کفش دخترانه:معرفی 15 مدل کفش بچه گانه دخترانه شیک

خرید جدیدترین مدل کفش دخترانه بچه گانه

خرید برای بچه‌ها، مخصوصا برای دختران زیبا و عزیز، جزو لذت‌بخش‌ترین خریدهاست. چه این خرید اینترنتی و آنلاین باشد چه به صورت حضوری. هر کدام به طور کامل لذت بخش است. کفش‌ دخترانه بچه گانه به تزئیینات خاص خودشان بسیار زیبا و دلچسب هستند. و شما را هرچه بیشتر ترغیب و تشویق به خرید این مدل کفش‌ها برای دلبندتان می‌کند. در این نوشتار از سایت چی بگیر نکات مهمی که برای خرید کفش بچه گانه باید مد نظر داشته باشید را با شما به اشتراک می‌گذاریم. از آنجایی که کودکان با سرعت علاقه به راه رفتن در کوچه و خیابان نیز می‌کنند، بهتر است هرچه زودتر و سریعتر پاپوشی زیبا برای آنها تهیه شود تا در لذت راه رفتن آنها شریک و سهیم شویم.

برای خرید کفش بچه گانه دقت کنید که:

قبل از خرید کفش بچه گانه دخترانه این موارد را در نظر بگیرید.

  • به کودک خود اجازه دهید تا در مورد سبک، رنگ و طرح کفش نظر بدهد.
  • کفش‌هایی با کفی انعطاف‌پذیر و بافت منعطف به کودکان کمک می‌کند تا پای خود را روی زمین نگه دارند. و در فعالیت بدنی اختلال ایجاد نکنند.
  • یک پا معمولا بزرگتر از دیگری است. پای بزرگتر باید اندازه کفش را تعیین کند نه کوچکتر.
  • اگر برای فرزندتان کفش مدرسه می‌خرید، مطمئن شوید که مدرسه به آن سبک کفش اجازه پوشیدن می‌دهد.
  • لازم است کفش بچه گانه دارای نوعی از بسته شدن باشند. مانند بند، چسب، زبانه قفل دار و یا چیز دیگر. از خرید کفش‌های بدون پشت خودداری کنید. پای بچه ها در این نوع کفش ها لیز می‌خورد. 
  • کودکان از نظر بدنی بسیار فعال هستند و به کفش هایی نیاز دارند که از مواد تنفسی مانند چرم ساخته شده باشد. این کار از ایجاد ناراحتی و بوی بد کفش جلوگیری می کند.
  • پاها در طول روز متورم می شوند. بعد از ظهر یا عصر برای خرید کفش بچه گانه اقدام کنید.

در ادامه زیباترین و پرطرفدارترین کلکسیون کفش دخترانه بچه گانه را جمع‌آوری نموده‌ایم. این کلکسیون شما را به یک خرید آنلاین لذت‌بخش دعوت می‌کند.

کفش دخترانه مدل ERF_CRDM67

کفش دخترانه مدل ERF_CRDM67 دارای جنسی از سوییت است. از طریق چسب باز و بسته می‌شود و بدون پاشنه و تخت زمین است. 

 کفش مخصوص پیاده روی بچگانه کد 4

کفش مخصوص پیاده روی بچگانه کد 4 دارای جنسی از چرم مصنوعی و مش است. زیره این کفش مقاوم در برابر سایش و سبب کاهش فشار وارده بر کمر و پای کودک می‌شود. از طریق چسبی باز و بسته می‌شود. گفتنی است این کفش قابل شستشو با ابر و کف شامپو است.

کفش دخترانه رشد طرح آنا السا کد 1

کفش دخترانه رشد طرح آنا السا کد 1 را در تصویر می‌بینید. معمولا دختر خانوم‌های زیبا عاشق این مدل کفش‌ها هستند. جنس این کفش زیبا از چرم مصنوعی است و نحوه بسته شدن کفش هم کشی و راحت است. این کفش قابلیت شستشو دارد زیرا بر روی کفش چاپ حرارتی قابل شستشو صورت گرفته. 

کفش پیاده روی دخترانه مدل Butterfly

کفش پیاده روی دخترانه مدل Butterfly دارای جنسی از چرم مصنوعی است. جنس زیره این کفش پیاده روی دخترانه پلی اورتان است. انعطاف پذیر است و سبب کاهش فشار وارده به کودک می‌شود. همچنین مقاوم در برابر سایش است. نحوه بسته شدن کفش هم چسبی است بنابراین کودک راحت است. گفتنی است نقاشی روی این محصول کار دست بوده که با ظرافت تمام اجرا شده است.

کفش دخترانه مدل GIESEL_NODM82

کفش دخترانه مدل GIESEL_NODM82 دارای جنسی از چرم مصنوعی است و از طریق مدل چسبی باز و بسته می‌شود. ارتفاع پاشنه تخت است و در واقع پاشنه‌ای ندارد. این کفش فوق العاده در پای کودک زیباست.

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه لتون مدل 8699394957407

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه لتون مدل 8699394957407 دارای جنسی از چرم و مواد مصنوعی با هم است. زیره این کفش دخترانه زیبا که مخصوص پیاده روی نیز هست مقاوم در برابر سایش است و هم از طریق زیپ و هم بند باز و بسته می‌شود. 

کفش چراغدار  راحتی بچگانه مدل تک اسپرت چسبکی

کفش چراغدار راحتی بچگانه مدل تک اسپرت چسبکی را در تصویر می‌بینید. این کفش اسپرت دارای جنسی از اشبالت و چرم مصنوعی است. جنس زیره آن هم ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU) است که این زیره سبب شده است تا کاهش فشار وارده کم و همچنین مقاوم در برابر سایش باشد. این کفش به دلیل چراغ‌هایی که دارد بسیار مورد توجه کودکان است. 

