بررسی پلوپز 17 کاره تمام لمسی دیجیتال فونیکس مدلPH2200

معرفی و خرید پلوپز 17 کاره تمام لمسی دیجیتال فونیکس 

پلوپز 17 کاره و تمام عیار فونیکس را ما برای پختی ساده، سریع و کاربردی به شما پیشنهاد می کنیم. مدل این پلوپز PH2200 است.

 این پلوپز 17 کاره حدود 4 کیلو وزن دارد. با جنس بدنه ای از استیل. ظرفیت این پلوپز 8 تا 10 نفر است.

ممکن است شما تصمیم به آشپزی بگیرید و بخواهید یک وعده رژیمی را تهیه نمایید. کافی است پلوپز فونیکس را داشته باشید. با منوی کامل و تمام لمسی و دیجیتالی این پلوپز سبد بخار پز آن را که بر روی دیگ داخل قرار می‌گیرد بردارید و سبزهای مورد نظر را درون آن بریزید و با انتخاب منوی بخارپز دستگاه شما به یک بخارپز مخصوص سبزیجات تبدیل می شود.

 پلوپز فونیکس تنها یک پلوپز نیست بلکه به شما کمک می‌کند که کیک و سوپ وفرنی و خوراک و پاستا و ماکارنی و پیتزا را نیز در آن طبخ کنید. زیرا شما یک صفحه کاملا لمسی که بر روی دستگاه تعبیه شده است را در اختیار دارید.

بخارپز پلوپز فونیکس

جالب است بدانید این صفحه تمام لمسی به دو زبان انگلیسی و فارسی بوده که عملکرد دستگاه را برای شما بسیار  راحت و ساده نموده و کاربر به راحتی می‌تواند با آن کار کند. 

پلوپز فونیکس حتی می‌تواند برای شما به یک آرام پز تبدیل شود تا شما انواع خورشتها را درون آن طبخ نمایید. اگه شما شاغل هستید می توانید از آپشن آرام پز استفاده کنید مواد را درون آن بریزید، مواد به آرامی پخته خواهد شد و در آخر غذای مورد نظر شما را پخته تحویلتان دهد.

پلوپز فونیکس توسط سبد یک استیل که همراه آن است، قابل تبدیل به سرخ کن می‌شود. که در درون آن می توانید مرغ، سیب زمینی، پیاز و ..... را سرخ نمایید. 

جنس دیگ پلوپز  فونیکس

جنس دیگ درون این پلوپز تفلن نچسب با کیفیتی وجود دارد و این دیگ کاملا مناسب پخت ته چین و پلویی با یک ته دیگ ترد است. همچنین شما می توانید غذاهای طبخ شده را در این دستگاه گرم نگه دارید زیرا این پلوپز به گرم کن نیز مجهز است. پلوپز فونیکس یک آشپز کامل است.

 

جنس دیگ پلوپز  فونیکس

جنس بدنه پلوپز فونیکس

درباره بدنه پلوپز فونیکس باید بگوییم که بدنه این پلوپز از استیل ناب ضد زنگ است. و به شما این اطمینان را می‌دهد که خوردگی و زنگ زدگی در آن دیده نشود. در ضمن این بدنه هرگز داغ نمی‌شود.

سوپاپ بزرگی که قابلیت جدا شدن و شستشو دارد بر روی درب این پلوپز تعبیه شده است. این سوپاپ ازین جهت تعبیه شده است که غذا درون این دستگاه سر نرود. 

جنس بدنه پلوپز فونیکس 

همچنین برنامه های پخت غذاهایی مانند کیک، آش، سوپ، ته‌دیگ، فرنی، ماکارانی، کته، پیتزا را دارد. شما این غذاها را به راحتی می توانید تهیه نمایید.  

سیم پلوپز فونیکس 1 و نیم متر طول دارد که به شما آزادی بیشتر در  جهت قراردادن پلوپز در مکان مناسب را برای کاربر فراهم می کند.

تایمر پلوپز فونیکس

با کمک تایمری که دراین پلوپز تعبیه شده است به راحتی می‌توانید زمان مورد نیاز برای تهیه غذای مورد نظر را به دستگاه بدهید تا غذا در زمان مورد نظر شما پخته شود.

جنس بدنه پلوپز فونیکس

یک کفگیر و یک ملاقه مخصوص و دفترچه  راهنما که طرز استفاده محصول به زبان فارسی و انگلیسی نیز درون بسته‌بندی قرار دارد نیز همراه پلوپز ارسال خواهد شد. 

نقاط قوت پلوپز فونیکس

  • چند کاره بودن
  • تایمردار
  •  برنامه پخت چندین غذا
  • زیبایی
  • کارایی بسیار عالی کارکرد راحت و ساده
  • آپشن هاش تمام لمسی و به زبان فارسی

نقاط ضعف پلوپز فونیکس

  • سایز کوچک
  • نداشتن زودپز

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - داود

متأسفانه آموزش تصویری نداره

29 مرداد 1402 - 16:57

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

دفترچه راهنماش واضح عملکرد دستگاه رو نگفته. کاش یک نسخه سی دی از نحوه کار دستگاه داخل کارتنش قرار می‌گرفت.

15 فروردین 1402 - 19:27

پاسخ