پافر: خرید و قیمت جدیدترین پافر دخترانه و زنانه (کوتاه و بلند)

راهنمای خرید پافر زنانه و دخترانه شیک و با کیفیت

پافر جزء لباس‌هایی است که به تازگی وارد دنیای مد شده و مورد استقبال آقایان و به ویژه خانم‌ها قرار گرفته است. این لباس زمستانی در فصل پاییز و حتی بهار نیز کاربرد دارد. برای آشنایی با انواع پافر دخترانه و زنانه، تا پایان این مقاله در سایت چی بگیر همراه ما باشید تا پس از دریافت اطلاعات لازم اقدام به خرید کنید. 

پافر چیست و چه کاربردی دارد؟

بنا به گفته طراحان لباس به کاپشن یا جلیقه پف دار که معمولا دارای کلاه و جیب بوده و نحوه بسته شدن آن به صورت زیپ یا دکمه پرسی است، پافر می‌گویند. جنس رویه پافر اغلب پلی‌استر یا نایلونی بوده که ضد‌آب است و مانع نفوذ رطوبت به بدن می‌شود. به دلیل پشم‌شیشه‌ای که در داخل پافر استفاده شده، لباس مناسبی در برابر سرما، بارش برف و باران و وزش باد محسوب می‌شود. پافر زنانه و دخترانه برای استفاده روزمره، مهمانی، سفر و کمپینگ کاربرد دارد.

در حال حاضر پافر در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود که انتخاب آن بستگی به سلیقه افراد دارد. برای راحتی کار شما در ادامه به معرفی 10 نمونه پافر دخترانه شیک و با کیفیت می‌پردازیم.

جنس رویه و آستر این پافر از پلی استر است. نحوه بسته شدن این کار به صورت زیپی است. پافر معرفی شده دارای کلاه بوده و برای استفاده روزمره مناسب است. شستشوی این مدل باید در دمای 30 درجه انجام شود. از خشک کن و سفید کننده استفاده نشود.

جنس این کار از پنبه بوده و طرحی ساده دارد. قد لباس تا روی باسن بوده و کاربرد آن به صورت اسپرت، روزمره و مهمانی است. برای مشاهده سایز پافر وارد لینک خرید شوید.

جنس این پافر از پلی‌استر بوده و قد آن بلند است. این کار در قسمت جلو زیپ دارد و کلاه آن جدا نمی‌شود. مدل معرفی شده برای استفاده روزمره مناسب است.

جنس این مدل از پلی‌استر بوده و قد آن زیر باسن است. این پافر دارای پشم شیشه،دکه پرسی و 2 عدد جیب است. یقه آن به حالت ایستاده بوده و دارای کمربند است. این کار برای استفاده روزمره کاربرد دارد.

این کار از جنس پلی‌استر بوده و قد آن تا زیر باسن است. پافر معرفی شده به صورت روزمره، اسپرت، اداری و رسمی و در مهمانی کاربرد دارد.

جنس این پافر ترکیبی از پارچه، پشم و چرم مصنوعی است. این کار در برابر آب مقاوم بوده و دارای کلاه است. موارد استفاده این مدل به صورت اسپرت، روزمره، مهمانی، اداری و رسمی است. 

جنس این محصول از پلی‌استر (مموری) بوده و قد آن زیر زانو است. این کار آستر دار بوده و دو عدد جیب دارد. این مدل برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کار ترکیبی از پشم، پلی‌استر و نخ است. نحوه بسته شدن آن زیپی بوده و برای استفاده روزمره، اسپرت و مهمانی مناسب است. این پافر دارای کلاه بوده و در برابر آن بسیار مقاوم است. 

این پافر از نایلون و پلی‌استر ساخته شده و نرم بوده و ضخامت کمی دارد. از موارد استفاده این مدل به صورت اسپرت، روزمره، مهمانی، اداری و رسمی است. 

در تولید این لباس از خز و پارچه استفاده شده و در برابر آن مقاومت بالایی دارد. این پافر به عنوان استفاده روزمره، اسپرت و مهمانی کاربرد دارد.


در ادامه بخوانید : بارانی زنانه :خرید جدیدترین مدل بارانی زنانه ترک و ارزان

نکات مهم قبل از خرید پافر دخترانه و زنانه

قبل از خرید پافر لازم است نکاتی را بدانید تا با آگاهی بیشتر تصمیم به انتخاب بگیرید. مطالعه موارد اشاره شده زیر به شما می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

توجه به جنس پافر

پارچه‌ای که برای رویه و زیره پافر به کار می‌رود، رابطه مستقیمی با کیفیت و طول عمر لباس دارد. همچنین دوخت مناسب باعث می‌شود که پافر مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی داشته باشد و مدت زمان زیادی قابل استفاده باشد.

