قیمت 10 مدل بهترین صندل مردانه شیک و تابستانی( ارزان ترین)

بهترین مدل‌های صندل مردانه

صندل یا همان پاافزار، کفشی روباز است. صندل‌ها به دلیل روباز بودن در مناطق گرم و در فصل گرما محبوبیت خاص و ویژه‌ای دارند. صندل‌ها معمولاً از چرم طبیعی و یا از چرم مصنوعی و برخی مواد مصنوعی دیگر (همچون پارچه و پلاستیک و ...) طراحی و ساخته می‌شوند. برخی صندل‌ها دارای ارتفاع لژ در کفی هستند و برخی از آنها دارای کفی تخت و بدون ارتفاع تا زمین هستند. 

از آنجایی که پوشیدن صندل‌های بدون بند در پشت آسان‌تر و راحت‌تر است طرفداران بسیاری دارد. و ممکن است به دلیل اینکه از چرم کمتری تهیه شده است به نظر ارزان‌تر می‌آیند. در ادامه بهترین برند صندل‌ مردانه را با هم مروی می‌کنیم.

انواع صندل‌های مردانه کدامند:

  • صندل‌های جلوباز
  • صندل‌های جلوبسته
  • صندل‌های بندی
  • صندل‌های انگشتی
  • صندل‌های اسپرت و ....

برای خرید بهترین صندل مردانه به این نکات دقت کنید:

برای خرید و داشتن یک صندل خوب مردانه نکاتی را باید در نظر داشت؛

  • باید بدانید که میزان استفاده شما از این صندل به چه میزان است؟!! و در طول زمان چند ساعت قرار است در پای شما باشد؟!!
  • اگر قرار است که این صندل به طولانی مدت در پای شما باشد بهتر است از جنس خوب و با کیفیتی تهیه شود. 
  • یادتان باشد اگر قرار باشد صندل جلو باز بخرید پوشیدن آن در سطح صاف برایتان راحت‌تر و آسان‌تر خواهد بود. از آن‌جایی که جلو این صندل باز است ممکن است از جلوی پا به خوبی محافظت نکند و یا محافظت کمتری از آن صورت بگیرد.
  • صندل‌های جلوباز پشت بنددار برای پیاده روی مناسب‌تر از بدون بند‌ها هستند. و همچنین انتخاب خوبی برای فصل گرما. بند در پشت صندل سبب می‌شود که پا زیاد از صندل جدا نشود و در مسافت‌های طولانی پا زیاد اذیت نشود.
  • جنس صندل باید به گونه‌ای باشد که به پا زیاد فشار نیاورد. در ضمن اینکه باید جنس آن سفت هم باشد تا پا ثابت بماند. این امر سبب خواهد شد پا درون کفش ثابت بماند و زیاد به عقب و جلو حرکت نکند. همچنین سفت بودن جنس کفش سبب خواهد شد که پوست پا دچار فرسایش نشده و تاول نزند.
  • صندل‌های مردانه سبک و راحت، همچنین منعطف جایگزین مناسبی برای خرید هستند. این صندل‌ها معمولاً بهتر از پا مراقبت خواهند نمود. این مدل صندل‌ها، از آنجایی که تقریباً فرم پا را به خود می‌گیرند و مقاومتی در تغییر شکل صندل ندارند، سبب آسایش بیشتری در راه رفتن می‌شوند.
  • اگر صندل‌ها دارای سگک تنظیم اندازه بر روی خود باشند، برای استفاده کننده راحت‌تر خواهد بود. از طریق این سگک فرد خواهد توانست اندازه مناسب و دلخواه خود را ایجاد کند.
  • به‌نظر می‌رسد صندل‌های طبی بهترین گزینه برای استفاده در روزهای گرم و یا به صورت مداوم هستند.
  • صندل‌های لژدار گونه دیگری از صندل‌های راحتی هستند. از آنجایی که لژ این مدل صندل سبب خواهد که قد افرا کمی بلندتر به نظر بیاید شاید سبب شود که اعتماد به نفس بیشتری به فردی که از آن استفاده می‌کند بدهد.  برخی از صندل‌های لژدار جزو صندل‌های طبی هستند و به عنوان یک مورد، انتخاب مناسبی به نظر می‌آیند. زیره لژدار این صندل‌ها مستقیم با کف پا در ارتباطند و از آنجایی که تمام وزن بدن هم بر روی پا قرار دارد. بهتر است برای این قلب دوم بدن بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

صندل مردانه مدل 110 رنگ مشکی در تصویر مشاهده می‌شود. جنس این صندل مردانه از چرم است و یمسره طراحی شده و دوخته شده است. رویه این صندل مردانه از چرم بوده و زیره پلی اورتان تزریق شده دارد. برای نگهداری از این صندل بهتر است از واکس مخصوص استفاده کنید.

این صندل عالی در ایران تولید شده است. در توضیحات بیشتر درباره این صندل به شما یادآور می‌شود که این نعلین طبی مدل 110با رویه چرم گاوی طبیعی بوده و آستر آن شبرو است. پوشیدن این صندل در زمان و ساعات طولانی می‌تواند از تعریق پا جلوگیری کند. 

