15 مدل از جدیدترین و شیک ترین سرویس غذاخوری

پیشنهاد خرید جدیدترین مدل سرویس‌ غذاخوری

در هنگام خرید یک سرویس غذاخوری با وجود انواع و اقسام تنوع‌ها، کارمان بسیار سخت می‌شود اما کیفیت، دوام، طرح و گارانتی معتبر یک سرویس غذاخوری از مهم‌ترین مسائلی هستند که می‌توانند باعث شوند ما خرید خوبی داشته باشیم و روی خریدمان تاثیر به سزایی خواهند داشت.

البته باید این مساله را مدنظر داشته باشیم که هر کدام از ظروف غذایی که می‌خریم باید مطابق با استانداردهای روز و جهان باشند تا ترکیبات ظروف بر کیفیت غذا تاثیر منفی نگذارند و خطری را تولید نکنند.

انواع سرویسهای غذاخوری عبارتند از:   

ظروف چینی، ظروف آرکوپال، ظروف ملامین، ظروف مسی، ظروف تفلون، ظروف لعابی، ظروف تهیه شده از فوم، ظروف استیل، ظروف چدنی، ظروف کریستال و ...

البته هر کدام از این ظروف برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. زیرا بعضی از این ظروف را زمانی مورد استفاده قرار می‌دهیم که مهمانی رسمی در راه است. مثلا از ظروف ملامین و یا لعابی برای مهمانی خودمانی و  غیررسمی‌تر استفاده می‌کنیم.

یک دست سرویس غذاخوری معمولی شامل: فنجان، کاسه، بشقاب پلوخوری، بشقاب خورشت‌خوری، دیس و کاسه سالاد یا سوپ‌خوری است. البته بعضی از سرویسهای غذاخوری هستند که قطعات بیشتر و کاملتری دارند از جمله سس‌خوری، قوری، شکرریز، قندان و .... هر قطعه اضافه در سرویسهای غذاخوری بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد.

بهرحال در هنگام خرید هر یک از سرویسهای پیشنهادی ما جنس، کیفیت، موارد استفاده و تعداد مهمانهایی که قرار است از آنها پذیرایی نمایید را در نظر داشته باشید.

معرفی شیک ترین مدل ظروف غذاخوری:

سرویس غذا خوری 30 پارچه لمونژ مدل M280

سرویس غذا خوری 30 پارچه لمونژ مدل M280 مناسب برای 6 نفر است و کشور تولید کننده این محصول چین است. ظروف این سرویس عبارتند از: سوپ خوری، ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش‌خوری، پیش‌دستی، نمک پاش و پیاله. این سرویس قابلیت استفاده در مایکروویو را داشته و می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو کرد.

سرویس غذا خوریتعداد
دیس2
بشقاب غذاخوری6
بشقاب خورش خوری6
پیش دستی6
پیاله6
دیس سالاد خوری 1
سوپ خوری1
نمکدان2

سرویس غذاخوری 141 پارچه اف ام مدل Bavaria Circle آلمان 18 نفره کد 16620

سرویس غذاخوری 141 پارچه اف ام مدل Bavaria Circle آلمان 18 از بهترین مواد و از مدرن‌ترین تکنولوژی ساخته شده است. فناوری دکور سرویس چینی اف ام (FM) داخل لعابی می‌باشد به همین خاطر با خیالی آسوده می‌توانید ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید و مطمئن باشید که به طرح و جلای آن صدمه‌ای وارد نمی‌شود. توجه داشته باشید که به دلیل تزیین‌های طلا که روی این سرویس به کار رفته است، نمی‌توانید آن‌ها را داخل مایکروویو قرار دهید. این کار ممکن است به علت ایجاد جرقه باعث آسیب به ماکروویو شود. ظروف این سرویس شامل؛ سوپ خوری، کاسه، ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش خوری، پیش‌دستی، قوری چای خوری، فنجان، نعلبکی، قندان، شکر ریز، نمک پاش، پیاله، لیوان و ادویه پاش است.

سرویس غذاخوری 30 پارچه گرند مدل3003

سرویس غذاخوری 30 پارچه گرند مناسب برای شش نفر و ساخت کشور چین است. این سرویس غذاخوری  شامل دیس، پلوخوری، خورشت خوری، پیاله، پیش دستی، کاسه سالاد، نمک پاش، سس خوری است. این سرویس قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

سرویس صبحانه خوری 19 پارچه طرح قلب

سرویس صبحانه خوری 19 پارچه طرح قلب مناسب برای 12 نفر است و شامل ظروف بشقاب غذا خوری، پیش دستی، قوری چای خوری، فنجان، نعلبکی، قندان و پیاله است. این سرویس قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد. این سرویس لعابی بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

سرویس غذا خوری 5 پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل Bunny درجه عالی

سرویس غذا خوری 5 پارچه کودک چینی زرین ایران سری ایتالیا 5 پارچه است و مناسب برای یک نفر بوده و تولید کننده آن هم ایران است. این ظروف شامل، خورش خوری، پیش‌دستی، فنجان، نعلبکی و پیاله است. این ظروف قابلیت استفاده در مایکروویو را داشته و در ماشین ظرفشویی نیز می‌توان آنها را شست.  

بشقاب میوه خوری1
خورش خوری1
فنجان1
نعلبکی 1
پیاله1

سرویس غذاخوری 30 پارچه شرکت صنایع چینی تقدیس مدل بنفشه

سرویس غذاخوری 30 پارچه شرکت صنایع چینی تقدیس مدل آشیان مناسب برای 6 نفر است. کشور سازنده این محصول ایران بوده و از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است. این سرویس دارای طراحی خاص و بینظیری است. جزاء این سرویس عبارتند از: ظرف سالاد،  دیس، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش خوری، پیش دستی، نمک پاش، پیاله و ظرف سس است. این سرویس قابلیت استفاده در مایکروویو را داشته و می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو کرد.

سرویس غذاخوری 29 پارچه کوئین مدل نیلوفر

سرویس غذاخوری 29 پارچه کوئین مدل نیلوفر مناسب برای پذیرایی از 6 نفر است. این سرویس قابلیت استفاده در مایکروویو را داشته و می‌توان آن را در ماشین ظرفشویی شستشو کرد. اقلام مختلف این سرویس عبارتند از: کاسه، ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش خوری، پیش دستی و نمک پاش.

سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی آکسفورد مدل Seed

سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی آکسفورد مدل Seed توسط تیم طراحان اسپانیایی و پرتقالی در خط تولید یک شرکت در آمریکای جنوبی طراحی و تولید شده است. این سرویس پذیرایی بدلیل اندازه مناسب بشقاب استیک خوری و فنجان نعلبکی محبوبیت خاصی در بین دکوراتورها دارد تا جایی که از این محصول و برند در سالنهای مجلل اروپایی برای سرو غذا یا چیدمان دکوری استفاده بسیاری می‌شود. این سرویس مناسب برای 6 نفر است و شامل ظروف پیش دستی، فنجان، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش‌خوری و نعلبکی است. این محصول قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

سرویس غذاخوری 18 پارچه ایکیا مدل fargrik

سرویس غذاخوری 18 پارچه ایکیا بسیار شیک و مناسب برای 18 نفر است. تولید کننده این ظروف کشور فرانسه است. این ظروف شامل؛ بشقاب غذا خوری، بشقاب خورش خوری و پیش دستی است. این ظروف قابلیت استفاده در مایکروویو و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.