بررسی و قیمت مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 (Xiaomi Mi Band 7)

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band V Global Version را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات سری Mi Band معرفی کرد که به دلیل قیمت مناسب، در رده ردیاب‌های تناسب اندام مقرون به صرفه قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول، تا انتهای مطلب از چی بگیر با ما همراه باشید.

امروزه مچ بندهای هوشمند به عنوان ردیاب‌های تناسب اندام به یکی از رایج‌ترین تجهیزات الکترونیکی تبدیل شده‌اند و در اشکال و اندازه‌های مختلفی ارائه می‌شوند. درواقع می‌توان گفت که تمام ساعت‌ های هوشمند از برخی امکانات برای ردیابی تناسب اندام برخوردارند، اما ردیاب‌های اختصاصی تناسب اندام، به بهترین حالت با برنامه‌های سلامت و تناسب اندام هماهنگ می‌شوند.

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7

شیائومی در سال‌های اخیر محصولات خود را به طور مداوم و بدون تغییر مشهود در قیمت، بهبود بخشیده است. مچ بند هوشمند می بند 7 نیز نمونه‌ای از این محصولات است که به عنوان یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین گزینه‌های خرید در نظر گرفته می‌شود. درواقع می بند 7، یکی از جدیدترین محصولات موفقیت‌آمیز در رده مچ بندهای تناسب اندام شیائومی است که ویژگی‌های به روز و کاربردی را به کاربران ارائه می‌کند. در ادامه می‌توانید نگاهی اجمالی به مشخصات این مچ بند داشته باشید:

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مشخصات
ابعاد46.5 × 20.7 × 12.25 میلی متر
وزن13.5 گرم
مانیتور ضربان دارد
عمر باتری 180 میلی آمپر ساعت (14 روز)
صفحه نمایش رنگیدارد
حسگرهاسنسور 6 محوره، سنسور ضربان قلب PPG، شتاب سنج 3 محوره، ژیروسکوپ 3 محوره
مقاومت در برابر آب 5 ATM

مچ بند شیائومی می بند 7به دلیل طراحی متناسب و منحصر به فرد و همچنین امکانات کاربردی از جمله مقاومت در برابر آب، سازگاری با انواع دستگاه ها و قابلیت صفحه همیشه روشن به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شود و به خوبی نیازهای شما از یک مچ بند هوشمند رفع می‌کند. 


در ادامه بخوانید : معرفی و خرید بهترین ساعت هوشمند شیائومی در سال 2021

امکانات مچ بند Xiaomi mi band 7

مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7، امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل است که می‌توانید این مچ بند را به عنوان اکسسوری ثابت در تمام شرایط همراه خود داشته باشید و از امکانات آن برای آنالیز فعالیت‌های روزمره خود استفاده کنید. این امکانات عبارت‌اند از:

  • صفحه نمایش رنگی
  • مانیتور ضربان قلب
  • پشتیبانی اعلان
  • حسگر 6 محوره
  • حسگر ضربان قلب PPG
  • شتاب سنج 3 محوره
  • ژیروسکوپ 3 محوره

طراحی مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7

اگر پیش از این از مچ بندهای شیائومی سری اگر پیش از این از مچ بندهای شیائومی سری Mi Band استفاده کرده باشید، حتما با Xiaomi mi band 7 آشنایی دارید. در این دستگاه نیز مانند نمونه‌های قبلی، صفحه شیشه‌ای به صورت محکم و مقاوم در بند سیلیکونی گنجانده شده است. مچ بند می بند 7 دارای وزنی نسبتاً سبک بوده و در مقایسه با مدل‌های مانند galaxy watch 5، ظریف‌تر به نظر می‌رسد.

ردیابی سلامت با Xiaomi mi band 7خرید و قیمت روز می بند 7

مچ بند شیائومی می بند 7 گزینه‌ای مقرون به صرفه برای ردیابی وضعیت سلامتی شماست و نسبت به نمونه‌های قبلی، از دقت بالاتری برخوردار است. این دستگاه ضربان قلب را در طول تمریناتی مانند دوچرخه سواری، دو و... به طور دقیق نمایش می‌دهد و در طول مدت خواب نیز، وضعیت سلامتی شما را پیگیری می‌کند. این مدل یکی از بهترین گزینه‌هاست که به دلیل وزن سبکی که دارد، تمام مدت متوجه پوشیدن آن نخواهید شد و در عین حال امکان پیگیری وضعیت سلامتی در تمام حالات برای شما فراهم خواهد شد. بدین ترتیب پس از انجام فعالیت‌هایی مانند شنا، دوچرخه سواری، دویدن، تمرین باشگاه و...، می‌توانید نموداری دقیق از وضعیت سلامتی خود در اختیار داشته باشید.

