لباس ورزشی: خرید و قیمت لباس فوتبال (استقلال، پرسپولیس)

راهنمای خرید لباس فوتبال

ورزش حس زندگی و دوباره نفس کشیدن را رد ما زنده می‌کند. برای اینکه ورزش خوبی داشته باشیم، باید تجهیزات، مربی و خیلی از امکانات را برای خومان فراهم کنیم. یکی از حیاطی‌ترین وسایل مورد نیاز در هر ورزشی، لباس مخصوص به آن است. ساعت‌ها در این لباس ورزش می‌کنید، می‌دوید و تن شما برای زیست سالم‌تر نیاز به لباسی راحت دارد. در این مقاله از لباس فوتبال برای خانم‌ها و آقایون گفتیم. با ما در چی بگیر همراه شوید تا همه رازهای لباس تیم ملی و لباس فوتبالی جدید بیشتر بگوییم.

در هنگام خرید لباس فوتبال به این نکات توجه کنید:

  1. جنس پارچه اهمیت بسیاری در رضایت شما از لباس فوتبال دارد و هرچقدر با کیفیت‌تر باشد، بازی و ورزش بهتری را تجربه می‌کنید.
  2.  نوع دوخت لباس فوتبالی باید محکم و در عین حال ظریف باشد. 
  3.  فرقی نمی‌کند که طرفدار چه تیمی هستید، لباس فوتبالی باید به رنگی باشد که به دلیل تعرق شدید به تن شما رنگ پس ندهد.
  4.  همیشه چند دست لباس فوتبال بخرید، تا اگر در هنگام ورزش و بازی با مشکلی روبرو شدید، چالش لباس فوتبال نداشته باشید.

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه طرح منچستر یونایتد مدل رونالدو 2022 کد home

جنسفلامنت
طرحچاپ
نحوه بسته شدنیکسره
ویژگی‌های تخصصیامکان خشک شدن سریع

ست 4 تکه لباس ورزشی مردانه مدل 2022

جنسنخ
طرحطرح‌دار
نحوه بسته شدنجلو بسته

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه طرح رئال مادرید مدل 2021

طرحطرح‌دار
نحوه بسته شدنساده
ویژگی‌های تخصصیقابلیت گردش هوا

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه طرح لیورپول مدل 2020

طرحطرح دار
نخوه بسته شدنساده
ویژگی‌های تخصصیقابلیت گردش هوا

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه مدل رئال مادرید Benzem 2022

طرحساده
نحوه بسته شدنجلو بسته
ویژگی های تخصصیامکان خشک شدن سریع
فرم دهی به بدن

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه طرح منچستر سیتی مدل 2020

طرحطرح دار
نحوه بسته شدنساده
ویژگی خاصگردش هوا
کشورایران

ست 3 تکه لباس ورزشی پسرانه مدل 0051

طرحطرحدار
نحوه بسته شدنزیپ
کشورچین

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه طرح یوونتوس مدل 2021

طرحطرحدار
نحوه بسته شدنساده
ویژگی تخصصیگردش هوا

ست 4 تکه لباس ورزشی پسرانه طرح پاریسن ژرمن مدل مسی کد 10

طرحطرحدار
نحوه بسته شدنجلو بسته
ویژگی های تخصصیامکان خشک شدن سریع

چرا نوع پارچه در لباس فوتبال مهم است؟

همه مدل و طرح‌های لباس برای ورزش مناسب نیستند. در زمان ورزش بدن بیشتر از حالت عادی تحرک دارد و طبیعی‌ست که عرق هم بیشتر می‌شود. خیلی از پارچه‌های لباس نه تنها مناسب ورزش نیستند، حتی مانع نفس کشیدن پوست در هنگام ورزش می‌شوند و خستگی ورزشکار را چند برابر می‌کنند.

لباس‌های پنبه‌ ای عرق و خیسی را خیلی خوب جذب می‌کنند ولی خشک شدن آن زمان طولانی و صبر بالایی می‌خواهد. در هنگام ورزش، لباس فوتبالی انتخاب کنید که راحت شسته و خشک شوند.

در چه فصلی چه نوع لباس فوتبالی بپوشید؟

قیمت لباس ورزشی پسرانه برای مدرسه

لباس تیم ملی و دیگر تیم‌های جهان به اندازه و سایزهای مختلف در بازار موجود است. برای استفاده و پوشیدن آن‌ها حتما به میزان گرما و سرمای هوا توجه کنید. در فصل‌های سرد بهتر است که از لباس پرسپولیس یعنی تی‌شرت و شرت کوتاه ورزشی استفاده نکنید. شاید در هنگام ورزش به دلیل فعالیت زیاد متوجه دمای هوا نشوید، ولی بعد از ورزش علاوه بر سرما خورد اعضای بدنتان آسیب جدی می‌بیند. در فصل های گرم هم از لباس استقلال آستین دار استفاده نکنید.

