ساندویچ ساز چیست؟ معرفی بهترین ساندویچ ساز (پرفروش ترین)

راهنمای خرید ساندویچ ساز

ساندویچ یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که به شدت مورد پسند کودکان بوده و به راحتی قادر به خوردن آن هستند. درگذشته معمولاً افراد برای درست کردن ساندویچ به صورت دستی اقدام می‌کردند، اما امروزه با وجود انواع ساندویچ سازهای مختلف دیگر کمتر کسی است که به صورت دستی برای خانواده و فرزندان خود ساندویچ آماده می‌کند. 

امروز در این مقاله از وب سایت چی بگیر می‌خواهیم برایتان از بهترین ساندویچ سازها و پرفروش‌ترین مدل ساندویچ ساز موجود در بازار بگوییم . توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید‌، تا قادر به خرید بهترین مدل ساندویچ ساز بوده و لحظات زندگی خود را زیبا کنید.

ساندویچ ساز چیست؟

ساندویچ ساز وسیله‌ای برقی است که در  می‌توانید به کمک آن ساندویچ‌هایی در ابعاد مشخص درست کنید. ساندویچ‌هایی که به کمک این دستگاه درست می‌شوند به راحتی خورده شده و به هیچ عنوان از هم باز نمی‌شوند. به عنوان مثال درست کردن ساندویچ برای گردش و پیک نیک به کمک ساندویچ ساز بسیار مناسب‌تر از درست کردن ساندویچ به صورت دستی است.

از طرفی کودکان به دلیل شکل هندسی و ابعاد دقیق ساندویچی که با ساندویچ‌ ساز آماده شده‌اند، تمایل زیادی به خوردن این قبیل ساندویچ‌ها دارند. بنابراین کاربرد ساندویچ ساز به شدت بالا بوده و بهتر است یکی از بهترین مارک ساندویچ ساز را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

انواع ساندویچ ساز

ساندویچ ساز ها را با توجه به نوع عملکرد آن‌ها به دو دسته تقسیم بندی می‌کنند که شامل ساندویچ ساز  پرس پانینی و ساندوچ ساز چهار مثلث می‌شود. رایج‌ترین نوع ساندویچ یاز چهار مثلث بوده و نوع اول نیز ساندویچ سازی است که به صورت پرسی کار کرده و برای استفاده از آن نیاز به نوع خاصی از نان‌ها ندارید. در ادامه برایتان خواهیم گفت   به هنگام خرید ساندویچ ساز به چه مواردی دقت داشته باشید.

ساندویچ ساز میگل مدل GSM275

این ساندویچ ساز درجه یک دارای حرارت بالا و مجهز به صفحات برش خورده است که به راحتی می‌توانید ۸ تکه ساندویچ لذیذ درست کنید. ابعادداین ساندویچ ساز با کیفیت340×13×38 میلی‌متر بوده و وزن آن معادل ۳.۲ کیلوگرم است‌.

توان مصرفی این وسیله برقی حدود ۱۴۰۰ وات گزارش شده  و دارای ۴ خانه است. تابه این ساندویچ سار نچسب و دارای نشانگر led است.

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

اگر به دنبال خرید یک ساندویچ ساز ایرانی درجه یک هستید، سانوگدویچ ساز پارس خزر گزینه مناسبی است. ابعاد این ساندویچ ساز ۱۳۰×۲۵۰×۲۸۰ میلی‌متر بودع و وزن آن معادل ۲.۵ کیلوگرم است.

توان برق مصرفی ساندویچ ساز پارس خزر ۸۵۰ وات بوده و دارای ۲ خانه است. تابه‌ی آن نچسب بوده و مجهز به LED نشانگر است . این دستگاه دارای عازق حرارتی و سیستم قطع خودکار بوده و طول سیم آن ۰.۸ متر است و به شدت مناسب برای آشپزخانه‌های ایرانی است.

 ساندویچ ساز کرکماز مدل ۳۱۶

ابعاد این ساندویچ ساز ۵۰× ۸۰×۴۰ میلی‌متر و وزن آن معادله ۵ کیلوگرم است. این ساندویچ ساز دارای ۱۸۰۰ وات توان مصرفی بوده و تابه آن نچسب است.صفحه پخت آن آلومینیومی و ریخته‌گری شده است و قابلیت تنظیم حرارت دارد.