علاوه بر این در مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7، از سنسورهای شتاب سنج و ژیروسکوپ برای شمارش مراحل و محاسبه کالری‌های سوزانده شده در اثر فعالیت‌های روزانه، استفاده می‌شود. این اطلاعات از طریق پنل OLED 1.62 اینچی به شما نمایش داده شده و میزان آگاهی شما از وضعیت و فعالیت‌های روزانه، افزایش می‌دهند. در طول مدت خواب، مچ بند شیائومی می بند 7 سطح خواب را به عنوان خواب سبک، عمیق و چرت، تعیین کرده و همچنین بر کیفیت تنفس در هنگام خواب نظارت می‌کند. 

عمر باتری و شارژ مچ بند شیائومی می بند 7

دوام شارژ مچ بند شیائومی می بند 7، کاملاً به میزان استفاده روزانه شما از دستگاه بستگی دارد؛ در این شرایط می‌توانید میزان ردیابی یا نرم‌افزارهای پس زمینه را تنظیم و مدیریت کنید تا بر اساس آن‌ها، دستگاه میزان استفاده از انرژی را مدیریت کند. شیائومی می بند 7 به طور متوسط حدوداً سه تا چهار روز شارژ کامل را نگه می‌دارد، اما بهتر است که قبل از رسیدن به حد پایان، مجدداً دستگاه را شارژ کنید تا از آسیب به باتری جلوگیری شود. 

کابل شارژ شیائومی می بند 7 به پین‌های شارژی مغناطیسی به پشت دستگاه متصل می‌شود و فرآیند شارژ نیز نسبتاً طولانی است؛ با این حال دستگاه تا مدت زمان طولانی شارژ را نگه خواهد داشت. 

به طور کلی این دستگاه از باتری یکپارچه با ظرفیت 180 میلی آمپر ساعت برخوردار است و در حالت نمایش دائمی صفحه، حدود 30 تا 40 درصد در روز کاهش شارژ خواهد داشت. این شرایط به میزان استفاده از امکاناتی از جمله بلوتوث، اندازه‌گیری نبض و اکسیژن، کنترل وضعیت خواب و تنفس و...، بستگی دارد.

نرم افزار و برنامه‌های Xiaomi mi band 7

شیائومی می بند 7 نسبت به نسخه‌های قبلی، دارای سیستم عامل راحت‌تری بوده و از لحاظ بصری، جذاب‌تر است. در این مدل مچ بند، با  لمس صفحه از بالا به پایین، منوی کشویی اعلان‌های گوشی متصل شده را نمایش می‌دهد؛ همچنین می‌توانید برای دسترسی به مجموعه‌هایی مانند آب و هوا، کنترل‌های موسیقی و...، انگشت خود را به چپ و راست حرکت دهید. علاوه بر این با حرکت انگشت به بالا می‌توانید به برنامه‌های موجود در Xiaomi mi band 7، از جمله آمار تناسب اندام، ساعت، تایمر، تمرینات، اندازه‌گیری اکسیژن خون و تنظیمات دسترسی داشته باشید.

Xiaomi mi band 7 در مدت زمان نسبتاً کوتاهی راه‌اندازی می‌شود و امکان تنظیمات اختصاصی را برای کاربران فراهم می‌کند. در این شرایط تم‌ها و سبک‌های مختلفی برای نمایش ساعت و اطلاعات در این دستگاه وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه، موارد دلخواه را در سیستم مچ بند هوشمند، تنظیم کنید. در شیائومی می بند 7 اکثر ایموجی‌ها به خوبی پشتیبانی می‌شوند و تنها برخی موارد خاص به نمادهای پیش فرض جایگزین خواهند شد.

