیکی
ست بهداشتی پلاستیکی
ست سرویس بهداشتی رزینی
از لحاظ کیفیت و زیبایی محصولی ایده آل است
طرح‌های متنوع داشته و رنگ آن پس از شستشوی مکرر ثابت است.
زیبایی خاصی دارد و اغلب به عنوان لوازم دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد.
قیمت این مدل مقرون به صرفه است.
قیمت مناسبی دارد.
ست رزینی از نظر طرح و رنگ مدل‌های متنوعی دارد.
در برابر شوینده‌های قوی مقاوم و بادوام است.
بادوام و نشکن است .
مقاوم است اما نسبت به پلاستیک دوام کمتری دارد.
بر اثر ضربه یا برخورد با زمین می‌شکند.
در صورت شستشو با مواد شوینده اسیدی مقاومت کمی دارد.
قیمت نسبتا بالایی دارد.

ست سرویس بهداشتی به عنوان لوازم نظافتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد چرا که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ست مدل‌های متفاوتی دارد که به صورت دیواری و استند کاربرد دارد. پس برای مشاهده انواع مدل‌‌ها و اطلاع از قیمت ست سرویس بهداشتی، نمونه‌های زیر را مشاهده و ارزیابی کنید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه همارا کد 660249

ست سرویس همارا از جنس پلی رزین ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، سفید، کرم، طوسی و صورتی خاکستری موجود است. این ست 6 تکه است و شامل سطل آشغال، فرچه و جا فرچه، جا مایع، لیوان (جا مسواکی)، جا دستمالی و جا صابونی می‌شود.

ست سرویس بهداشتی پروتی مدل Lisbone 13113 مجموعه 3 عددی

مدل بالا ساخت برند پروتی ترکیه بوده، از جنس پلیمر گیاهی و فاقد مواد مضر BPA است. این ست شامل جا صابونی، جا مسواکی و ظرف مایع دستشویی است و در سه رنگ سفید، کرم و شیری قابل سفارش است.

ست سرویس بهداشتی 6 تکه لیمون مدل b67

مشخصات
جنساکرلیک
رنگطلایی، کرم
سایر توضیحاتاین ست 6 تکه شامل موارد زیر است:
سطل پدال دار در ابعاد 20*28 سانتی‌متر
فرچه در ابعاد 9.5*40 سانتی‌متر
جا مسواکی در ابعاد 7*10.5 سانتی‌متر
لیوان در ابعاد 7*10.5 سانتی‌متر
جا مایع در ابعاد 7.5*15.5 سانتی‌متر
جا صابونی در ابعاد 14*10*3 سانتی‌متر

ست سرویس بهداشتی 5 پارچه بازن مدل PJ-108228

ست سرویس بهداشتی بازن پلاستیکی و شامل جا مایع، جا مسواکی، لیوان، برس توالت شور و سطل آشغال می‌شود. برای مشاهده رنگ بندی و ابعاد این ست، لینک خرید را کلیک کنید.

ست سرویس بهداشتی 7 پارچه هارمونی مدل tus002

ست 7 تکه هارمونی از جنس پلاستیک بوده و در رنگ‌های سفید، طوسی و طوسی فیلی عرضه می‌شود. ابعاد هر کدام از تکه‌های این ست به شرح زیر است: سطل 20*20*27 سانتی‌متر _ فرچه 36*8*8 سانتی‌متر _ جا دستمال 17*14*5 سانتی‌متر _ جا حوله 24*20*5 سانتی‌متر _ جا مایعی 20*8*8 سانتی‌متر _ جا صابونی 14*9*3 سانتی‌متر _ جا مسواکی 12*8*8 سانتی‌متر

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه مدل بلوط

ستی که مشاهده می‌کنید مدل بلوط و ساخته شده از پلی رزین است. این مدل شامل سطل، لیوان، جا مسواکی، فرچه، جا صابونی و جا مایعی است. سرویس معرفی شده مقاومت بالایی در برابر آب و مواد شوینده دارد و به سختی می‌شکند.

ست سرویس بهداشتی 6 تکه ملورین مدل کهکشان

ست سرویس بهداشتی ملورین در رنگ مشکی و طرح کهکشان عرضه می‌شود. جنس این محصول از پلی رزین بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای مشاهده ابعاد و وزن هر کدام از تکه‌های ست می‌توانید وارد لینک خرید شوید.

ست سرویس بهداشتی 3 تکه بتیس مدل NEG

طراحی و رنگ بندی سرویس بهداشتی بتیس به گونه‌ای است که به راحتی با هر دکوراسیونی ست می‌شود. جنس سرویس از پلاستیک ABS است. توجه داشته باشید که از شستن این ست با شوینده‌های بسیار قوی جدا خودداری کنید.

ست سرویس بهداشتی 5 پارچه کوکر مدل WOODY1

محصول پیش رو از برند کوکر و ساخت کشور ترکیه است. انتخاب این ست به زیبا شدن محیط کمک می‌کند. جنس این سرویس بهداشتی آکرلیک بوده و شستشوی آن آسان است. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر شوینده‌های اسیدی و شیمیایی اشاره کرد.

