خرید شیک ترین لباس زیر زنانه(ست لباس خواب، شورت و سوتین زنانه)

پیشنهاد خرید جدیدترین ست شورت و سوتین خواب

انتخاب لباس زیر زنانه مناسب از انتخاب تمام لباس‌های دیگر مهم‌تر است اما متاسفانه در اکثر موارد خانم‌ها تنها جذب زیبایی این لباس‌ها می‌شوند و نکات دیگر را نادیده می‌گیرند. اما باید بدانید جز زیبایی نکاتی دیگری وجود دارد که باید مدنظر قرار دهید. این نکات را با هم اولویت بندی می‌کنیم تا هم انتخاب زیبا و مناسب سلیقه‌تان داشته باشید و هم از نکاتی که به سلامتی شما ضرر نمی‌زند غافل نشوید. 

چرا انتخاب ست شورت و سوتین زنانه مناسب بسیار مهم است؟

لباس زیر به طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط است و انتخاب لباس با کیفیت نامرغوب می‌تواند بسیار زیان‌آور باشد. و از طرفی بنابر تحقیقات انجام شده اگر سایز سوتین به گونه‌ای باشد که به سینه‌ها فشار بیاورد. در مدت زمان طولانی باعث بیماری و ایجاد سرطان سینه می‌شود. 

انواع سوتین ها کدامند؟

سوتین زنانه نخی:

دسته‌ی اول سوتین‌ زنانه نخی بدون هیچ گونه فنر یا اسفنجی هستند. که مناسب برای استفاده روزانه هستند. مناسب‌ترین نوع برای تمام افراد و به خصوص افرادی که پوست حساس دارند و یا سابقه‌ی کیست سینه دارند، این نوع سوتین زنانه است. اگر از برند خوبی انتخاب کنید قطعا فرم زیبایی به سینه نیز می‌دهند و از افتادگی جلوگیری می‌کنند.

سوتین اسفنجی:

دسته دوم سوتین‌ اسفنجی هستند. اکثرا خانم‌هایی که سایز سینه‌ی کوچکی دارند از این نوع سوتین زنانه استفاده می‌کنند. اما بهتر است از سوتین اسفنجی برای استفاده روزانه انتخاب نکنید. چون اسفنج تعبیه شده در آن سبب گرمای بیشتر و عرق کردن پوست می‌شود. که این موضوع خود باعث کوچک‌تر شدن سایز سینه نیز می‌شود. استفاده از آن‌ها را محدود به زمان‌هایی کنید که می‌خواهید لباس خاصی فرم زیباتری به بدنتان بدهد.

سوتین جک دار:

دسته سوم سوتین‌ جک دار هستند. که افتادگی سینه را زیر لباس مجلسی می‌ پوشانند و فرم زیبایی به سینه‌ها می‌بخشند. استفاده از سوتین جک دار نیز برای استفاده روزانه توصیه نمی‌شود.

سوتین فنردار:

و دسته چهارم سوتین‌ فنردار هستند. این مدل نیز سینه‌ها را بهتر و بالاتر نگه می‌دارند اگر پارچه‌ی به کار برده در آن از نخ باشد، میتوانید برای استفاده روزانه از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر احساس فشار کردید می‌توانید فنر را خارج کنید. و هم اینکه بیشتر از چندساعت در روز آن‌ را نپوشید.

سایت چی بگیر قصد دارد چند مدل لباس زیر زنانه و شورت زنانه ارزان و شیک با جنس مرغوب را به شما معرفی کند:

لباس خواب زنانه مدل بادی از پارچه تماما تور تولید شده و به همراه یک جفت جوراب توری است. این ست خواب زنانه بسیار فانتزی و زیبا است. 

  • این سوتین دارای بندهای قابل تنظیم و نوع آن فنردار بدون پد می‌باشد. 
  • جنس پارچه این ست طرحدار و ضد حساسیت است. نحوه بسته شدن آن بوسیله قزن از پشت سوتین می‌باشد.

  •  جنس این ست زیبا از پلی استر پنبه و سوتین آن دارای آستر نخی از داخل و ضد حساسیت است.
  • سوتین فنردار بدون اسفنج می‌باشد. قسمت پشتی شورت از تور و روی آن از دانتل است.
  • همچنین سوتین دارای بندهای قابل تنظیم است.

