انواع موکت، خرید و قیمت جدیدترین مدل موکت (پرز بلند)

همه می‌دانیم موکت چیست و چه کاربردهایی دارد. در واقع موکت جزو متداولترین نوع کف‌پوش است. و این را هم می‌دانیم که موکت در خانه و دکوراسیون ایرانی‌ها نقش به‌سزایی دارد. با حضور موکت به عنوان کف‌پوش در منزل، احساس گرما و آرامش بیشتری به ما دست خواهد داد. موکت نه تنها به عنوان کف‌پوش کاربرد دارد، بلکه نقش‌هایی همچون عایقی برای سرما، عایقی برای صدا و جذب گرد و خاک نیز به کار می‌رود.

خرید جدیدترین مدل موکت پرز بلند

انواع موکت:

  • موکت هایی با پرز بلند
  • موکت های کبریتی
  • موکت های طرح دار


در ادامه بخوانید : 20 مدل پادری زیبا و جدید با قیمت روز و خرید اینترنتی


در ادامه بخوانید : گبه چیست؟ خرید و قیمت بهترین مدل فرش گبه (ارزان ترین)

مزایا و معایب استفاده از موکت:

استفاده از کف پوشی به نام موکت معضلاتی نیز دارد. موکت نیاز به مراقبت همیشگی دارد. مهمترین معضل استفاده از موکت کثیف شدن این کف پوش است. به خصوص برای کسانی که آلرژی به پرز و گرد و خاک دارند، باید برای استفاده از موکت تمام جوانب را در نظر داشته باشند. اما اگر در منزل و خانه خود دارای سالمند ویا کودک هستید و زمین منزل شما لیز است، بهترین راه مراقبت از سالمندتان و کودکان موکت کردن محیط است.

گفتنی است موکتهای موجود در بازار دارای پرزهای بلند، پرز متوسط و پرز کوتاه هستند. که هر موکتی با هرکدام از این ویژگیهایی که دارد می‌تواند به چیدمان و نوع دکوراسیون کمک نماید. زمانی که نیاز دارید بر روی زمین استراحت کنید و یا نوزادی دارید که دوست دارد بر روی زمین بخزد، موکت با پرزهای بلند می‌تواند در این راستا بسیار کمک کننده باشد. در ادامه بهترین‌ موکت‌های موجود در بازار را با هم مطالعه می‌کنیم.

موکت طرح پارکت سپاهان موکت زمینه کاکائو

موکت طرح پارکت سپاهان موکت زمینه کاکائو یکی از زیباترین موکت‌های بازار است. با این مدل موکت به راحتی می‌توانید کف ساختمان خود را همانند پارکت، کف پوش کنید. این طرح و مدل جلوه خاص و زیبایی به منزل شما خواهد داد. این مدل موکت دارای قیمت مناسبی نیز هست و به دست بهترین تولید کنندگان، تولید شده است.

موکت ظریف مصور طرح رویال گلبهی تیره کد 5172

موکت ظریف مصور طرح رویال گلبهی تیره کد 5172 ، موکتی عالی با کیفیت خوب و دولایه است. جنس این موکت از پلی پروپیلن است. شما در متراژ مورد نظر خود می‌توانید از این مدل موکت سفارش دهید. این مدل موکت با پرز بلند، دارای تنوع رنگهای بسیاری نیز هست.

موکت طرح لوتوس سپاهان موکت زمینه طوسی

موکت طرح لوتوس سپاهان موکت زمینه طوسی، را در تصویر می‌بینید. همانطور که پیداست این موکت جزو مدلهای طرح‌دار است. استفاده از این موکت به شما این اجازه را می‌دهد که کف منزلتان را زیباسازی کنید. همانطور که طرحی شیک و جذاب دارد، ساده و شکیل نیز هست. جنس نخ استفاده شده برای این موکت نایلون است و ضخامت آن هم 4 میلی‌متر است.

تعداد لایه‌های این موکت یک لایه است و از مهمترین ویژگی‌های این موکت با کیفیت ضد سایش و ثبات رنگ است. قیمت این موکت فوق العاده به صرفه است و دارای جنس عالی و بسیار خوش رنگ است.

