خرید سبد سیب زمینی و پیاز (چوبی، استیل، ام دی اف...) /قیمت روز

معرفی شیک ترین و جدید ترین سبد سیب زمینی و پیاز

در فرهنگ آشپزی ما پیاز و سیب زمینی جزء لوازم اولیه و ضروری آشپزی محسوب می‌شوند از این رو در دسترس بودن این مواد در آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. موضوع این صفحه از سایت چی بگیر به انتخاب و خرید سبد سیب زمینی و پیاز اختصاص دارد. تا پایان با ما همراه باشید تا شما را با انواع سبد سیب زمینی و پیاز جدید و شیک آشنا کنیم.

اهمیت استفاده از جای سیب زمینی و پیاز

خانم‌ها در طول روز بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می‌گذرانند. سبد پیاز و سیب زمینی به عنوان وسیله نظم دهنده در محیط آشپزخانه کاربرد دارد. بنابراین انتخاب سبدی مطابق با چیدمان، تاثیر زیادی در دکوراسیون ایجاد می‌کند. نا گفته نماند که استفاده از جای سیب زمینی و پیاز علاوه بر زیبایی، مانع از فاسد شدن مواد غذایی می‌شود. پس لازم است فضایی مخصوص در گوشه‌ای از مطبخ یا آشپزخانه برای این مواد مصرفی در نظر بگیریم.

چند مدل سبد سیب زمینی و پیاز داریم؟

تنوع مدل‌های لوازم آشپزخانه این امکان را به وجود آورده تا انواع سبد سیب زمینی و پیاز را با هم مقایسه کرده و محصول با کیفیت را معرفی کنیم.

سبد سیب زمینی و پیاز استیل

مزایامعایب
مقاوم در برابر رطوبتطراحی ساده
ضد زنگ
طول عمر بالا

سبد سیب زمینی و پیاز حصیری

مزایا معایب
طراحی جذاب و منحصر به فردکم دوام بودن در برابر وزن زیاد

جای سیب زمینی و پیاز چوبی

مزایامعایب
ظاهری شیک و زیباآسیب پذیر بودن در برابر رطوبت
بسیار کاربردی و جا داروزن بالا

سبد پلاستیکی

مزایا معایب
سبکبه دلیل عدم نفوذ جریان هوا ممکن است باعث فاسد شدن مواد غذایی شود.
جابه جایی راحت
تنوع در طراحی

سبد سیب زمینی و پیاز داخل کابینت

مزایامعایب
دسترسی راحتگران قیمت
ظاهر شیک و مرتبرطوبت رسانی نامناسب

جهت آشنایی بیشتر با انواع سبد سیب زمینی و پیاز جدید در ادامه 15 مدل شیک و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

مدلی که مشاهده می‌کنید فلزی بوده و دو طبقه دارد. هر کدام از سبد‌ها در ابعاد 25*25*44 سانتی‌متر است. به دلیل جریان داشتن هوای کافی در این سبد، از فاسد شدن سیب زمینی و پیاز جلوگیری می‌کند. وزن این محصول 2250 گرم بوده و در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و مشکی مات تولید شده است.

این سبد چوبی است و دارای دو طبقه متصل به هم است. ابعاد هر طبقه 36*22*20 بوده و 800 گرم وزن دارد.

سبک سبد سیب زمینی پیاز زیر مدل سوپر مارکتی است و سه کشو جا‌دار و کاربردی دارد. جنس این مدل MDF بوده و قابل شستشو است. دو سبد کنفی داخل محفظه وجود دارد. کشو‌های متصل به سبد برای نگهداری ظروف مناسب هستند. از این سبک سبد می‌توانید به عنوان مدل جهیزیه استفاده کنید.

نمونه معرفی شده دارای 4 طبقه متعدد در ابعاد 31*31*77 سانتی‌متر بوده و 2 کیلوگرم وزن دارد. 

طراحی این مدل به سبک مینیمال بوده و کاربرد‌های مختلف دارد. این سبد به عنوان ارگانایزر لوازم آرایش، سبد سیب زمینی و پیاز و لوازم آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. سبد‌ها از جنس کتان طبیعی است و قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد.

جای سیب زمینی و پیازی که مشاهده می‌کنید در ابعاد 40*28.5*28.5 سانتی‌متر است. این محصول پلاستیکی کاملا سبک است و 875 گرم وزن دارد. این سبد دو طبقه بوده و فضای کافی برای سیب زمینی و پیاز دارد.

سبد ارائه شده از جنس فلز و در دو طبقه طراحی شده است. مدل گلابی شکل این سبد باعث شده ابعاد طبقه پایین کمی بزرگتر از بالایی باشد. این سبد‌ها کاملا سبک بوده و امکان جداشدن آن‌ها از پایه وجود دارد.