تعداد صفحات این ساندویچ ساز مدرن ۲ عدد بوده و درگاه ساندویچ سه گوشه ندارد‌. از این ساندویچ ساز به صورت عمودی نمی‌توانید استفاده کنید و از دیگر قابلیت‌های آن به صفحات جداشونده و عایق حرارتی می‌توانیم اشاره کنیم.

 ساندویچ ساز دسینی مدل ۴۰۰

ابعاد این ساندویچ منحصر300×250×90 میلی‌متر بوده و وزن سبکی معادل ۱.۵ کیلوگرم دارد. توان مصرفی این وسیله برقی حدود ۱۴۰۰ وات بوده و مجهز به ۸ خانه است.

تابه آن کاملا نچسب و دارای LED نشانگر و عایق حرارتی است. این ساندویچ ساز مجهز به سیستم قطع خودکار بوده و طول سیم آن یک متر است.

ساندویچ ساز متئو مدل MSM70

اگر به دنبال خرید یک ساندویچ ساز مجهز هستید که کارایی بالایی داشته و طراحی و کیفیت ساخت آن منحصر به فرد باشد پیشنهاد ما برای شما ساندویچ ساز متئو است. ابعاد این ساندویچ ساز 90×220×235 میلی‌متر و وزن آن ۱.۴ کیلوگرم است.

توان مصرفی این دستگاه ۷۰۰ وات  بوده و دارای تابه نچسب، نشانگر LED، دستگیره عایق و دو عدد خانه است. این ساندویچ ساز مجهز به قفل صفحات بوده و طول سیم  آن ۰.۷ متر است.

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

این برند اولین بار حدود ۱۵ سال پیش اولین ساندویچ ساز خود را روانه بازار کرد و محصولات آن امروزه نیز مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرند. ابعاد این ساندویچ ساز 240×340×150 میلز‌متر و وزن آن ۱.۱ کیلوگرم است.

توان مصرفی این وسیله برقی ۱۴۰۰ وات بوده و دارای ۴ خانه و تابه نچسب است. متاسفانه مجهز به سیستم قطع خودکار نبوده ولی قابلیت قرارگیری عمودی دارد. طول سیم آن ۰.۵ متر و دارای صفحات جداشونده است.

ساندویچ ساز کنوود مدل SM94.A0

ابعاد این ساندویچ ساز باکیفیت 290×350×100 میلی‌متر و وزن آن معادل ۳.۲۰۰ کیلوگرم است. توان مصرفی این دستگاه ۱۳۰۰ گزارش شده و دارای ۴ خانه وتابه نچسب است. این دستگاه عایق حرارتی داشتع و قایلیت قرارگرفتن به صورت عمودی را ندارد.

برای خرید بهترین مارک ساندویچ ساز به چه نکاتی دقت کنیم؟

معرفی بهترین مارک ساندویچ ساز

اگر قصد خرید بهترین مارک ساندویج ساز را دارید، باید نسبت به دستگاه‌های ساندویچ ساز شناخت داشته و با توجه به نکاتی که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم بهترین ساندویچ‌ ساز را انتخاب و خریداری کنید. این نکات به شرح زیر است:

قدرت ساندویچ ساز

قدر یک دستگاه ساندویچ ساز میزان توان مصرفی برق، میزان گرما و دمای دستگاه ساندویچ ساز دا مشخص می‌کند. معمولا قدرت ساندویج ساز‌های خارجی و ایرانی که در بازار وجود دارند ار ۶۴۰ وات شروع شده وحتی ممکن است تا ۱۴۰۰ وات باشند‌. بدون شک ساندویچ سازها با توان مصرفی بالا قدرتمندتر بوده و می‌توانید به تعداد بالا با آن‌ها ساندویچ‌های لذیذ و برشته درست کنید.

شکل صفحات ساندویچ ساز

صفحات ساندویچ ساز در واقع  محل قرار گرفتن نان ساندویچ هستند و باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که از چه مدل نانی برای درست کردن ساندویچ استفاده می‌کنید. برخی از نان‌ها شکل دایره، مثلث و مربعی دارند. با توجه به شکل مد نظر خود باید ساندویچ سازی مشابه با شکل نان خریداری کنید. رایج‌ترین شکل صفحات برای دستگاه ساندویچ ساز به صورت مربع و مثلث است، البته امروزه ساندویچ سازهایی با شکل‌های متفاوت‌تر نیز در بازار لوازم برقی به فروش می‌روند.