موکت ظریف مصور طرح اروند زمینه طوسی کد 8741

موکت ظریف مصور طرح اروند زمینه طوسی کد 8741 در چندین رنگ جذاب و زیبا می‌تواند شما را در کف پوش کردن منزلتان یاری نماید. این موکت در متراژهای متفاوت موجود است. و شما بنابر نیازتان آن را خریداری نمایید. 

این موکت زیبا سه لایه است و جنس نخی که این موکت را تشکیل داده است پلی پروپیلن است. 

موکت کد HZ023

موکت کد HZ023 طرح‌دار با رنگ زمینه آبی. جنس نخ تشکیل دهنده این موکت از  پلی پروپیلن با ضخامت 3 میلی‌متر . این موکت زیبا یک لایه است و از مهمترین ویژگیهای آن هم ضد سایش و ثبات رنگ آن است. 

این موکت خوش رنگ نرم و لطیف است و پرزدهی ندارد. در برابر فشار اجسام سنگین مقاوم است. ساختار یکپارچه و بافتی محکم دارد. تنوع در رنگ و طرح نیز دارد. همچنین از این موکت به عنوان عایق حرارت و صدا نیز می‌توان استفاده نمود.

موکت پالاز مدل کات بی کد 9111

موکت پالاز مدل کات بی کد 9111 جزو پرطرفدارترین نوع موکت است. این موکت با ضخامت حدوداً یک سانتیمتر با زیره نمد، بسیار مورد مناسبی برای موکت کردن منزل شماست.

جنس الیاف و نخ تشکیل دهنده این موکت از پلی پروپیلن است. رنگ زمینه این موکت خاکستری است و در متراژهای متفاوتی بنابر نیاز شما قابلیت ارسال دارد. از مهمترین ویژگی این موکتی موکت ثبات رنگ آن است. برای نظافت، شستشو و نگهداری از این موکت بهتر است آن را با آب سرد و شامپو فرش بشویید. لطفا از آبکشی به روش سنتی و نیز قالیشویی اجتناب کنید.

موکت ظریف مصور طرح پارکتی توسکا زمینه شکلاتی کد 3121

موکت ظریف مصور طرح پارکتی توسکا زمینه شکلاتی کد 3121 با جنس نخی از پلی پروپیلن را در تصویر می‌بینید. این رنگ موکت از رنگهایی که طرفدارا بسیار زیادی دارد. این موکت شیک و مدرن با متراژهای متفاوتی برای ارسال آماده است.

موکت ظرف مصور از سه لایه تشکیل شده و جزو بهترین‌هاست. 

موکت مدل NOT

موکت مدل NOT با رنگ زمینه طوسی می‌تواند به عنوان کف پوشی امن، شما را در چیدمان منزل یاری نماید.  تعداد لایه‌های این موکت با پرز کوتاه سه لایه است. جنس نخ تشکیل دهنده این موکت از پلی پروپیلن است.

موکت مدل شراراه N91 کد 0122

موکت مدل شراراه N91 کد 0122 با رنگ زمینه قهوه‌ای جزو موکتهای مدل جدیدی است که البته همواره و همیشه مد بوده‌اند. تعداد لایه‌های این موکت سه لایه است. جنس نخ آن هم پلی پروپیلن است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این موکت ثبات رنگ آن است.

موکت پارس مدل بهاران کد m17

موکت پارس مدل بهاران کد m17 با طرحی و نقشی زیبا و بی‌نظر شما را در کف پوش کردن منزلتان یاری می‌نماید. این محصول با کیفیت است و رنگ زمینه آن هم نسکافه‌ای است. این موکت هم دارای سه لایه موکت است. جنس نخ تشکیل دهنده بافت این موکت هم پلی پروپیلن است. 

موکت شوی و کف شوی کرشر مدل SE 5.100

موکت شوی و کف شوی کرشر مدل SE 5.100 برای کسانی مناسب است که کف پوش منزلشان از موکت است. با داشتن این موکت شو شما برای تمیز کردن سطح منزل دیگر نیازی به استفاده از انواع مواد شوینده برای از بین لکه‌های مختلف نیستید. 

