لگ ورزشی: خرید و قیمت لگ ورزشی زنانه (اسپرت)

راهنمای خرید لگ ورزشی زنانه

با استفاده از این راهنمای نکات حرفه‌ای در مورد نحوه خرید راحت‌ ترین لگ ورزشی، بهترین لگ ممکن را برای کمد لباس خود بخرید.

تصمیم گرفته‌اید رژیم بگیرید و برای ورزش کردن به باشگاه بروید؟ حالا مورد دیگری برای تصمیم‌گیری دارید! هنگام رفتن به باشگاه ورزشی، چه بپوشید؟ خرید لباس‌های مناسب برای تمرینات ورزشی، می‌تواند به اندازه‌ی تصمیم برای خود ورزش شما مهم باشد. لباس اشتباه و نامناسب می‌تواند بر عملکرد شما تأثیر منفی بگذارد.

با وجود گزینه‌های بسیار زیاد لگ ورزشی زنانه در بازار، انتخاب لگ ورزشی مناسب برای دویدن در زمستان و یا تشخیص لگ مناسب برای تمرین در باشگاه کار آسانی نخواهد بود. نکاتی که در ادامه برایتان در سایت چی بگیر آماده کرده‌ایم، به شما در جستجوی بهترین شلوار ورزشی کمک شایانی خواهد کرد.

معرفی چند مدل لگ ورزشی زنانه جدید و باکیفیت:

لگینگ ورزشی زنانه شرافیت مدل فورد

جنس استرچ/ الیاف نخی
طرح ساده 
قد تا مچ 
استایل نوع فاقجذب

لگ ورزشی زنانه کریویت مدل G-303

جنسپلی استر/ الاستین
قد تا مچ
طرحساده

لگینگ ورزشی زنانه پاتیک مدل 18998

جنسفلامنت
قد بالای مچ
طرحچاپ
استایلجذب
نوع فاقبلند

لگینگ ورزشی زنانه پاتیک مدل 18992

جنسفلامنت
قد بالای مچ
طرحچاپ
استایل لباسجذب
فاقبلند

لگینگ زنانه مدل سلولزی 15000

جنسکشی
قد بالای مچ
طرحپوست ماری
استایلجذب
فاقبلند

برای خرید بهترین لگ ورزشی به این نکات دقت کنید:

سایز و طول متناسب برای لگ ورزشی:

هنگام انتخاب لگ ورزشی، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید طول است. سه سبک اصلی برای لگ‌های ورزشی وجود دارد:

اندازه لگ ورزشیمناسب برای :
لگ طول کامل  این شلوارها تا انتهای ساق پا ادامه دارند. لگ ورزشی تمام طول، بهترین گزینه برای دویدن در آب و هوای سرد است.
لگ طول 7/8:  این شلوارها به طور معمول درست بالای مچ پا و زیر قوزک پا قرار می‌گیرند.
طول کاپریاین نوع از لگ‌ها به طور معمول در زیر زانو، در اطراف میانه ساق پا قرار می‌گیرند. آن‌ها  نسبت به سبک‌های بلندتر، خنک‌تر و آزادتر هستند، راحت‌ترند و پوشش بیشتری را نسبت به شلوارک‌ها ارائه می‌دهند.

انتخاب لگ ورزشی با توجه به فاق

همچنین انواع مختلفی از اندازه فاق لگ ورزشی وجود دارد:

فاق لگ ورزشینوع سبک
فاق متوسطاین سبک لگ، در زیر ناف قرار می‌گیرد.
فاق بلنداین لگ‌ها روی ناحیه ناف یا بالای آن قرار می‌گیرند. 

بهترین جنس پارچه‌ برای لگ ورزشی زنانه کدام است؟

خرید و قیمت بهترین جنس لگ ورزشی زنانه

یکی دیگر از ملاحظات در یافتن لگ‌های ورزشی مناسب، مواد سازنده و جنس آن‌ها است. پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید به اهداف و نیازهای شما بستگی دارد.

لگ‌ ورزشی پنبه‌ای:

 اگر راحتی اصلی‌ترین دغدغه شماست، ممکن است پنبه بهترین گزینه ممکن برای شما باشد. اما این را در نظر بگیرید که پنبه می‌تواند در صورت کشش، شکل خود را به مرور زمان از دست بدهد. همچنین رطوبت را به خوبی فیلتر نمی‌کند.

