فلاسک نوزاد: معرفی 10 فلاسک کودک برتر برای نوزادان

پیشنهاد خرید فلاسک آب جوش نوزاد

خرید سیسمونی در ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خانواده‌ها همواره سعی براین دارند که پیش از تولد نوزادان خود برای خرید مایحتاج مورد نیاز و سیسمونی اقدام کنند. فلاسک نوزاد نیز یکی از مهم‌ترین وسایلی است که قبل از تولد نوزاد بهتر است با دقت فراوان خریداری شود.

ما در این مقاله از وب‌سایت چی‌ بگیر برایتان درباره بهترین مارک فلاسک نوزاد و خرید انواع فلاسک کودک خواهیم گفت. اگر خرید فلاسک شیشه‌ای نوزاد را فراموش کرده و از قلم انداخته‌اید‌، توصیه می‌کنیم در ابتدا چک لیستی از لوازم مورد نیاز سیسمونی تهیه و سپس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید بهترین فلاسک نوزاد باید به چه فاکتورهای مهمی توجه داشته باشید.

معرفی بهترین مارک فلاسک نوزاد

قمقمه و فلاسک نوزاد مدل گربه ای گنجایش 0.35 لیتر

قمقمه و فلاسک نوزاد مدل گربه‌ای گنجایش ۰.۳۵ لیتر

جنس بدنه فلاسک گربه‌ای از استیل است و وزن آن به صورت پر شده ۴۰۰ گرم است. گنجایش این فلاسک ۰.۳۵ لیتر است و ابعاد آن معادل با 25×5×5 سانتی‌متر است و دهانه پیچی دارد. این فلاسک قابلیت حفظ دما داشته و خرید آن به شدت توصیه می‌شود.

فلاسک هوشمند مدل 2192.3 گنجایش 0.450 لیتر

فلاسک هوشمند مدل ۲۱۹۲.۳ گنجایش ۰.۴۵۰ لیتر

بدنه فلاسک هوشمند ضدآب بوده و دچار زنگ زدگی نمی‌شود. دارای صافی بوده و علاوه بر کودکان مناسب برای بزرگسالن جهت مصرف دمنوش است. جنس فلاسک از استیل بوده و ابعاد آن 23×6×6 سانتی‌متر است و قابلست گرم و یا سرد نگه‌داشتن مایعات را دارد.

فلاسک کودک و نوزاد مدل خرگوش ظرفیت 0.5 لیتر

فلاسک کودک و نوزاد مدل خرگوش ظرفیت ۰.۵ لیتر

این فلاسک لوکس و فانتزی دارای سری فشاری بوده و مجهز یه یک لیوان است. بدنه آن استیل بوده و قابلیت گرم نگه داشتن آب با ظرفیت ۰.۵ لیتر را دارد.

قمقمه و فلاسک کودک و نوزاد مدل تاج گنجایش 0.35 لیتر

قمقمه و فلاسک کودک و نوزاد مدل تاج گنجایش ۰.۳۵ لیتر

جنس بدنه این فلاسک از استیل بوده و وزن آن به صورت پرشده ۴۰۰ گرم است و گنجایش ۰.۳۵ لیتر را دارد. ابعاد این فلاسک ۷×۷×۲۶ بوده و درب پیچی دارد. این فلاسک نوزاد قابلیت حفظ دما داشته و نکع عایق آن خلاء است.

فلاسک استیل طرح ایفل گنجایش 0.5 لیتر

فلاسک استیل طرح ایفل گنجایش ۰.۵ لیتر

جنس بدنه این فلاسک از استیل بوده و گنجایش ۰.۵ لیتر آب را دارد. این فلاسک نوزاد قادر به گرم نگه داشتن مایعات تا ۵ ساعت است و ابعادی معادل ۶×۶×۲۵ سانتی‌متر دارد و نوع دهانه آن نیز پیچی است.

فلاسک کودک مدل beauty کد 111 گنجایش 0.5 لیتر

فلاسک کودک مدل beauty کد ۱۱۱ گنجایش ۰.۵ لیتر

جنس بدنه فلاسک از استیل بوده و گنجایش ۰.۵ لیتر دارد. ابعاد آن معادل با 20×4×4 سانتی‌متر است و دهانه آن دارای شیر است. نوع عایق فلاسک فوم بوده و قابلیت حفظ دما دارد.