تعداد برش‌های ساندویچ ساز

تعداد برش ساندویچ ساز به مدل و ابعاد دستگاه ساندویچ ساز بستگی دارد. بهترین ساندویج سازها می‌توانند تا ۸ برش را تست کنند. توجه داشته باشید هر چه تعداد برش ساندویچ‌ها بیشتر شود، قیمت ساندویچ ساز نیز افزایش می‌یابد. اگر می‌خواهید به تعداد بالا و برای جشن و مهمانی ساندویچ درست کنید، حتما دستگاهی با تعداد برش بالا خریداری کنید.

بررسی عملکرد و کارکرد 

به هنگام خرید دستگاه ساندویچ ساز باید به شیوه‌ی کارکرد و نحوه  عملکرد آن دقت داشته باشید. به عنوان مثال برخی از ساندویچ سازها تنها با نان تست قابلیت استفاده دارند، در صورتی که برخی از آن‌ها محدودیتی در این زمینه ندارند.

قابلیت تنظیم حرارت

برخی از ساندویچ سازهای برند و درجه یک قابلیت تنظیم حرارت دارند و این امکان به شما در طبخ ساندویچ کمک می‌کند. به عنوان مثال زمانی که می‌خواهید ساندویچی با سبزیجات تهیه کنید، در مقایسه با مواد گوشتی به حرارت کمتری نیاز دارید تا کاملا ساندویچ برشته شود. این قابلیت تنظیم حرارت در این شرایط به شما کمک می‌کند.

نوع تابه ساندویچ ساز

دقت داشته باشید که نوع تابه و بشقاب ساندویچ ساز را در نظر داشته و دستگاه ساندویچ سازی خریداری کنید که دارای تابه نچسب بوده و به راحتی بتوان به روی آن‌ها ساندویچ آماده کرد.

صفحه‌های متحرک 

معمولا صفحات ساندویچ سازها قابلیت جدا شدن داشته و می‌توان پس از استفاده آن‌ها را به راحتی تمیز کرده و شست. توصیه می‌کنیم به هنگام خرید به متحرک بودن صفحات دقت داشته باشید.

توجه به قابلیت‌های ساندویچ ساز

هر یک از ساندویچ سازهای برندی که در بازار موجود هستند، با توجه به مدل و برند قابلیت‌های ویژه‌ای دارند. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید به شرح زیر هستند:

  • قفل حفاظتی پنل‌ها و صفحات
  • شاخص گرمایش
  • تایمر ساندویچ ساز
  • کنترل دما
  • طول سیم برق مناسب

با ساندویچ ساز چه نوع ساندویچ‌های می‌توانیم درست کنیم؟

دستگاه‌های ساندویچ ساز این قابلیت را دارند که بتوانید با آن‌ها انواع اسنک و ساندویچ با طعم‌های مختلف را درست کنید. به عنوان مثال اگر فرزند شما به گوشت علاقه ندارد، به راحتی می‌توانید موادی که حاوی گوشت چرخ کرده است را درون ساندویچ‌ها قرار داده و آن را با ساندویچ ساز درست کنید، طوری که فرزندتان  متوجه محتویات درون ساندویچ نشود.

بهترین مارک های ساندویچ ‌ساز برای خرید چیست؟

اگر به دنبال خرید یک ساندویچ ساز ایرانی هستید توصیه می‌کنیم که حتما ساندویچ ساز پارس خزر خریداری نمایید. اما اگر به دنبال خرید یک ساندویچ ساز خارجی هستید، ساندویچ ساز های فیلیپس کنوود فلر از جمله بهترین برندهای معتبر ساندویچ ساز هستند.

چه عواملی بر روی قیمت ساندویچ ساز تاثیر می‌گذارند؟

قیمت ساندویچ سازها با توجه به توان مصرفی، تعداد برش و قابلیت‌های منحصر به فرد ساندویچ سازها متفاوت است. به عنوان مثال ساندویچ‌ سازهایی که کلیه امکانات منحصر به فرد را دارند گران‌ قیمت‌تر از ساندویچ سازهای دیگر هستند.

سخن پایانی: 

در این مقاله از وبسایت چی بگیر برای افرادی که قصد خرید دستگاه ساندویچ ساز را دارند از مشخصات و ویژگی‌های بهترین ساندویچ ساز موجود در بازار گفته و همچنین اشاره کردیم که برای خرید ساندویچ ساز باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. حال با خیال آسوده می توانید برای خرید ساندویچ ساز اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
ساندویچ ساز و وافل ساز قیمت انواع ساندویچ ساز و وافل ساز