مشخصات
ابعاد45*45*28 
وزن1080 گرم
سایر توضیحاتسبد این مدل پلاستیکی است اما پایه‌های فلزی و چرخ دار دارد که امکان جابه‌جایی آن را آسان می‌کند.

جای سیب زمینی و پیازی که مشاهده می‌کنید، 4 طبقه بوده و دارای پایه‌های چوبی است. بالا‌ترین طبقه این مدل کاملا چوبی است و به عنوان کشو کاربرد دارد. وزن این سبد 9.5 کیلوگرم است و جزء زیبا‌ترین سبد‌های پیاز و سیب زمینی محسوب می‌شود.

این سبد طرحی شبیه به کابینت دارد. بدنه کار چوبی بوده و پایه‌ها و دستگیره از جنس PVC است و مقاومت بسیار بالایی دارد. سبد‌ها از حصیر و کنف درجه یک تولید شده که پوسته پوسته نمی‌شود. پارچه‌های داخل سبد قابل تعویض و شستشو هستند و این باعث ماندگاری و دوام محصول می‌شود.

مشخصات
ابعاد30*40*75 سانتی‌متر
وزن7 کیلوگرم
جنسچوب

سبد پیاز و سیب زمینی زیر بافته شده از شاخه‌های طبیعی درخت بید بوده و جلوه و زیبایی منحصر به فردی دارد. ابعاد پایه سبد 75*32*34 سانتی‌متر است و 1.6 کیلوگرم وزن دارد.

این سبد محصول برند همارا است و کیفیت بالایی دارد. پایه‌های کار فلزی بوده و سبد‌ها از جنس پلاستیک مرغوب است. وزن هر سبد 24*15*31 سانتی‌متر بوده و وزن مجموع آن‌ها 1.8 کیلوگرم است.

سبد پیاز و سیب زمینی لیمون از پلاستیک موغوب تهیه شده و پایه‌ای از جنس فلز دارد. این مدل دارای دو سبد 30*13 سانتی‌متر و استند به ارتفاع 55 سانتی‌متر است.

مشخصات
ابعاد هر سبد63*25*27 سانتی‌متر
وزن3.5 کیلوگرم
جنسفلز
سایر توضیحاتاین سبد سه طبقه دارای پایه چرخ دار است که  کمک می‌کند جابه‌جایی آن در محیط آشپزخانه آسان‌تر باشد.

برای نگهداری از سبد سیب زمینی و پیاز باید چه کار کرد؟

  1. چنانچه سبد پیاز و سیب زمینی حصیری خریداری کرده‌اید، آن را در فضای گرم و خشک مثلا نزدیک اجاق گاز یا تراس (به دلیل تابش مستقیم نور خورشید) قرار ندهید. چرا که الیاف حصیر نرم، شکننده و به شدت آسیب پذیر است. قبل از قرار دادن سیب زمینی و پیاز داخل سبد را با دستمال پارچه‌ای بپوشانید تا رطوبت مواد را به خوبی گرفته و مانع از خراب شدن حصیر شود.
  2. سبد های استیل مقاومت بسیار بالایی دارند، اما برای نگهداری از آن‌ها بهتر است هر چند وقت یکبار سبد را شسته و با پارچه تمیز کاملا خشک کنید.
  3. سبد پیاز و سیب زمینی چوبی از لحاظ کیفیت و زیبایی انتخاب مناسبی است اما استفاده از آن برای آب و هوای مرطوب توصیه نمی‌شود. به این دلیل که به مرور زمان رطوبت محیط جذب چوب شده و شکل ظاهری سبد شما تغییر خواهد کرد.
  4. برای طول عمر بیشتر سبد های داخل کابینت هم لازم است رطوبت سیب زمینی را بگیرید. این کار با قرار دادن پارچه خشک یا روزنامه در قسمت کف سبد امکان‌پذیر است.
  5. در صورتی که می‌خواهید سبد سیب زمینی پلاستیکی بخرید، حتما مدلی انتخاب کنید که هوا داخل سبد در جریان باشد. همچنین هر چند وقت یکبار داخل سبد را با پارچه تمیز کنید و از سالم بودن سیب زمینی و پیاز مطمئن شوید. 

در هنگام خرید سبد سیب زمینی و پیاز رعایت چه مواردی توصیه می‌شود؟

خرید و قیمت انواع سبد سیب زمینی و پیاز

توجه به نکات قبل از خرید از اهمیت زیادی برخوردار است و در انتخاب محصول مناسب کمک شایانی به شما می‌کند.