  • یک ست سوتین و شورت فانتزی. سوتین این مدل بدون کاپ است و دارای طرح گدوزی دست دوز دارد.
  • این ست مناسب تمام سایزها است.

این ست شورت و سوتین زنانه از جنس الیاف طبیعی می‌باشد. سوتین آن مدل بالکنی دارد (بدون فنر و بدون پد) و بسیار زیبا و شیک است. بندهای سوتین قابل تنظیم می‌باشدو این ست شورت و سوتین زنانه ضد حساسیت و ضد بو می‌باشد.

ست شورت و سوتین فانتزی از جنس استرج می‌باشدو فرم شورت آن بیکینی است و مدل سوتین آن بالکنی می‌باشد. 

  • لباس خواب زنانه که جنس آن از ساتن مرغوب فرانسویی و گیپور کره ایی بسیار با لطافت است.
  • جنس نیم تنه این لیاس خواب شیک از گیپور با بندهای قابل تنظیم می‌باشد. 
  • برای شستشو بهتر است از دمای آب 30 درجه سانتی گراد یا پایین تر استفاده کنید. 

  • این لباس خواب زنانه  مدل تاپ و شورت است. بسیار راحت و با کیفیت دوخت بالا می‌باشد. 
  • جنس این ست خواب زنانه از  ویسکوز و پارچه طرحدار می‌باشد.

  • گزینه بعدی این لیست ست لباس خواب زنانه که شامل روبدوشامبر، شلوارک و نیم تنه است. جنس این ست بسیار شیک و زیبا از  ساتن و گیپور می‌باشد. نیم تنه این ست دارای بندهای قابل تنظیم است. همچنین یک کمربند برای بستن رویه این ست در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای شستشو از آب با دمای 30 درجه استفاده کنید. 

  • جنس پیرهن این ست خواب زنانه از ویسکوز به همراه تور است و شورت آن جی-استرینگ می‌باشد. 
  • این لباس خواب فانتزی و عروسکی است و یک  پاپیون همراه آن می‌باشد.

سوتین زنانه پانیز طرح دار است و بدون پد می‌باشد. این سوتین آستردار و فنردار است و مدل آن به صورت نیم تنه است. همچنین بندهای این سوتین قابل تنظیم شدن هستند. 

مجموعه شش عددی شورت الا بسیار باکیفیت و زیبا می‌باشد. جنس این مارک از شورت زنانه از نخ می‌باشد. فرم آن اسلیپ است. این مجموعه دارای سایز بندی است. 

برند کوزا یکی دیگر از تولید کنندگان شورت زنانه است که محصولات این برند ترک از کیفیت فوق العاده ایی برخوردار هستند. مجموعه سه عددی شورت کوزا با رنگ بندی زیبا در دسترس شما است. 


در ادامه بخوانید : تیشرت و شلوار زنانه: خرید بهترین ست تیشرت و شلوار زنانه(ترک)


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت انواع گن لاغری زنانه (ساعت شنی،شورت گنی)

مهم‌ترین نکات در لباس خواب زنانه شیک کدامند؟

مواردی مانند: جنس، سایز مناسب، زمان تعویض، نوع شستشو و راحتی و زیبایی شورت و سوتین از مواردی است که باید مورد توجه قرار دهید.

بهترین جنس برای لباس زیر زنانه

مهم‌ترین نکته در انتخاب لباس زیر زنانه و لباس خواب زنانه نوع  و جنس پارچه است. پارچه‌های نخی مناسب‌ترین نوع پارچه برای لباس‌های زیر هستند. چرا که پارچه‌های نخی مانع از رطوبت و عرق کردن می‌شوند. همچنین این پارچه‌ها هیچ گونه حساسیت و یا بیماری برای پوست ایجاد نمی‌کنند و بسیار راحت هستند. بعد از پارچه‌های نخی نوع الیاف‌های گیاهی مانند پنبه و کنف نیز مناسب هستند.

