معرفی و خرید بهترین عطر زنانه و مردانه (خوشبوترین)

معرفی بهترین و خوشبوترین برند عطر مردانه و زنانه

استفاده از عطر و مواد خوشبو کننده از قدیم در بین مردم رایج بوده. در گذشته مردم از خوشبو کننده‌های طبیعی مانند میخک، مشک، عنبر ... و مانند آنها برای خوشبو کردن خود استفاده می‌کردند. جالب است بدانید وقتی مغز ما بوی خوشی را استشمام می‌کند آن بوی دلنشین در حافظه‌ی ما ثبت می‌شود. حتما برای شما هم پیش آمده که فردی را از بوی او بشناسید. و یا به بیان دیگر یک بوی خوش تداعی کننده‌ی فردی در ذهن شما می‌باشد. تفاوتی نمی‌کند که مرد باشید یا زن استفاده از عطر مناسب و خوشبو با ماندگاری بالا شما را در ذهن دوستان و آشنایان فردی آراسته نشان می‌دهد.

معیارهای مهم در انتخاب عطر مناسب:

انتخاب عطر کار ساده‌ایی نیست و همانطور که گفتیم عطر امضای شخصیت شماست بنابراین باید دقت لازم را در انتخاب عطر داشته باشیم. در زیر چند مورد از معیارهای مهم در انتخاب عطر را بررسی می‌کنیم.

سلیقه و روحیه‌ شما :

بدون شک اولین فاکتور مهم در انتخاب هر عطری روحیات خود شماست. یک عطر در واقع سلیقه‌ی مالک خود را منعکس می‌کند. چندین نوع رایحه‌ی شناخته شده برای عطر وجود دارد مانند چوب، چرم، مرکبات، گل‌ها و... بنابراین اولین قدم در انتخاب یک عطر مناسب شناخت روحیه و سلیقه‌ی خود فرد می‌باشد.

نوع پوست در انتخاب عطر:

برای اینکه از احساسی که عطر روی شما می‌گذارد مطمئن شوید، می توانید آن را روی مچ خود بزنید و 30 دقیقه صبر کنید. در واقع از آنجا که پوست هر فردی منحصربه‌فرد است اثر عطر نیز بر روی پوست‌های مختلف متفاوت می‌باشد. اگر پوست شما خشک است عطر با رایحه‌های چوب می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، اگر شما پوست چربی دارید روی رایحه‌های شرقی و گل‌ها سرمایه گذاری کنید.

زمان مناسب تست عطر:

در ابتدا باید بدانید که برای تست عطر بهتر است که پوست شما تمیز و بدون هیچ گونه کرمی باشد. و همچنین بهترین زمان برای تست عطر در هنگام صبح می‌باشد.

معرفی بهترین برند عطر زنانه و مردانه 

در واقع یک عطر نوستالژی محسوب می‌شود. این نشان از قدمت چندین دهه‌ایی این عطر می‌باشد. با توجه به قیمت و کیفیت خوبی که دارد مورد استقبال اکثر افراد قرار می‌گیرد. قاطعانه می‌توان گفت که این عطر هم یک جوان بیست ساله و هم یک فرد مسن را راضی نگه می‌دارد. رایحه‌ی شرقی و تلخ این عطر همراه با طراحی شیک و مردانه‌ی این عطر بی‌شک شما را جذب می‌کند. نت‌های آغازی این عطر گرم و تند است و انرژی و هیجان را در شما به وجود میاورد، نت‌های آغازین این عطر بعد از مدت کوتاهی جای خود را با نت‌های میانی عوض می‌کنند و شما بوی نت‌هایی مانند جوز هندی، گیاه پاتچولی و زنجبیل را استشمام می‌کنید. و در نهایت نت‌های پایانی این عطر چوب صندل و خزه‌ی اوک‌موس است که شادی را با خود به همراه دارد. بواسطه‌ی بوی گرم و شرقی که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای فصل سرد باشد.....

