خرید آنلاین کوله پشتی دخترانه/ کوله پشتی مدرسه دخترانه با بهترین قیمت

چطور بهترین کوله پشتی دخترانه برای مدرسه را انتخاب کنیم؟

با نزدیک شدن به ماه مهر دغدغه والدین برای فرزندان تهیه لوازم مورد نیاز برای مدرسه است. همان‌طور که می‌دانید کوله پشتی جزء مهم ترین لوازم دانش آموزان بوده و در مسیر مدرسه همیشه همراه آنان است. دانش آموزان علاوه بر کتاب و لوازم تحریر، وسایل مورد نیاز دیگری را با خود به مدرسه می‌برند.

طراحی این وسیله باید استاندارد بوده و به گونه‌ای باشد تمام لوازم محصلان را در خود جای داده و مانع از آسیب دیدن ستون فقرات این عزیزان شود. اگر قصد خرید کوله پشتی دخترانه را برای فرزندتان دارید و یا می‌خواهید آن را به عنوان هدیه تهیه کنید، در سایت چی بگیر ما باشید.

چرا کوله پشتی بهتر از کیف است؟

در ابتدا ممکن است این موضوع برایتان سوال باشد که چرا کوله پشتی بهتر از کیف است؟ به این دلیل که کوله پشتی با داشتن دو بند فشار را روی شانه‌ها به طور مساوی تقسیم کرده و از آسیب دیدن ستون فقرات و عضلات دست جلوگیری می‌کند. 

کوله پشتی دخترانه از لحاظ مدل، سایز و... انواع گوناگونی دارد. در ادامه چند نمونه از انواع گوناگون این محصول را در ادامه ارائه می‌دهیم. در این صفحه همچنین به معرفی کوله پشتی دخترانه فانتزی نیز خواهیم پرداخت.

معرفی کوله پشتی دخترانه اسپرت و فانتزی

کوله پشتی دخترانه مدل SLS-150029

جنس این کوله پشتی از مخمل بوده و به صورت دو بنذه و تک بنده قابل استفاده است. ایم مدل در ابعاد 40*30*15 سانتی‌متر طراحی شده و 385 گرم وزن دارد. نحوه بسته شدن کوله پشتی معرفی شده به وسیله دکمه است.

کوله پشتی دخترانه مدل Hello Kitty SK93140

جنس این کوله پشتی دخترانه ترکیبی از پی وی سی و سیلیکون است. این مدل قابلیت استفاده به صورت تک بنده و دو بنده را دارد و زیپی است. اندازه کوله معرفی شده 29*29*18 سانتی‌متر بوده و 758 گرم وزن دارد. ظاهر فانتزی و کیفیت بالایی آن می‌تواند دلیل مناسبی برای انتخاب این محصول باشد.

کوله پشتی دخترانه مدل PRX-7585

این کار در ابعاد 15*28*42 طراحی شده و 185 گرم وزن دارد. کوله پشتی معرفی شده از جنس پلی‌استر بوده و نحوه بسته شدن آن زیپی است. این کیف قابلیت استفاده به صورت تک بنده و دو بنده را دارد.

کوله پشتی دخترانه  طرح یونیکورن کد IIMP098

این کوله پشتی دخترانه در ابعاد 33*10*26 سانتی‌متر تولید شده است. جنس محصول معرفی شده از برزنت بوده و به صورت زیپی قابل باز و بسته شدن است. این مدل دارای بند بلند و بند دوشی بوده و قابلیت استفاده به صورت دو بنده و دو دسته را دارد.

کوله پشتی دخترانه مدل کیتی کد DDE3

جنس این کار از چرم مصنوعی بوده و در ابعاد 32*11*28 سانتی‌متر تولید شده و 500 گرم وزن دارد. نحوه بسته شدن آن زیپی بوده و به دو صورت دو بنده و دو دسته قابل استفاده است.