همچنین لگ ورزشی و یا جوراب‌های بلند، باعث می‌شود میزان عرق بدن شما چند برابر شود و تحمل گرمای آن بسیار سخت باشد.

راهنمای انتخاب سایز لباس فوتبال

ممکن است خرید لباس فوتبال برای شما کمی سخت باشد ولی فقط کافی‌ست تا با فرم بدن خود آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. انتخاب درست سایز لباس فوتبال علاوه بر ظاهر بهتر بر کیفیت بازی تاثیر می‌گذارد. اصلا نگران وزن و یا اندازه‌های قدی خود نباشید، در ادامه به شما کمک کردیم تا بهتر لباس فوتبال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایزهاSMLXLXXL
قد۱۶۰- ۱۷۰۱۷۰-۱۸۰۱۸۰-۱۹۰۱۹۰- ۲۰۰۱۹۵- ۲۰۵
وزن ۷۰-۶۰۷۰- ۸۰۸۰- ۹۰۹۰- ۱۰۰۱۰۰- ۱۱۰
عرض ( زیر بغل تا زیر بغل)۴۸۵۰۵۳۵۶۵۹
طول (سر شانه تا پایین لباس)۶۸۷۰۷۳۷۶۷۹

چرا نباید لباس فوتبال با جنس پنبه بخرید؟

در خرید لباس فوتبال به جنس پارچه خیلی توجه کنید. لباس فوتبالی با جنس پنبه اصلا مناسب ورزش و دویدن نیست. اصولا پنبه رطوبت را به خود جذب می‌کند و به همین دلیل گرما و تعرق چند برابر می‌شود. زمانی که این رطوبت در پارچه بماند، بوی بسیار نامساعدی تولید می‌شود که مانع از ادامه بازی است. 

لباس‌های تمام نخ را جایگزین لباس فوتبال با جنس پنبه کنید. لباس‌های تمام نخ علاوه بر اینکه مانع تعرق شما می‌شود، به دلیل جریان هوا در میان الیاف رطوبت و گرما به بیرون می‌رود و دیگر بوی نامطبوع باکتری ها تولید نمی‌شود.

قیمت لباس ورزشی پسرانه برای مدرسه چقدر است؟

قیمت لباس فوتبال در بازار بسیار متفاوت است. قیمت آن براساس نوع جنس، برند، دوخت و... بسیار متفاوت است. طرفدار هر تیمی هم که باشید قیمت‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. 

چه مدل لباس فوتبالی با اندام شما تناسب دارد؟

قیمت لباس فوتبال پسرانه

هر بدن و فرم آن لباس مخصوص خود را می‌طلبد. با پوشیدن لباس فوتبالی متناسب با بدن خود علاوه بر زیبایی راحت تر ورزش و فعالیت می‌کنید. در ادامه برای شما گفتیم که اگر بدین سیبی، مستطیلی و... دارید، چه نوع لباس فوتبالی را بخرید.

  • اندام گلابی شکل: معمولا این اندام ها پاهایی بزرگ‌تر و تپل‌تری به نسبت بالا تنه دارند. برای تناسب میان این دو به راحتی از رنگ ها استفاده و هر چشمی را دچار خطا کنید. بالا تنه را روشن و پایین تنه را شلوارکی تیره انتخاب کنید و این ترکیب رنگ پاهای شما را کوچکتر از حالت عادی نشان می‌دهد.
  • اندام مستطیلی:‌ اندام های مستطیلی معمولا فرم خاصی ندارند و برای همین از لباس فوتبالی استفاده کنید که در کمر آن خطوط نا متوازن وجود داشته باشد. همچنین سعی کنید رنک لباس بالا تنه با شلوارک و... متفاوت باشد. اصلا از لباس یقه باز استفاده نکنید.
  • اندام ساعت شنی:‌ لباس های ورزشی در تن افرادی که فرم بدنشان شبیه به ساعت شنی‌ است بسیار جذاب نشان داده می‌شود. اگر شما هم تنی به شکل ساعت شنی دارید باید لباس فوتبال تنگ بگیرید تا زیبایی های آن را به رخ همه بکشید.
  • اندام سیبی شکل: این بدن ها بهتر است لباس ورزشی گشادتری را انتخاب کنند تا در هنگام ورزش اذیت نشوند. سغی کنید لباس شما یک رنگ باشد تا جذابیت آن در بدنتان چند برابر شود.

نتیجه گیری

تشویق و طرفداری تیم فوتبال، با پوشیدن لباس آن‌ها حال و هوای دیگری دارد. با دوستانتان کنار یکدیگر جمع شوید و با پوشیدن لباس تیم ملی هیجان بیشتری را در موقع دیدن بازی ها داشته باشید. در این نوشته از سایت چی بگیر از مهم‌ترنی نکات خرید لباس فوتبال گفتیم تا بهترین آن را برای خودتان تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.