فلاسک کودک مدل ماشین کد 0076

فلاسک کودک مدل ماشین کد ۰۰۷۶

ارتفاع فلاسک معادل با ۲۲.۵ و قطر آن ۶.۵ سانتی‌متر است و بدنه مشکی دارد. این فلاسک قابلیت حفژ دما داشته و از جنس استیل ساخته شده است.

فلاسک کودک لاروا مدل YFQ-1676 گنجایش 350 میلی لیتر

جنس بدنه این فلاکس از استیل ضد زنگ است و گنجایش آن 350 میلی لیتر می‌باشد. درب این فلاکس را به صورت پیچی می‌توانید باز و بسته کنید. 

به علت وجود عایق استیل این فلاکس به راحتی می‌تواند دمای اولیه مایع را برای مدت طولانی حفظ کند. 

فلاسک کودک مدل السا گنجایش 0.5 لیتر

اگر نوزاد شما دختر است پیشنهاد می‌کنیم این فلاکس زیبا با طرح السا را برای سیسمونی انتخاب کنید. 

علاوه بر زیبایی این فلاکس از کیفیت خوبی برخوردار است. جنس بدنه آن از استیل و وزنش 300 گرم است. همچنین گنجایش این فلاسک 250 تا 500 میلی لیتر می‌باشد. 

عایق به کار رفته در این فلاکس دخترانه زیبا خلاء است و قابلیت حفظ دمای بالایی دارد. 

فلاسک کودک مدل beauty کد 103 ظرفیت 0.5 لیتر

فلاسکی که در تصویر می‌بینید دارای کیفیت بسیار بالایی است. جنس آن از استیل است و گنجایش آن 0/5 لیتر می‌باشد. عایق این فلاکس کودک باکیفیت خلاء است و دهانه آن شیردار می‌باشد. 

برای خرید بهترین مارک فلاسک نوزاد به این نکات دقت کنید:

بهترین مارک فلاسک نوزاد/ قیمت

برای خرید بهترین مارک فلاسک نوزادان لازم و ضروری است که به نکات مهمی دقت داشته و با توجه به این نکات فلاسک آب جوش نوزاد با قیمت مناسب خریداری کنید. این نکات و فاکتورهای مهم عبارت‌اند از:

ابعاد فلاسک آب جوش نوزاد

برای خرید فلاسک نوزاد در وهله اول لازم و ضروری است که به ابعاد فلاسک دقت داشته باشید. معمولا از فلاسک آب جوش نوزادان در طول شب که دسترسی به آب جوش دشوار است و یا در زمان‌هایی که خارج از محیط خانه هستید، استفاده می‌کنید. بنابراین ابعاد فلاسک باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در کیف شما و نوزادتان جای گرفته و قابلیت حمل آسان داشته باشد.

گنجایش فلاسک کودک

فلاسک نوزاد داخل شیشه‌ای که خریداری می‌کنید، باید ظرفیت و گنجایش مناسبی داشته باشد. حتما قبل از خرید به گنجایش فلاسک‌ نوزاد توجه داشته و وزن آن را به صورت پر و خالی بررسی کنید. اگر نوزاد شما از شیر مادر تغذیه می‌کند بهتر است فلاسک‌هایی خریداری کنید که در ابعاد متوسط باشند. اما اگر کودک شما از شیر خشک‌ تغذیه می‌کند به آب گرم و جوش بیشتری نیاز خواهید داشت.

نوع عایق فلاسک آب جوش نوزاد را بررسی کنید

هدف از خرید فلاسک آب نوزاد در دسترس داشتن آب جوش برای تغذیه و مکمل‌های غذایی کودکان است و بهتر است که به هنگام خرید به نوع عایق فلاسک نهایت دقت را داشته باشید. یکی از بهترین عایق‌ها عایق خلاء است که از سرد شدن آب درون فلاسک جلوگیری می‌کند و آب جوش ماندگاری نسبتا طولانی خواهد داشت. به عنوان مثال تا پنج ساعت آب درون فلاسک شیشه‌ای نوزاد را گرم نگه می‌دارد‌.