  • وزن سبد: زمانی که قصد انتخاب سبد پیاز و سیب زمینی را دارید، از وزن آن غافل نشوید و مدل سبک‌تر را خریداری کنید. چرا که جابه‌جایی، حمل و شستشوی آن آسان بوده و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.
  • انتخاب ابعاد استاندارد: ابعاد سبد سیب زمینی و پیاز باید با فضای مورد نظر در آشپزخانه تناسب داشته باشد. در حال حاضر سبد ها در ابعاد مختلف تولید می‌شوند پس به راحتی می‌توانید برای مطبخ کوچک مدلی در اندازه مناسب تهیه کنید.
  • تعداد محفظه: تعداد طبقات بیشتر در سبد این امکان که فراهم می‌کند که وسایل بیشتری را درون آن قرار دهید. از این رو تعداد سبد سیب زمینی و پیاز چوبی یا فلزی را با توجه به حجم مصرف و نیازتان خریداری کنید.
  • توجه به شکل ظاهری: برای این که سبد شما با هر دکوراسیون و کابینتی همخوانی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از طرح‌های ساده و مینیمال استفاده کنید. بنابراین سبد های رنگ خنثی با سایر لوازم و دکوراسیون هارمونی بیشتری داشته و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان خواهد کرد.
  • مواد تشکیل دهنده محصول: برای خرید سبد بادوام و طول عمر بالا جنس، کیفیت و میزان تحمل وزن آن را مد نظر قرار دهید. چرا که موارد ذکر شده فوق، در ماندگاری محصول تاثیر بسزایی دارد.

قیمت سبد سیب زمینی و پیاز در بازار چند است؟

هما‌نطور که می‌دانید، قیمت سبد پیاز و سیب زمینی به عواملی چون جنس، مدل، ابعاد، تعداد طبقات، برند و کیفیت آن وابسته است. بازه قیمتی این محصول از 100 هزار تا 2 میلیون تومان متغیر است.

برای جلوگیری از فاسد شدن و جوانه زدن سیب زمینی و پیاز چه کاری باید کرد؟

بهتر است سیب زمینی و پیاز را در محیطی خشک، خنک و تاریک قرار دهید تا ماندگاری بالا داشته و مدت زمان بیشتری قابل استفاده باشند. اگر در آشپزخانه‌تان کولر دارید، در فصول گرم سبد را مقابل کولر قرار دهید. در زمستان نیز تراس مکان مناسبی برای قرار دادن سبد پیاز و سیب زمینی است.

پر فروش ترین سبد سیب زمینی و پیاز کدام مدل است؟

سبد سیب زمینی و پیاز ام دی اف، PVC، کشویی، کابینتی، پلاستیکی، چوبی، استیل و سبد های فایلی کنار کابینت جزء محبوب‌ترین‌ها هستند.

برای جابه جایی راحت‌تر، جای سیب زمینی و پیاز چه مدلی خریداری کنیم؟

برای این منظور سبد سیب زمینی و پیاز کشویی طوری طراحی شده که جابه‌جایی آن‌ها بسیار آسان است. همچنین مدل‌های دیگری از  این سبد ها وجود دارد که با نصب چرخ در قسمت پایه‌ها، بدون نیاز به برداشتن می‌توانید سبد را هل داده و جابه‌جا کنید.

چه نوع سبدی برای نگهداری سیب زمینی بهتر است؟

هر سبد، ظرف یا کیسه‌ای که باعث عبور جریان هوا شده و از مرطوب مانند سیب زمینی و پیاز جلوگیری کند، برای نگهداری آن‌ها مناسب است. پس بهتر است سیب زمینی را در کیسه توری بریزید و آن را در سبد بدون در و دارای تهویه مناسب قرار دهید.

آیا می توانید پیاز و سیب زمینی را در یک سبد قرار دهید؟

سیب زمینی و پیاز هر دو گاز اتیلن تولید می‌کنند که قرار دادن این دو کنار میوه‌ها و سبزیجات دیگر سبب زود رسیدن آن‌ها می‌شود. همچنین گاز اتیلن آزاد شده از پیاز موجب جوانه زدن سیب زمینی می‌شود. از این رو بهتر است برای هر کدام از این مواد سبدی جداگانه تهیه کنید.

سخن آخر

ما در وب سایت چی بگیر رایج ترین و جدید ترین سبد سیب زمینی و پیاز را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم. در ادامه به مطالب مفید و کاربردی در رابطه با خرید سبد پیاز و سیب زمینی پرداختیم. محصولات ارائه شده با کیفیت و مقرون به صرفه هستند و خرید آن‌ها به عنوان لوازم مصرفی با دوام پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سبد سیب زمینی و پیاز قیمت انواع سبد سیب زمینی و پیاز