کوله پشتی دخترانه ساراسا طرح یونیکورن مدل Unicorn 08

جنس این کار از برزنت بوده و به صورت تک بنده و دو بنده قابل استفاده است. ابعاد کوله پشتی 14*30*42 سانتی‌متر بوده و 530 گرم وزن دارد. ابعاد کوله مناسب برای قرار دادن کتاب و دفتر در سایز A3 بوده و برای مدرسه، باشگاه و دانشگاه کاربرد دارد. این کوله به همراه یک جامدادی با ابعاد 20*7 سانتی‌متر به فروش می‌رسد و نحوه بسته شدن آن به صورت زیپی است.

کوله پشتی دخترانه مدل پولیشی طرح یونیکورن کد 0125

این کوله پشتی پارچه‌ای بوده و نحوه بسته شدن آن زیپی است. ابعاد کار 2*28*30 سانتی‌متر بوده، 250 گرم وزن داشته و دو بنده است.

کوله پشتی دخترانه مدل خرگوشی کد 2080001

جنس این کوله پشتی از پلی‌استر بوده و ابعاد آن 45*37*15 سانتی‌متر است. این کار بدون دسته بوده و دارای دو بند دوشی است. نحوه باز و بسته شدن مدل معرفی شده زیپی بوده و 200 گرم وزن دارد.

کوله پشتی دخترانه مدل 2019kit48p

این کوله پشتی از برزنت تهیه شده و دارای دو دسته است. طرح جلوی کار از پلاستیک فشرده بوده، بسیار سبک بوده و در برابر ضربه و خش مقاوم است.

کوله پشتی دخترانه مدل مارال

کوله پشتی معرفی شده از جنس چرم مصنوعی بوده و نحوه بسته شدن آن زیپی است. این کار در ابعاد 16*28*36 سانتی‌متر طراحی شده و 380 گرم وزن دارد. این مدل دارای بند بلند، بند دوشی و تک دسته است. لازم به ذکر است که این محصول قابلیت شستشو دارد.


در ادامه بخوانید : لیست لوازم تحریر دخترانه فانتزی با بهترین قیمت

در هنگام خرید کوله پشتی مدرسه چه مواردی اهمیت دارد؟

انتخاب کوله پشتی مدرسه می‌تواند خریدی سرگرم کننده باشد اما با در نظر گرفتن چند آیتم نیز می‌توانید محصولی با کیفیت تهیه کنید. برخی از این موارد مهم را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کوله پشتی را از لحاظ جنس پارچه و کیفیت دوخت ارزیابی کنید

در حین خرید کوله پشتی دخترانه برای مدرسه به وزن، تنفس پذیری و طول عمر پارچه توجه داشته باشید. به عنوان مثال کوله‌های چرم در حالت عادی کمی سنگین هستند و پس از اضافه کردن لوازم، سنگین‌تر شده و در مدت زمان کوتاهی انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهند. بنابراین بهتر است به دنبال کوله پشتی با پارچه سبک بوده و جنسی را بخرید که سازگار با محیط زیست باشد. کوله‌های تهیه شده از پارچه پلی‌استر و نایلون نسبت به الیاف طبیعی، در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند.

برای خرید کوله پشتی با کیفیت از نوع دوخت آن غافل نشوید چرا که در زیبایی و دوام آن تاثیر زیادی دارد. پس کوله‌ای را انتخاب کنید که دوخت‌های مرتب و با تراکم بالا داشته باشد تا در هنگام سنگین شدن کوله فشار بر روی یک نقطه نباشد و سریع پاره نشود.