این دستگاه با وجود سری‌های مختلف با اندازه و طراحی‌های متفاوت، نظافت انواع سطوح را آسان کرده است. وزن خود این دستگاه حدود 7 کیلوگرم است و گنجایش 4 و نیم لیتر آب را نیز دارد. موتور بخارشوی این دستگاه با قدرت 1400 وات در هر دقیقه 1 لیتر آب را می‌تواند اسپری نماید. 

این دستگاه به منظور شستشوی انواع کف پوش مانند فرش و موکت و انواع سطوح سخت مثل سرامیک تهیه و تولید شده است. این دستگاه قابلیت تغییر دستگاه با خارج کردن مخزن آب از حالت شوینده به مکنده خشک و تر را دارد. به همراه این دستگاه لوله اسپری کننده و استخراج کننده، سری اسپری کننده به همراه پاروی مکنده سطوح سخت، سری مبل و صندلی و فیلتر پلیسه‌دار تقدیم می‌شود.

موکت پشت چسبدار سام شاپ مدل شش ضلعی کد R بسته 9 عددی

موکت پشت چسبدار سام شاپ مدل شش ضلعی کدبسته 9 عددی در تصویر دیده می‌شود. جنس این کفش پوش شش ضعلی از بهترین جنس‌های موکت است. این مدل موکت برش خورده و پشت چسب‌دار تولید شده است. شما به راحتی با جدا کردن کاغذ پشت این کف پوش‌ها آن را برروی زمین نصب کنید. این مدل کف پوش دارای رنگهای متنوعی نیز هست. این مدل کف‌پوش‌ها همچنین برای نمایشگاهها، اطاق‌های خانه و دفاتر اداری قابل استفاده بوده و نصب آن بسیار سریع و اسان است. 

 

نحوه مراقبت و تمیز کردن موکت چگونه است؟

خرید و قیمت جدیدترین مدل موکت پرز بلند

  • با جاروبرقی به راحتی می‌توانید موکت را جارو کرده و گرد و غبار و آشغالهای احتمالی بر روی آن را پاک کنید.
  • به محض دیدن لک بر روی موکت درصدد از بین بردن آن بر بیایید.
  • بدین منظور می‌توان از مایع ظرفشویی و ترکیب آن با آب یک لک بر درست کرد و لکه تازه را با آن شستشو دهید.
  • برای از بین بردن آن هم می‌توان از دستمالی سفید استفاده کرد. 
  • اگر لکه مورد نظر چسبناک بود، از کمی آب گرم برای از بین لکه استفاده نمایید. 
  • از لکه برهای قلیایی بر لک زدایی استفاده نکنید. ممکن است سبب از بین رفتن رنگ موکت شود.
  • برای از بین بردن لکه‌های قوی مانند لک تیره و قوی قهوه، می‌توانید از سرکه و ترکیب آن با آب برای از بین بردن لکه اقدام کنید.
  • برای شستشوی موکت با لک‌برهای موجود در بازار، مطمئین شوید که رنگ موکت شما با استفاده از آن تمیز کننده‌ها از بین نمی‌رود و یا کمرنگ نمی‌شود.
  • بعد از لک زدایی بهتر است با سشوار محل شستشو را خشک کنید.
  • حتما خشک کردن موکت به طور کامل را در دستور کاری خود قرار دهید. زیرا عدم خشک شدگی کافی ممکن است سبب کپک زدگی در موکت شود.
  • در نظر داشته باشید که موکت در محل‌ها و قسمتهایی که دارای رطوبت بالاست سبب پوسیدگی، کپک‌زدگی و خراب شدن بافت و رنگ موکت خواهد شد.
  • موکت را همیشه در جهت خواب الیاف آن شستشو دهید.


در ادامه بخوانید : شال مبل چیست؟ خرید جدیدترین مدل شال مبل


در ادامه بخوانید : گلیم چیست؟ 12 مدل از زیباترین گلیم ایرانی (ارزان ترین)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.