ست سرویس بهداشتی سه پارچه مدل استوانه

مشخصات
جنسبتن
رنگخاکستری
ابعاد21*10*15 سانتی‌متر
سایر توضیحات
این ست شامل جا مایعی، جا مسواکی و یک سینی کوچک بیضی است.
طرح این مدل شبیه سنگ مرمر است و استفاده از آن جلوه زیبایی به فضا می‌دهد.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه کد SHR 445

ست بهداشتی 4 تکه پلاستیکی است و شامل جا مسواکی، لیوان، جا مایعی و جا صابونی است.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه هوم کت مدل روژا

سرویس بهداشتی 6 پارچه هوم کت ساخته شده از پلاستیک با کیفیت است. انتخاب آن سبب می‌شود فضایی زیبا در سرویس بهداشتی منزلتان داشته باشید. برای اطلاع از وزن و ابعاد این مدل سرویس خواب به سایت مراجعه کرده و مشخصات محصول را مطالعه کنید.

ست سرویس بهداشتی 6 پارچه لیمون مدل marbelbla

ست سروی بهداشتی لیمون از جنس اکریلیک بوده و شامل سطل پدال دار، برس شستشو، جا مایع، لیوان، جا مسواکی و جا صابونی است. این مدل از کیفیت بالایی برخوردار بوده، در برابر رطوبت مقاوم بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

ست سرویس بهداشتی 6 تکه لیمون مدل ماربل

سرویس بهداشتی 6 پارچه لیمون مدل ماربل ترکیبی از پلاستیک و اکرلیک بوده و طرحی پشبیه به سنگ مرمر دارد. این مدل شامل سطل پدال دار، فرچه، جا مایعی، جا صابونی، لیوان و جا مسواکی دارد. این محصول در دو رنگ سفید و طوسی تولید شده و به دلیل طراحی خاص و شیکی که دارد، برای هر فضایی مناسب است.

ست سرویس بهداشتی 4 پارچه مدل بتنی کد pm401

سرویس معرفی شده از جنس بتن بوده و طراحی خاص و زیبایی دارد. هما‌ن‌طور که مشاهده می‌کنید این مدل 4 تکه دارای یک جا مایعی، لیوان، سینی بیضی کوچک و یک جا صابونی است.

ست سرویس بهداشتی 6پارچه مدل لیلیوم

مشخصات
جنسپلی رزین
رنگسفید صدفی
سایر توضیحاتاین مدل در برابر آب و مواد شوینده اسیدی مقاومت بالایی دارد
از متریال با کیفیت در تولید ست بهداشتی استفاده شده و به راحتی نمی‌شکند

 ست آینه و طبقه دیواری دلفین کد 1054

قفسه دیواری این ست از جنس پی وی سی است و به طور کلی طراحی زیبایی دارد. آینه در ابعاد 70*52.5 سانتی‌متر و طبقه دیواری در ابعاد 60*30*13 سانتی‌متر ساخته شده است

استند سرویس بهداشتی خونه خاص مدل مثلث

استند سرویس بهداشتی خونه خاص محصولی ایرانی بوده و طراحی آن برگرفته از برند ایکیا است. این استند به عنوان نظم دهنده سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این باکس به عنوان فضای مخفی در سرویس بهداشتی برای جای دادن لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

مشخصات
جنسپی وی سی
ابعادابعاد کلی این محصول در ارتفاع 70، عرض 25 و عمق 25 سانتی‌متر است
ارتفاع قفسه بالا 20 سانتی‌متر
ارتفاع محفظه مناسب دستمال 14 سانتی‌متر
ارتفاع طبقه درب دار پایین 31 سانتی‌متر
سایر توضیحاتقطعات این قفسه در هنگام خرید به صورت جدا بوده و قبل از نصب روی دیوار به کمک راهنما مونتاژ خواهد شد
سایر توضیحاتضخامت ورق پی وی سی 8 میلی‌متر است
این استند به دلیل داشتن کیفیت بالا قابل شستشو بوده و در محیط‌های مرطوب نیز کاربرد دارد

ست سرویس بهداشتی سه پارچه خونه خاص مدل خطی

ست سرویس بهداشتی 3 تکه ساخته شده از جنس پی وی سی است. این مدل شامل آینه، شلف و قفسه دیواری است. آینه به دو صورت افقی و عمودی قابل استفاده است. در قسمت پایین قفسه دیواری فضایی برای قرار گرفتن دستمال توالت طراحی شده است. این محصول در دستشویی، حمام و آرایشگاه‌ها کاربرد دارد.