حجم100 میلی لیتر
کشور مبدا برند فرانسه
نت آغازینفلفل سیاه، دارچین، چوب سدر و علف وتیور

عطری با حال و هوای تلخ و خنک برای دوست داران این نوع از رایحه که در ابتدا  با بوی گل‌های سوسن و رز و رایحه‌ی لیمو  وجود شما را سرشار از حس خوب و  مثبت می‌کند و بعد مشامتان با بوی چوب سرو و عطر گیاهان دریایی آکنده می‌شود که خنکی خاصی را از خود به جا می‌گذارد. اگر شما این نوع رایحه را دوست دارید و از طرفداران این برند معروف و خوشنام در صنعت عطر می‌باشید این عطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

حجم100 میلی لیتر
کشور مبدا برندایتالیا
نت آغازیگل‌های سوسن و رز، لیمو و نارنج

اگر به دنبال یک عطر بعنوان عطر امضا هستید بی‌‌شک این عطر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. ترکیبی از بوی چوب و دریا در تمام مدت استفاده از این عطر می‌توانید احسای کنید. نت‌های آغازین این عطر آناناس، برگ بنفشه و مرکبات است که بعد از مدت کوتاهی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند که ترکیبی از اسطوخودوس،درخت چای و فلفل پابریکا می‌باشند. این نت‌های تند و تیز می‌تواند برای هر مردی که دوستدار عطرهای سنگین و جذاب است خوشایند باشد. اما بعد از مدت این نت‌ها نیز با بوی کشمیر و دانه‌ی توکا جایگزین می‌شوند و یک رایحه‌ی شرقی ماندگار و خاص را برای شما به جا می‌گذارند.

حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهانگلستان
نت آغازیفلفل سیاه و نارنج و برگ بو


این عطر در رده بندی عطرهای گرم و تند قرار دارد. بواسطه‌ی بوی گرم خود کاملا مناسب فصل زمستان می‌باشد. بوهایی که از این عطر می‌توانید استشمام کنید در ابتدا اسطوخودوس، نارنج و چوب کشمیر قرمز است که ترکیبی شیرین و تند است و باعث توجه‌ همه به شما می‌شود. کمی بعد شما می‌توانید بوی گل‌های شمعدانی و رز و یاسمین را احساس کنید که بسیار آرامش‌بخش است و می‌تواند استرس و خستگی یک روز کاری سخت را از شما دور کند. ولی در نهایت این نت‌ها با بوی چوب صندل و وانیل و سرو به پایان می‌رسد. برندمعتبر و ماندگاری بالا و بوی دلنشین از دلایل انتخاب این عطر محبوب می‌باشد.

حجم125 میلی لیتر
کشور سازندهسوئیس
نت آغازیاسطوخودوس، نارنج، چوب کشمیر و مریم گلی

در سال 2004 عطرساز مشهور آنتونی‌لی این عطر گرم و تند را که بعدها به یکی از معروف‌ترین و مشهورترین عطرهای زنانه تبدیل شد طراحی کرد. یک عطر اغواگر رمانتیک برای شب‌های زمستان که با بوی انگورسیاه، انجیر و گل بنفشه شروع می‌شود و در نهایت با رایحه‌ی چوب صندل، وانیل و چوب کشمیر به پایان می‌رسد. یک ترکیب شیرین و گرم و دوست‌داشتنی که هر مردی را جذب می‌کند. از ویژگی‌های بارز این عطر ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار مناسب ابن عطر است. 

حجم90 میلی لیتر
کشور سازنده ایتالیا 
نت آغازینانگور سیاه، انجیر و گل بنفشه

L'AMOUR یا عشق به زبان فرانسه با بوی شیرین و ملایمی که دارد، مناسب فصل‌های بهار و تابستان است. پس از اولین اسپری از این عطر شیک و زیبا شما می‌توانید به وضوح بوی نارنج و گل رز را حس کنید، که شیرینی خاصی را با خود به همراه دارد. نت‌های میانی این عطر اغواگر می‌تواند خاطره‌ی هر عشق زیبایی را زنده کند و بوی گل یاسیمن و مریم شما را غرق خود می‎کند. در نهایت نوبت به نت‌های پایانی و مهیج و هیجان‌انگیز می‌رسد که سرشار از حس آرامش می‌باشد و آن چیزی نیست جز بوی چوب سدر و صندل و مشک...

برند معروف لالیک این عطر را در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی کرده است و این عطر می‌تواند هدیه‌ای بینظیر برای عشق شما باشد.

حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهفرانسه
نت آغازینگل رز، نارنج و شکوفه‌ی پرتقال


یک عطر تابستانی و خنک که با رایحه‌ی دریایی و مرکبات شروع می‌شود و در طول زمان این رایحه شیرین‌تر ملایم‌تر می‌شود که در نهایت به رایحه‌ی ملایم گل یاس می‌رسد، تا زنانگی تمام و کمال را در حق این عطر ادا کرده باشد. ماندگاری بالا، پخش بوی مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌ی ای عطر بی‌گمان شما را از طرفداران پر و پا قرصش می‌کند.

حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهامارات
نت آغازینسیب، مرکبات و اسطوخودوس

این عطر سرشار از حس دلپذیر آرامش است. در ابتدا که با بوی خوش انار شروع می‌شود نوید یک لذت و آرامش خاص را به شما می‌دهد و بعد از آن شما می‌توانید خود را عرق در گلهای ارکیده و آرمیده در زیر درخت کنار بیابید. در آخر سرمست از بوییدن یک سبد گل بنفشه می‌شوید. این عطر حاصل تلاش سه عطرساز مشهور به نام‌های دومینیک روپیون، کارلوس بینیم، لوک دانگ می‌باشد که توسط برند معروف کالوین کلاین روانه‌ی بازار شد. بهترین انتخاب برای روزهای خنک سال مثل بهار و روزهای آغازی پاییز می‌باشد.

حجم100 میلی لیتر
کشور سازندهآمریکا
نت آغازینگل بنفشه، مشک و عنبر

یک عطر شیک و منحصر به فرد برای افرادی که به زیبایی و جذابیت خود اهمیت می‌دهند. با ظاهر جالبی که هر بیننده‌ایی را مجذوب خود می‌کند. این عطر با بوی بادام و قهوه فضای اطراف خود را آکنده می‌کند و بعد از مدتی شما می‌توانید رایحه‌ی گل مریم و یاسمین را حس کنید. در  نهایت با بوی فوق‌العاده‌ی دانه‌ی تونکا و کاکائو مجذوب می‌شوید. این عطر پیشنهاد ویژه‌ایی برای فصول سرد سال می‌باشد.

حجم80 میلی لیتر
کشور سازندهآمریکا
نت آغازینقهوه،بادام و دانه تونکا

چرا باید از عطر استفاده کنیم:

استفاده از عطر نشانه‌ی احترام به دیگران است:
عطر،دئودورانت و هرچیزی که باعث می‌شود شما خوشبو باشید نشانه‌‌ی بهداشت فردی شماست و هنگامی که شما به بهداشت خود اهمیت می‌دهید یعنی به اطرافیان و کسانی که با آنها در ارتباط هستید احترام گذاشته‌اید. عطر با توجه به ویژگی‌های خود تجلی احترام به دیگران است، و ظاهری دلپذیر و پیچیده به شما می‌دهد.

عطر امضای شماست:
اگر به یک عطر خوب وفادار باشید، عطر به امضای شما تبدیل می‌شود، و این بو نشانه‌گر حضور شما در جمع یا مکانی می‌باشد.

عطر منعکس کننده‌ی شخصیت شماست:
عطر می‌تواند همه‌ی نگفته‌ها درباره‌‌ی شما را برای دیگران بازگو کند، و همچنین یکی از راههای ارتباطی شما با اطرافیان می‌باشد.

عطر اعتمادبه‌نفس شماست:
نکته‌ی مهم و حائز اهمیت در استفاده از عطر اعتمادبه‌نفسی است که شما از او می‌گیرید.

انتخاب عطر کار ساده‌ایی نیست و همانطور که گفتیم عطر امضای شخصیت شماست بنابراین باید دقت لازم را در انتخاب عطر داشته باشیم. در زیر چند مورد از معیارهای مهم در انتخاب عطر را بررسی می‌کنیم.

چند راهکار ساده برای ماندگار کردن بوی عطر

  1. هیچ‌گاه شیشه‌ی عطر را زیر نور خورشید یا در مکان‌های گرم نگهداری نکنید. گرما و نورخورشید باعث تعییر رایحه‌ی عطر می‌شود. برای نگهداری عطر مکان‌های خنک و خشک مناسب‌ترند.
  2. پیشنهاد می‌شود عطری که برای روز انتخاب می‌کنید با عطر مورد استفاده در شب یکسان نباشد.
  3. برای ماندگاری بیشتر عطر می توانید قبل از استفاده از مقدار کمی وازلین کمک بگیرید، پوست چرب ماندگاری عطر را بالا‌تر می‌برد.
  4. بعد زدن عطر روی مچ دستتان آن را بهم نمالید. این کار باعث تبخیر سریع عطر می‌شود.
  5. بهترین قسمت‌های بدن برای اسپری کردن عطر مچ دست، گردن، آرنج می‌باشد.
  6. پوست مرطووب عطر بیشتری را جذب می‌کند. پس بهترین زمان برای عطر زدن پس از حمام کردن است.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
عطر و ادکلن مردانه قیمت انواع عطر و ادکلن مردانه