لگ‌ ورزشی الیاف مصنوعی:

مواد مصنوعی ممکن است شامل پلاستیک، اسپندکس و پلی‌استر باشد. این مواد غالباً خاصیت ضد رطوبت دارند تا به شما در خشک نگه داشتن پوستتان کمک کنند. اگرچه آن‌ها به اندازه پنبه نرم نیستند، اما شکل و ظاهر را بهتر در طول زمان حفظ  می‌کنند.

برخی از لگ‌ های ورزشی ممکن است ترکیبی از جنس پنبه و الیاف مصنوعی باشند. این ترکیب به ساخت لگ‌ هایی با بهترین‌های هر دو جنس کمک می‌کند. در هنگام انتخاب پارچه، به آب و هوای ورزش کردن خود نیز توجه داشته باشید. پارچه‌های سنگین‌تر برای دمای سردتر مناسب هستند. در همین حال، پارچه‌های سبک وزن گزینه‌های خوبی برای فعالیت‌های تعرقی یا ورزش‌هایی مانند یوگا هستند.

ویژگی‌ لگ ورزشی:

لگ‌ ورزشی دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند تجربه تمرین شما را راحت‌تر و آسوده تر کنند.

ویزگی لگ ورزشیکاربرد
جیبآماده دویدن هستید اما نمی‌دانید که کلیدها یا تلفن خود را کجا بگذارید؟ پیدا کردن یک لگ ورزشی همراه با جیب، ورزش کردن شما را آسان‌تر می‌کند. جیب‌ها غالباً در کنار پاهای شلوار یا در قسمت پشت کمر دیده می‌شوند. همچنین ممکن است برخی از آن‌ها برای محافظت بیشتر از جیب‌های زیپ دار استفاده کنند.
بند کمربرخی از سبک‌ها یک کش را در امتداد کمر قرار می‌دهند. این یک ویژگی محبوب در بین دوندگان است و می‌تواند به نگه داشتن ثابت لگ روی کمر کمک کند.
درزهابرخی از تولید کنندگان، لگ‌های ورزشی را با استفاده از درزهای محصولی را طراحی می‌كنند تا به شما در صاف كردن شکل بدنتان کمک کنند.
طراحی نمایش شخصیت شما در لباس ورزشی آسان است. لگ‌ها در رنگ‌ها و الگوهای متنوعی وجود دارند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای انتخاب‌های زیادی پیش رویش داشته باشد.

چگونه لگ ورزشی زنانه با سایز درست را انتخاب کنیم؟

خرید لگ ورزشی زنانه ارزان

هنگام انتخاب شلوار استرچ یا همان لگ ورزشی، بهترین راه این است که قبل از خرید، آن را امتحان کنید. راحتی شما می‌تواند روی تمرین شما تأثیر بگذارد، مخصوصاً اگر اندازه لگ ورزشی شما نادرست باشد، هنگام فعالیت کاملا اذیت خواهید شد.

 هنگام انتخاب و خرید لگ ورزشی، مواردی زیر را در نظر داشته باشید:

  • اگر فهمیدید که درزها روی پوست شما فشار وارد میکنند و یا پوستتان را می‌گیرند و می‌کشند، ممکن است اندازه لگ بسیار کوچک باشد. در همین حال، اگر مجبور هستید که لگ ورزشی خود را به طور مرتب بالا بکشید، این نشانگر آن است که کمر آن خیلی برایتان بزرگ است.
  • انجام  دادن چند حرکت اسکات می‌تواند در تعیین اینکه آیا جنس پارچه، کشش و پوشش مناسب را به شما می‌دهد یا خیر، کمک می‌کند. این کار می‌تواند اطمینان حاصل کند که بند کمر به اندازه کافی بالا است و حین ورزش بدن شما دیده نمی‌شود. همچنین، سعی کنید زانوهای خود را خم کنید تا مطمئن شوید لگ حرکت شما رامحدود نمی‌کند. لگ‌ هایی که در قسمت زانو خیلی محکم و یا تنگ هستند این احتمال را دارند که از همان قسمت سوراخ‌هایی در آن‌ها ایجاد شود.
  • وقتی صحبت از لگ ورزشی می‌شود، باید حواسمان هم به عملکرد و هم طراحی و مد باشد. دفعه بعد که برای خرید لگ ورزشی زنانه به بازار می‌روید این نکات را به خاطر بسپارید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - سارا

من که وب سایت های انلاینی مثل تک دوخت برای خرید کت شلوار زنانه و ... نباشه میمیرم واقعا و جونم بهشون بنده

1 شهریور 1401 - 09:59

پاسخ