تزریق زیره پلی اورتان برای این صندل چون به صورت مستقیم انجام می‌شود باعث دوام ‌طولانی مدت این محصول شده و ساختار طبی کفی قابل تعویض داخل آن از فشار وارده بر کمر و پاها بسیار خواهد کاست.

صندل مردانه کفش شاهین کد 1865 در تصویر بالا دیده می‌شود جنس این صندل از چرم شرانگ گاوی است. این صندل مردانه تولیدی از کشور ایران است. این دمپایی با کیفیت خوبی که دارد سبب راحتی فرد استفاده کننده شده و گزینه خوبی است.

برای نگهداری بهتر از این صندل بهتر است از واکس روغنی استفاده شود. 

صندل مردانه شهپر مدل ماهان از جنس چرم مصنوعی است. این صندل مردانه یکسره در ایران تهیه و تولید شده و صندلی شیک و راحتی است. 

زیره پلی اورتان این صندل سبب شده است تا دوام این صندل خوب و مقبول باشد. این صندل با وزن مناسبی که دارد نسبت به قیمت آن ارزش خریدن را دارد

صندل مردانه آسیادار مدل آریا که در تصویر دیده می‌شود از چرم مصنوعی تهیه شده و ساخت کشور ایران است. زیره این صندل یکسره از پلی اورتان است و همین امر سبب طولانی‌تر شدن عمر این صندل خواهد شد. این صندل که طراحی جالب و خوبی دارد از وزن مناسبی برخوردار است و پای استفاده کننده را خسته نمی‌کند. 

صندل مردانه شهر چرم در تصویر بالا دیده می‌شود. جنس این صندل از چرم طبیعی گاوی است. همین امر سبب هرچه بهتر شدن کیفیت این صندل خواهد شد. و باید خاطرنشان کرد که به دلیل طبیعی بودن چرم این صندل بهتر است در جاهای مرطوب استفاده و نگهداری نشود.

زیره این صندل راحت و نرم است و این مساله سبب ارزش این صندل است. این صندل در ایران ساخته شده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

صندل مردانه شهپر مدل ماهان جنسی از چرم مصنوعی دارد و در ایران تولید شده است. این صندل طراحی خوبی دارد و دوخت خوبی نیز دارد. این صندل وزن مناسبی دارد به همین دلیل اگر در زمان طولانی این صندل به پای شما باشد. پای شما خسته نخواهد شد. طراحی خوب و قیمت مناسب سبب شده که این صندل ارزش خرید داشته باشد.

صندل مردانه شیفر از جنس چرم طبیعی در ایران ساته شده است. این صندل هم از مدلهای جلو بسته و یکسره است. دارای نوک گرد و رویه آن هم طرح‌دار است. برای استفاده روزمره بسیار مورد مناسبی است. این صندل دارای کیفیت خوبی و دارای دوخت دور تا دور صندل است. در این صندل چرم مناسب و باکیفیت به کار رفته و کفی مناسبی هم دارد.

برای تمیز کردن این صندل بهتر است از دستمال نمدار و یا واکس و روغن مخصوص استفاده شود.

صندل مردانه مدل شاهین با رویه چرم طبیعی و زیره پلی اورتان یک صندل مناسب و با کیفیت است. رویه این صندل از چرم طبیعی مرغوب ساخته شده که امکان گردش هوا به منظور جلوگیری از ایجاد بوی بد پا را فراهم می‌سازد.

کفی این صندل قابل تعویض بوده و از ویژگی‌های اساسی این دمپایی همین تعویض کفی صندل است. کفی قابل تعویض این دمپایی امکان شستشوی آن را نیز فراهم کرده است. این محصول دارای ارتفاع پاشنه (3 سانتی متر) و شیب داخلی (2 سانتی متر) می‌باشد.

صندل مردانه آرای مدل آتیلا صندلی است که مناسب برای افراد دیابتی است. این صندل دارای زیره پی‌یو بوده که ضربه‌گیر است. همچنین کفی این صندل قابل تعویض است و زیره آن با ارتفاع 3 سانتی‌متر کفی مناسبی است.

کیفت مناسب این صندل، وزن مناسب، طراحی خوب سبب شده است که این صندل ارزش خرید به نسبت قیمت آن را داشته باشد.

صندل مردانه شیما مدل رنگ مشکی در تصویر دیده می‌شود. این صندل از چرم مصنوعی ساخته شده و زیره پلی‌اورتان دارد. بر روی این صندل سگکی جهت تزیین آن وجود دارد. وزن مناسب، طراحی خوب و جوان پسند، وزن مناسب و کیفیت ساخت نسبت به قیمت سبب شده است که این صندل ارزش خرید داشته باشد.

آیا برای افرادی که از دیابت رنج می‌برند صندل مناسبی وجود دارد؟

بله، صندل‌های مناسبی برای این افراد طرای و در بازار موجود است. که مناسب آنهاست. و از آنجایی که پاهای افراد مبتلا به دیابت دچار زخم‌های دیابتی می‌شوند صندل‌ها و کفی‌های مناسب برای این افراد، یک راه موثر در کنترل عوارض ناشی از این بیماری است.

سخن آخر: صندل مردانه خوب، ار هر جنسی که باشد با هر مشخصه ظاهری، در هنگام استفاده و در زمان راه رفتن، فرد باید احساس راحتی نماید. به همین منظور کیفیت صندل در سلامت پای فرد تاثیرگذار است. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.