هرگز ست شورت و سوتین زنانه که روزانه آن‌ها می‌پوشید از نوع الیاف‌های مصنوعی و پلاستیک انتخاب نکنید. این جنس پارچه با رطوبت ایجاد کرده سبب بروز عفونت و حساسیت در قسمت حساس واژن و سینه‌ها می‌شود.

شاید بگویید که سوتین‌ زنانه که با الیاف مصنوعی تولید شدند، زیبایی و تنوع بیشتری دارند و فرم زیبایتری به سینه‌ها می‌دهند. درست است، این نوع سوتین‌ زنانه اکثرا تنوع زیادی دارند و خانم‌ها را مجذوب می‌کنند. اما توصیه می‌کنم از این نوع سوتین‌ فقط برای مهمانی و چند ساعتی که می‌خواهید زیر لباس مجلسی فرم سینه‌هایتان زیبا باشد استفاده کنید.

 علاوه بر این در چند سال اخیر توجه به لباس‌ های نخی بیشتر شده و تولید کنندگان با احترام به سلیقه مصرف کننده با این نوع پارچه لباس‌ های زیر زنانه، زیبا و متنوعی تولید می‌کنند.

سایز لباس زیر زنانه

نکته‌ی مهم بعدی برای خرید لباس زیر زنانه، انتخاب صحیح سایز است. اگر لباس زیر (شورت زنانه و سوتین زنانه) شما تنگ باشد، موجب اختلال در گردش خون می‌شود و عروق خونی پوست را تحت فشار قرار می‌دهد. 

به همین میزان انتخاب سوتین زنانه بزرگتر از سایز شما موجب می‌شود فرم سینه‌ها تغییر کند. و حالت زیبایی نداشته باشد. پس در انتخاب سایز بسیار دقت کنید.

در انتخاب سایز سوتین زنانه، باید به اندازه کاپ سینه‌بند و هم دور سینه دقت کنید. اگر کاپ سوتین مناسب بود و دور سینه کمی بزرگ یا تنگ بود به راحتی می‌توانید با یک دوخت ساده یا استفاده از رابط این مشکل را حل کنید. پس در انتخاب اولویت با کاپ سینه است.

کدام مدل سوتین زنانه بهتر است؟

امروزه تنوع سوتین‌ها انقدر زیاد شده که ممکن است در هنگام خرید سوتین مناسب سردرگم شوید پس بهتر است قبل از خرید با انواع سوتین و نوع کاربرد هر کدام بیشتر آشنا شوید.

چند ساعت در روز می‌توانیم از سوتین زنانه استفاده کنیم؟

هیچ‌ یک از پزشکان استفاده بیست و چهار ساعته از سوتین را توصیه نمی‌کنند. معمولا توصیه می‌شود که کمتر از دوازده ساعت در روز از سوتین استفاده کنید. و هم اینکه حتما هنگام خواب آن را در بیاورید. و هرگز سوتین تنگ استفاده نکنید.

بهداشت لباس زیر را چطور رعایت کنیم؟

  • بهتر است شورت خود را یه صورت روزانه تعویض کنید. البته اگر ترشحات واژینال ندارید دو روز یکبار نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.
  • برای شستشوی لباس زیر و لباس خواب زنانه از مواد خیلی معطر استفاده نکنید و ترجیحا با آب ولرم بشویید.
  • بعد از شستن لباس زیر زنانه و به خصوص شورت زنانه حتما آن را جلوی آفتاب خشک کنید.
  • بعد از خرید لباس زیر زنانه برای اولین استفاده حتما آن را بشویید و بعد استفاده کنید.

سخن آخر:

تمامی این نکات برای انتخاب لباس خواب زنانه نیز صادق است. انتخاب لباس خواب برای خانم‌های جوان و باسلیقه بسیار مهم است

به یاد داشته باشید یک بانوی شیک پوش که سلامتی و آراستگی برایش اهمیت دارد، همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کند، بهترین‌هایی که هم جلوه‌ی زیبایی به او می‌بخشد و هم سلامتی‌اش را به خطر نمی‌اندازد. با ما همیشه بهترین‌ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
ست لباس زیر زنانه قیمت انواع ست لباس زیر زنانه