ست سطل و فرچه بریسو دیزاین مدل برزیل

مشخصات
جنسپلاستیک ABS
رنگسفید - طلایی - کروم
سایر توضیحاتطراحی این ست به این دلیل است که از اشغال فضای اضافی در سرویس جلوگیری شده و هم مانع از کج شدن فرچه می‌شود
این مدل سطل اغلب در سرویس‌های فرنگی کاربرد دارد و استفاده آن برای مصرف کننده راحت‌تر است


در ادامه بخوانید : کابینت روشویی: 20 مدل کابینت دستشویی باکیفیت و جدید + قیمت

چه مواردی در هنگام خرید ست بهداشتی اهمیت دارد؟

مطالعه نکات مهم قبل از خرید کمک می‌کند شرایط را به طور کامل بسنجید و متناسب با نیازی که دارید ست سرویس بهداشتی را تهیه کنید.

  • خرید ست بهداشتی متناسب با بودجه: پیشنهاد می‌‌کنیم قیمت ست سرویس بهداشتی را در ابتدای کار بررسی کنید. ممکن است دو محصول انتخابی کارایی و عملکرد یکسانی داشته باشند، اما قیمت آن‌ها با هم برابر نباشد. برای خرید ست سرویس بهداشتی ارزان نیاز به جستجوی محصول با کیفیت متوسط ندارید. اغلب ست های بهداشتی قیمتی مقرون به صرفه داشته و از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. 
  • از کیفیت ست بهداشتی غافل نشوید: ست سرویس بهداشتی جزء وسایلی است که در طول شبانه روز چند بار استفاده قرار می‌گیرد و دائم در تماس مستقیم با آب است. پس ستی که خریداری می‌کند باید در برابر شستشو با آب و مواد شوینده مقاوم باشد. لوازم جانبی مانند نگهدارنده حوله و جا دستمالی اغلب فلزی هستند. در صورتی که این لوازم کیفیت کافی نداشته باشند، به مرور زمان روکش ست‌های فلزی کدر شده و زنگ می‌زند.
  • فضای سرویس خود را در نظر بگیرید: لوازم انتخابی شما از لحاظ حجم، ابعاد و شکل ظاهری باید با محیط سرویس بهداشتی‌تان همخوانی و هماهنگی داشته باشید. به عنوان مثال آینه و استند در ابعاد بزرگ برای سرویس‌های کوچک یا متوسط مناسب نیست و فضای بیشتری را اشغال می‌کند. 
  • برای جای دادن لوازم بیشتر از شلف و استند استفاده کنید: شلف و استند به عنوان لوازم جانبی در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه فضای کافی در سرویس در اختیار دارید و برای قرار دادن وسایل بهداشتی و آرایشی‌تان به جای بیشتری احتیاج دارید، خرید ست سرویس بهداشتی دیواری بهترین انتخاب است.

جدیدترین مدل های ست سرویس بهداشتی

برای ست سرویس بهداشتی چه رنگ و طرحی انتخاب کنیم؟

طرح‌های ساده و مینیمال بهترین انتخاب است و به راحتی با هر فضایی هماهنگ می‌شوند. رنگ ست سرویس بهداشتی نیز بهتر است خنثی باشد تا در صورت جابه‌جایی یا تغییر دکوراسیون، نیاز به خرید مجدد نباشد.

بهترین برند ست سرویس بهداشتی کدام است؟

ست سرویس بهداشتی لیمون، هوم کت و هوم آرا در بین نمونه‌های پلاستیکی از کیفیت بالایی برخوردارند. برند‌های کوکر، انگلیس هوم و پریمانوا به عنوان ست سرویس بهداشتی ترکیه ای محبوبیت زیادی دارند. برند‌های ایکیا و اسپریلا از برند‌های مطرح ست سرویس بهداشتی در دنیا هستند.

سرویس بهداشتی مناسب برای جهیزیه عروس کدام است؟

برای خرید لوازم عروس علاوه بر کیفیت زیبایی ظاهری نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم ست سرویس بهداشتی لوکس خریداری کنید که از جنس سرامیکی، رزینی یا آکریلیک تولید شده باشند.

سرویس بهداشتی پلاستیکی چه تفاوتی با آکرولیک دارد؟

برای تولید ست سرویس پلاستیکی، مواد نفتی با آب ترکیب می‌شود در حالی هنگام تولید محصولات آکریلیک رنگ، آب با مواد یا رنگ آکریلیک حل می‌شود. به همین دلیل اکسسوری یا لوازم ساخته شده از آکریلیک به محیط زیست آسیب نمی‌زند. ست سرویس آکریلیک نسبت به ست پلاستیکی در برابر رطوبت مقاوم‌تر بوده و استفاده از آن در مناطق شرجی و مرطوب مناسب است.

سخن آخر

طبق مطالبی که در وب سایت چی بگیر گفته شد، هر کدام از لوازمی که در ست سرویس بهداشتی وجود دارد کاربردی و ضروری است. پس از تهیه وسایل اصلی و ضروری نیز می‌توانید اقدام به خرید لوازم جانبی کنید. محصولات معرفی شده در این صفحه کارایی و کیفیت بالا داشته و برای خرید پیشنهاد می‌شوند. از این رو پس از مقایسه مدل‌ها با اطمینان خاطر می‌توانید برای خرید ست سرویس بهداشتی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.