پافر با سایز مناسب انتخاب کنید

در هنگام خرید پافر کاپشن دخترانه و زنانه ضخامت لباسی که زیر پافر می‌پوشید را در نظر بگیرید و متناسب با آن سایز مناسب را انتخاب کنید. این حالت در صورتی است که دوست داشته باشید پافر فیت بدن شما باشد. ولی اگر تمایل به پوشیدن لباس اورسایز دارید، می‌توانید پافر مورد‌نظر را یک سایز برزگتر انتخاب کنید. برای داشتن استایل اورسایز بهتر است پافر دخترانه بلند تهیه کنید.

به قد پافر دقت کنید

پافر دخترانه از لحاظ قدی در سه حالت کوتاه، زیر باسن و زیر زانو طراحی می‌شود. برای داشتن استایل شیک می‌توانید قد پافر را متناسب با قد و جثه خودتان انتخاب کنید. اگر قد‌بلند هستید با پوشیدن پافر دخترانه بلند اندامتان کشیده‌تر دیده می‌شود. ولی اگر قد کوتاهی دارید توصیه می‌کنیم پافر دخترانه کوتاه و یا زیر باسن خریداری کنید.

انتخاب رنگ مناسب

برای داشتن تنوع رنگی بیشتر می‌توانید پافر دو رو خریداری کنید. این مدل پافر در هر دو طرف جیب و کلاه دارد و به دلیل تضاد رنگی در هر طرف، باعث می‌شود استایل شیک و جذابی داشته باشید. اگر به استایل کژوال و اسپرت علاقه‌مندید بهتر است از رنگ‌های خنثی مثل سفید، طوسی، کرم و شتری استفاده کنید چرا که به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شوند. رنگ‌های نئونی و پاستلی هم جزء استایل‌‎های شیک به حساب می‌آیند اما ست کردن این رنگ‌ها کمی سخت است.

به نحوه بسته شدن پافر توجه کنید

پافر ها معمولا به صورت زیپی و دکمه پرسی باز و بسته می‌شوند که مطابق با سلیقه خودتان می‌توانید مدل مورد‌نظر را تهیه کنید. در هنگام انتخاب پافر زنانه حتما از سالم بودن زیپ یا دکمه اطمینان حاصل کنید.

قیمت پافر

قیمت پافر بستگی به جنس پارچه، نوع الیاف به کار رفته در داخل پافر، قد، داشتن یا نداشتن کلاه بستگی دارد. برای خرید پافر با قیمت مناسب می‌توانید نمونه‌های معرفی شده بالا را مورد ارزیابی قرار دهید و یا به سایت‌ها یا فروشگاه‌های پوشاک زنانه و دخترانه مراجعه کنید.

چگونه پافر را با لباس‌هایمان ست کنیم؟ 

پافر کاپشن دخترانه را می‌توانید با هودی و شلوار اسلش یک رنگ ست کنید. برای داشتن استایل شیک می‌توانید از شلوار لگ، مام استایل و یا جین جذب استفاده کنید. پوشیدن بافت و کلاه هم‌رنگ باعث جذابیت استایل شما می‌شود. همچنین می‌توانید کلاه، کمربند و عینک خود را مطابق با رنگ پافر انتخاب کنید.

با پافر چه کفشی بپوشیم؟ 

معمولا پافر با لباس‌های اسپرت و کژوال هم‌خوانی بیشتری دارد. کتانی، اسنیکرز، بوت و نیم بوت کفش‌های مناسبی برای ست کردن با پافر هستند. به طور کلی کفش انتخابی شما علاوه بر پافر، به شلوار و لباس زیر پافر بستگی دارد.

سخن آخر

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع پافر پرداختیم و نکات مهم را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه از کاربرد پافر دخترانه و زنانه گفتیم و به سوالات احتمالی شما عزیزان پاسخ دادیم. حال شما می‌توانید با اطلاعاتی که دارید، برای خرید پافر با قیمت مناسب اقدام کنید. اگر تجربه استفاده از پافر را دارید، مشتاق شنیدن نظراتتان هستیم. در صورت تمایل پیشنهاد‌‌ها و انتقادات خود را با ما در میان گذاشته و لینک این صفحه را برای علاقه‌مندان بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کاپشن دخترانه قیمت انواع کاپشن دخترانه