جنس فلاسک نوزاد

توصیه می‌کنیم که فلاسک‌هایی با بدنه استیل و داخل شیشه‌ای خریداری کنید، زیرا کیفیت مطلوبی داشته و ضدزنگ است. باید دقت داشته باشید که استیل مورد استفاده در ساخت فلاسک‌ کودک باید ضدزنگ بوده و درون آن به گونه‌ای باشد که آب جوش دچار آلودگی نشود و باید کاملا ضدباکتریال باشد.

درب فلاسک بچه 

از دیگر فاکتورهای مهمی که برای خرید بهترین فلاسک نوزادان و کودک باید به آن توجه داشته باشید، نحوه باز و بسته شدن درب فلاسک است. برخی از فلاسک‌های نوزادان درب اهرمی داشته و برخی به صورت چرخشی باز و بسته می‌شوند‌. باید نهایت دقت را داشته باشید که درب فلاسک شل و معیوب نباشد، زیرا ممکن است فرزند شما آن را به دست گرفته و درصورت خرابی موجب بروز حوادث سوختگی شود.

توجه به طرح و رنگ

فراموش نکنید که برای نوزاد و کودک خود قصد خرید فلاسک آب جوش را دارید و بهتر است فلاسک خریداری شده طرح و شکل ظاهری کودکانه‌ای داشته باشد. امروزه فلاسک‌هایی نوزادان با طرح‌های لوکس و فانتزی بسیار شیک و زیبایی وجود دارند که برخی از بهترین مارک فلاسک‌ نوزاد با طرح خاص و منحصر به فرد را برایتان معرفی کردیم.

قیمت فلاسک کودک چقدر است؟

مسئله قیمت فلاسک کودک نیز از جمله فاکتورهایی است که به هنگام خرید بهترین فلاسک شیشه‌ای نوزاد باید به آن نهایت دقت را داشته باشید. توصیه می‌کنیم که کیفیت محصول را فدای قیمت آن نکرده و یک فلاسک با ویژگی‌های مثبت و قیمت مناسب برای فرزند خود خریداری کنید تا مجبور به خرید مجدد نشوید.


در ادامه بخوانید : خرید ظر ف غذای کودک و نوزاد( خرید ارزان سرویس غذاخوری کودک)


در ادامه بخوانید : شیشه شیر کودک: بهترین و ارزان ترین شیشه شیر بچه + قیمت روز

برای شستشوی فلاسک نوزاد چگونه عمل کنیم؟

شستشوی فلاسک‌ نوزاد داخل شیشه کار نسبتا آسانی است و به وسیله برس‌های مخصوص شستشو می‌توانید داخل آن‌ها را بشوید. فقط توجه داشته باشید که به هنگام شستشو به فلاسک نوزاد ضربه وارد نکنید، زیرا ممکن است منجر به شکستن داخل فلاسک شده و فلاسک فرزند شما دچار نشت آب شود‌.

آیا از فلاسک نوزادان بزرگسالان نیز می‌توانند استفاده کنند؟

استفاده از فلاسک نوزادان برای بزرگسالان نیز مانعی ندارد. البته لازم به ذکر است که فلاسک‌هایی در ابعاد کوچک برای بزرگسالان موجود است که مناسب برای انواع دمنوش بوده و مجهز به صافی است‌. از این فلاسک‌ها به هنگام کوهنوردی و سفرهای کوتاه می‌توان استفاده کرد.

سخن پایانی: 

در این مقاله از سایت چی بگیر برای خانواده‌هایی که به تازگی صاحب فرزند خواهند شد، درباره راهنمای خرید بهترین مارک فلاسک نوزادان گفتیم و همچنین تعدادی از بهترین فلاسک نوزاد را برایتان معرفی کردیم. حال با آسودگی خاطر می‌توانید برای خرید فلاسک نوزاد داخل شیشه اقدام کرده و بهترین گزینه مورد را خریداری کنید. همچنین خواندن مقاله شیشه شیر کودک را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - fatemeh

ما در خانه شکلاتی فلاسک کودک و قمقمه با طرح های بی نظیر و جذاب شارژ کردیم برای دیدن طرح ها و خرید به وب سایت ما یه سر بزنید.

18 مرداد 1401 - 12:23

پاسخ