کفش دخترانه مدل سوئیت پاپیونی رنگ طوسی

کفش دخترانه مدل سوئیت پاپیونی رنگ طوسی با جنسی از چرم مصنوعی است. نحوه بسته شدن کفش مورد نظر چسبی است و تخت و یکسره است. در پای کودک شما بسیار زیبا و راحت است. 

کفش پیاده روی مدل FSH-YL12

کفش پیاده روی مدل FSH-YL12 دارای جنسی از چرم مصنوعی است.. ویژگی‌های زیره کفش با قابلیت ارتجاعی، مقاوم در برابر سایش، آج دار بوده و سبب کاهش فشار وارده بر پای کودک می‌شود. این کفش به صورت بندی باز و بسته می‌شود. از ویژگی‌های تخصصی این کفش کودک این است که قابلیت گردش هوا در آن وجود دارد. 

کفش دخترانه مدل پروانه ای

کفش دخترانه مدل پروانه‌ای دارای جنسی از چرم مصنوعی دارد. نحوه بسته شدن کفش هم از طریق چسبی است. این کفش تخت است. زیره این کفش از مواد pvc استفاده شده که علاوه بر راحتی، باعث جلوگیری از خستگی و آسیب‌های ناشی از پیاده‌روی بر روی پاها می‌شود. جنس رویه این کفش هم از بهترین نوع چرم مصنوعی استفاده شده است که بسیار بادوام و ضد سایش می‌باشد. این کفش تولید ایران است. 

کفش راحتی چراغدار دخترانه سیدونا مدل KSI09008-001

کفش راحتی چراغدار دخترانه سیدونا مدل KSI09008-001 دارای  جنسی از پارچه است.  جنس زیره این کفش راحتی دخترانه از پلی اورتان است. زیره این کفش به گونه‌ای است که باعث کاهش فشار وارده شده و مقاوم در برابر سایش است. این کفش کشی است و راحت و به پا می‌رود. از ویژگی‌های این کفش این است که قابلیت گردش هوا دارد و در ایران هم ساخته شده است.

کفش دخترانه مدل GI_CRDM68

کفش دخترانه مدل GI_CRDM68 ساخته شده از جنس چرم مصنوعی است که بسیار راحت و سبک است. این کفش از طریق چسب باز و بسته می شود. پاشنه ندارد و تخت است. 

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه مدل پالیزه کد 6646

کفش مخصوص پیاده روی دخترانه مدل پالیزه کد 6646  دارای جنسی از چرم مصنوعی دارد و زیره آن مقاوم در برابر سایش است. این کفش هم دارای بند است و هم از طریق چسب باز و بسته می‌شود. این کفش تولید ایران و ضد آب است. 

کفش دخترانه مدل GIES_NODM61

کفش دخترانه مدل GIES_NODM61 دارای جنسی از چرم مصنوعی است. نحوه بسته شدن کفش چسبی است و پاشنه ندارد و به صورت تخت است. 

کفش دخترانه مدل A08


در ادامه بخوانید : بوت بچه گانه: خرید و قیمت جدیدترین پوتین بچه گانه دخترانه

نکاتی که باید برای خرید کفش کودکانه در نظر داشت:

خرید جدیدترین مدل کفش دخترانه بچه گانه

  • کفش کودک باید منعطف باشد، و به انگشتان پا فشار وارد نکند. و به راحتی بتواند آنها را تکان دهد. همچنین بهتر است از جنس نرمی تهیه شده باشد تا بر روی پا نیز فشاری نباشد.
  • زمانی که قصد خرید کفش بچه گانه را دارید، با آگاهی کامل از شماره پای وی، سعی کنید کفشی را تهیه کنید. که خیلی کیپ پای کودک نباشد، کودکان در حال رشد هستند و به سرعت این کفش برای کودکتان تنگ می‌شود.
  • بهتر است هرچند وقت یکبار یک کفش برای کودک تهیه شود. همانطور که قبلا هم اشاره شد، کودک در حال رشد است. و کفش با سرعت برای او تنگ می‌شود. خرید یک کفش در یک مدت کفایت می‌کند. 
  • کفش بچه گانه ایی  را تهیه کنید که لایه درونی کفش نخی باشد تا رطوبت پای کودک گرفته شود. در این صورت است که پا درون کفش خشک باقی می‌ماند و از رشد باکتری و قارچ جلوگیری به عمل می‌‌آید.
  • کفش و خرید آن در هر سنی که باشیم، دارای اهمیت است، و باید اقدام به خرید یک کفش استاندارد کرد. که همه ویژگی‌های یک کفش مناسب برای پا را داشته باشد. کودکان نیز از این مساله و خاصیت مستثنا نیستند. باید همه مواردی را که برای خرید یک کفش بزرگسال در نظر گرفته می‌شود برای خرید کفش کودک نیز در نظر گرفت. این امر سبب می‌شود تا از مشکلات عدیده بعدی مثل زانو درد، کمر درد، خارپاشنه که ممکن است جزوی از مشکلات استاندارد نبودن کفش است جلوگیری به عمل آورد.

صحبت آخر:

به طور کل باید گفت که کفشی که برای کودک قصد خرید و تهیه آن را دارید، بهتر است که کل پای کودک را پوشش دهد، مخصوصا اگر دارای فرزندی نوپا هستید. این عمل سبب می‌شود که کودک به راحتی قدم بردارد. همچنین کف و زیره کفش نیز باید طوری باشد که دارای انعطاف و نرم بوده تا کودک به راحتی حرکت کرده و سبب جلوگیری از جریان خون در سطح پای کودک نشود. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.