اندازه کوله و تعداد جیب ها را در نظر بگیرید

سایز کوله پشتی را می‌توانید با لوازمی که داخل آن قرار می‌دهید، انتخاب کنید. اگه همراه خود به مدرسه تبلت یا لپ تاپ می‌برید، باید کوله‌ای تهیه کنید که محفظه مخصوص داشته باشد. اگر غذا و آب معدنی همراه خود به مدرسه می‌برید مدلی را بخرید که جیب‌های اضافی داشته باشد. جیب‌های خارجی به این دلیل طراحی شده‌اند که امکان دسترسی راحت به لوازمی مثل دستمال کاغذی و بطری آب را داشته باشید.

نحوه باز و بسته شدن کوله پشتی اسپرت دخترانه

کوله پشتی دخترانه در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شود و نحوه باز و بسته شدن آن به صورت بندی، دکمه‌ای یا زیپی است. توجه داشته باشید که قبل از خرید کوله پشتی مدرسه از سالم بودن زیپ، دکمه یا بند مطمئن شوید. 

کوله پشتی دخترانه شیک انتخاب کنید

توجه به ظاهر و زیبایی کوله پشتی دخترانه اهمیت زیادی دارد از این رو مدلی را که تهیه می‌کنید، بهتر است با لباس‌ها و استایلتان همخوانی داشته باشد. اگر دوستدار طبیعت هستید، پیشنهاد ما به شما این است کوله‌ای انتخاب کنید که قابل بازیافت باشد. در حال حاضر چنین کوله پشتی هایی مطابق مد هستند. کوله پشتی دخترانه اسپرت نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد چرا که به راحتی با هر تیپ و استایلی ست می‌شود.

تسمه و بالشتک های کوله پشتی فانتزی

در هنگام خرید کوله پشتی مدلی را انتخاب کنید که دارای بند‌های پهن و بالشتک باشد تا وزن کیف به طور متعادل در تمام قسمت‌ها پخش شده و شانه‌هایتان تحت فشار نباشد. کوله پشتی هایی که دارای بند‌های تسمه دار هستند، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید بند‌ها را در اندازه مناسب تنظیم کنید. توجه داشته باشید که بند‌های کوله را خیلی بلند نکنید چرا که بدن در وضعیت درستی قرار نمی‌گیرد.

چه سایز کوله پشتی برای مدرسه مناسب است؟

سایز کوله پشتی در ابتدا به حجم لوازمی که داخل آن جای می‌دهید بستگی دارد. اگر به همراه کتاب و لوازم تحریر وسایلی چون لپ تاپ، نوت بوک، تبلت، کتابخوان الکتریکی و... در کوله پشتی قرار می‌دهید، بهتر است به دنبال سایز‌های بزرگتر باشید. لازم به ذکر است که سایز کوله پشتی دخترانه را با توجه به سن و جثه فرد استفاده کننده تهیه کنید.

آیا استفاده از کوله پشتی برای مدرسه ایمن است؟

بله به دلیل دو بنده بودن و وزن آن به طور متعادل بین دو شانه تقسیم شده و مانع از قوز کردن فرد و آسیب دیدن ستون فقرات او می‌شود.

بهترین رنگ برای کوله پشتی دخترانه برای مدرسه کدام است؟

انتخاب رنگ کوله پشتی دخترانه بستگی به سلیقه شما دارد. چنانچه نگران کثیف شدن کوله هستید، می‌توانید رنگ تیره و مدل‌هایی با پارچه طرح دار انتخاب کنید.

قیمت کوله پشتی در بازار چقدر است؟

قیمت کوله پشتی دخترانه به ابعاد، جنس پارچه، دوام و... بستگی دارد. نمونه‌های عرضه شده در بازار بین 200 هزار تا 2 میلیون تومان متغیر است و همان‌طور که گفتیم موارد زیادی در افزایش یا کاهش قیمت تاثیر گذار خواهد بود.

کلام آخر

در این صفحه از سایت چی بگیر هر اطلاعاتی را که راجع به کوله پشتی دخترانه جمع آوری کرده‌ایم، در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدوارم مطالب عنوان شده مفید واقع شده باشد و شما را برای خرید کوله پشتی یاری دهد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.