مزایا و معایب مچ بند شیائومی می بند 7

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band V Global Version دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و به همین دلیل مزایای بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ در ادامه می‌توانید به بررسی برخی از این مزایا بپردازید:

مزایای مچ بند شیائومی می بند 7معایب مچ بند شیائومی می بند 7
  • دوام باتری فوق‌العاده
  • فاقد سیستم روشنایی خودکار
  • قیمت مناسب
  • دقت پایین ردیابی خواب
  • صفحه نمایش AMOLED همیشه روشن
  • سنسورهای معمولی

  • فاقد دستیار صوتی

چرا باید مچ بند می بند 7 را برای خرید انتخاب کنیم؟

پس از اینکه امکانات و ویژگی‌های مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 را مورد بررسی قرار دادید، خوب است که به بررسی دلایل انتخاب این مچ بند هوشمند بپردازید تا بتوانید تصمیم خود را برای خرید، نهایی کنید؛ این دلایل عبارت‌اند از:

  • سازگاری: مچ بند شیائومی می بند 7 از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار است؛ این ویژگی امکان باعث می‌شود که بتوانید مچ بند را به تمام دستگاه‌های اندرویدی و ios که از قابلیت بلوتوث برخوردارند، متصل کنید.
  • قابل تنظیم: Xiaomi mi band 7 دارای بندهای قابل تنظیم است؛ این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که متناسب با سایز دلخواه، بند دستگاه را بین 160 تا 224 میلی متر تنظیم کنید.
  • تنوع: مچ بند شیائومی می بند 7 دارای تنوع بالایی در رنگ و طراحی بند است، به طوریکه می‌توانید انواع سبک و طرح بند را متناسب با سلیقه و نیاز خود تهیه کرده و روی مچ بند نصب کنید.
  • دوام: مچ بند هوشمند شیائومی می بند 7 را می‌توانید به طور 24 ساعته و در هفت روز هفته بپوشید، بدون اینکه دچار آسیب شود. این مچ بند دارای دوام و ماندگاری بالایی بوده و از مقاومت مناسبی در برابر آب و رطوبت برخوردار است. علاوه بر این، ساختار مچ بند می بند 7 باعث می‌شود که به راحتی بتوانید دستگاه را از دست خود جدا کرده و پس از تمیز کردن مجدداً بپوشید.
  • صفحه نمایش کاربردی: شیائومی می بند 7 از صفحه نمایشی با ساعت آنالوگ است که سایر جزئیات مانند کالری، ضربان قلب، فعالیت‌های شخصی، کلیات تمرین، دقیقه های فعالیت، وضعیت باتری و جزئیات آب و هوا را به شما نمایش می‌دهد.
  • مقرون به صرفه: مچ بند شیائومی می بند 7، از قیمت مناسبی برخوردار است و در عین حال، امکانات و ویژگی‌های کاملی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال دستگاهی پیشرفته و دقیق برای افزایش سرعت عمل و مدیریت فعالیت‌های روزانه خود هستید، قیمت می بند 7 می‌تواند با شرایط اقتصادی شما سازگار شود.

مچ بند شیائومی می بند 7 برای چه کسانی مناسب است؟

می بند 7 را بخرید اگر…

  • شما یک ردیاب تناسب اندام کم هزینه می‌خواهید که به شما یک نمای کلی از سلامت بدهد.
  • اگر می‌خواهید یک راه مقرون به صرفه برای دریافت اعلان‌های تلفن روی مچ دست خود داشته باشید.

  • آن را نخرید اگر…

  • اگر می‌خواهید دقیق ترین تمرینات ممکن را دنبال کنید. 
  • شما به ردیابی خواب قابل اعتماد، هشدارهای ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون نیاز دارید.

مقایسه می بند 7 با گلکسی واچ 5؟

Samsung Galaxy Watch 5 بسیار بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام است. یک ساعت کامل با سیستم عامل Wear OS است که با پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث و گزینه ای برای سفارشی کردن صفحه ساعت شما به صورت گسترده تر است. 

Watch 5 همچنین یک ردیاب تناسب اندام عالی است که با Samsung Health کار می کند. البته که با قیمت بسیار بالاتر از می بند 7 شیائومی. Smart Band 7 ممکن است همه کاره نباشد، اما قیمت پایین تری دارد و بعنوان یک مچ بند هوشمند می‌تواند گزینه عالی باشد. 

جمع بندی

مچ بندهای هوشمند یکی از محبوب‌ترین تجهیزات الکترونیکی هستند که تا حدود زیادی مدیریت و کنترل وضعیت سلامتی و فعالیت‌های روزانه را برای شما آسان‌تر می‌کنند. در چنین شرایطی اگر به دنبال یک ابزار کاربردی برای ردیابی سلامت با قیمتی مقرون به صرفه هستید و یا قصد دارید اعلان‌های تلفن همراه خود را در اولین لحظات دریافت کنید. می بند 7 می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. 

اگر تجربه خرید مچ بند شیائومی می بند 7 را دارید با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
مچ بند هوشمند قیمت انواع مچ بند هوشمند