آلبوم: 15 مدل آلبوم عکس باکیفیت و زیبا (ارزان قیمت)

راهنمای خرید آلبوم عکس:

عکس‌ها تنها یادگاری‌های زیبای گذشته هستند که یادآور تمام لحظات تلخ و شیرین گذشته‌اند. هر زمان با نگاه کردن به آن‌ها که از گذشته‌های دور و نزدیک می‌آیند، حس خوب آن خاطرات برای ما تکرار می‌شود. امروز در سایت چی بگیر قصد داریم درباره خرید بهترین و ارزان ترین آلبوم عکس موجود در بازار صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برای خیلی از ما دیدن آلبوم‌های قدیمی مادربزرگ و پدربزرگ‌ها حس خوبی از کنجکاوی داشت. آلبوم‌های قدیمی مثل گنجینه‌های ارزشمندی نگهداری می‌شدند که عکس‌ها آسیب نبینند، آن زمان نمیدانستیم آنچه که نگهداری می‌شود عکس‌ها نیستند بلکه خاطرات و حس خوب ناشی از آن‌ها است. آلبوم‌های قدیمی بسیار ساده و اکثرا یک مدل بودند، اما امروزه انواع مختلفی از آلبوم‌ عروس، آلبوم کودک و سایر آلبوم‌ها در شکل و طرح‌های مختلف طراحی شده که بسیار زیبا و کاربردی هستند.

امروز در سایت چی بگیر قصد داریم درباره خرید بهترین و ارزان ترین آلبوم عکس موجود در بازار صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

انواع آلبوم عکس

خرید و قیمت انواع آلبوم عکس

قبل از خرید بهترین مدل آلبوم لازم است با انواع آلبوم‌ها آشنا شوید: 

آلبوم عکس سلفونی:

یکی از قدیمی‌ترین انواع آلبوم‌های موجود در بازار، آلبوم سلفونی می‌باشد. این مدل که قیمت مناسبتری نسبت به مدل‌های جدیدتر دارد، معمولا از جنس مقوا است البته مدل‌های جدیدتر آلبوم سلفونی را از جلدهای سخت‌تر نیز می‌سازند که مقاومت بهتری دارد. عکس‌ها در آلبوم سلفونی درون پلاستیک‌های کیسه مانند نایلونی قرار می‌گیرند.

آلبوم عکس چسبی:

آلبوم عکس چسبی نیز از انواع آلبوم‌های قدیمی محسوب می‌شود. در این مدل از آلبوم کافی است چسب روی برگه را بکشید و عکس را در محل مخصوص قرار دهید، سپس چسب سلفونی را روی عکس بگذارید تا کاملا از آن محافظت کند. طرح‌های جدید و متنوع که از آلبوم‌های چسبی تولید شده و همچنین قیمت مناسب آن طرفداران این مدل را بیشتر کرده است.

آلبوم عکس کودک:

برای کودکان نیز انواع زیادی از آلبوم‌ها با طرح‌های کودکانه طراحی شده که بعضی از آن‌ها محل به خصوص برای ثبت تمام تاریخ‌های مهم و عکس‌های به یاد ماندنی از لحظه تولد تا یکسالگی و بیشتر دارند. آلبوم عکس کودک از تنوع زیادی برخوردار است. در این مقاله سعی کرده‌ایم تعدادی از بهترین آلبوم عکس کودک را معرفی کنیم.

آلبوم عکس دیجیتال:

آلبوم عکس دیجیتال در حال حاضر از مدرن‌ترین مدل‌های آلبوم عکس است که عکس‌ها به طور کامل و معمولا تمام صفحه روی آن چاپ می‌شوند. آلبوم دیجیتال برای عکس جشن‌‌ها و عکس‌های دو نفره بسیار زیبا و شیک است. این مدل قیمت بالایی دارد و نیاز دارید برای تهیه آن به آـتلیه مراجعه کنید تا عکس‌ها را بنابر سلیقه و هزینه‌ای که مایلید پرداخت کنید، تا آلبوم دیجیتال شما آماده شود.

البوم عکس عروس کد 1166

آلبوم خاطرات کودک بلما مدل خرس

آلبوم عکس مدل خانواده کد 10

البوم عکس عروس کد 1167

آلبوم عکس عروس شومیزی گوشه دار راد مدل 63

آلبوم عکس عروس شومیزی گوشه دار راد مدل 13

آلبوم عکس مدل E1

آلبوم عکس راد مدل 230 D

آلبوم عکس مدل کلاسیک کد 5

آلبوم  اسکناس طرح  Collection World مدل Nova

آلبوم خاطرات کودک بیبی برنارد مدل Pluse C-B

آلبوم عکس راد مدل 30

البوم عکس راد مدل 640

آلبوم عکس عروس شومیزی گوشه دار راد مدل 14

آلبوم عکس مدل بارداری کد 2030

آلبوم عکس آی نوت مدل rz-120-21

برای خرید آلبوم عکس جدید به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

خرید آلبوم عکس دیجیتال

اندازه عکس:

اولین چیزی که اول از همه باید به آن دقت کنید اندازه عکس های مورد نظر است؟ متداول ترین اندازه برای یک عکس 6 اینچ در 4 اینچ است اما ممکن است نیازهای دیگری داشته باشید. به عنوان مثال، اگر عکس‌های شما بسیار قدیمی کار هستند، ممکن است کمی کوچکتر یا اندازه آنها متفاوت باشد؟ آیا این آلبوم عکس هدیه ای برای شخص دیگری خواهد بود، در این صورت ممکن است بخواهید عکسهای کمی بزرگتر با تزئینات و تفسیرهای فراوان را قرار دهید؟ اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید یک ایده تقریبی از نیازهای خود ایجاد کرده اید.

جلد آلبوم عکس:

جلدهای آلبوم عکس در طیف وسیعی از مواد موجود است تا بسته به نیاز شما ظاهر متفاوتی را ارائه دهد. اکثر آلبوم های عکس دارای جلد تخته ای هستند که نه تنها حس محکم و سختی را ایجاد می کند بلکه معمولاً با طرح ها و الگوهای مختلف روی آنها موجود است. با توجه به ظاهر و سبک لوکس که اغلب برای هدایا مورد نیاز است، پارچ ، چرم و چرم مصنوعی همه گزینه های موجود برای ارائه بافت و جلوه خیره کننده هستند.

تعداد صفحات:

در هنگام خرید آلبوم عکس حتما به تعداد صفحات آن و تعداد جاهایی که می‌توانید در آن عکس قرار دهید توجه کنید. ممکن است یک آلبوم دارای ده صفحه باشد ولی تعداد عکس‌هایی که در آن قرار می‌گیرد 20 عدد باشد. با توجه به تعداد عکس‌هایی که دارید و جمعیت خانواده خود آلبوم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

صفحه یادداشت‌ها:

اگر قصد دارید نظرات، تاریخ‌ها، نام‌ها یا حتی داستان‌های کوچک را با عکس‌های خود درج کنید، ممکن است در نظر گرفتن یک آلبوم عکس با یادداشت مفید باشد. این یک فضای اضافی در کنار عکس‌های شما است که در آن می توانید یادداشت‌های کوچک یا تکه‌هایی از اطلاعات بنویسید. برخی از یادداشت‌ها شامل سطرهایی است که می‌توانید روی آنها بنویسید. اما برخی دیگر کاملاً خالی خواهند بود. بسته به آلبوم، اندازه یادداشت‌ها متفاوت خواهد بود، بنابراین اگر نیاز خاصی به این مورد دارید، بهتر است به دنبال طرح ایده آل برای خود باشید.

تفاوت آلبوم عکس دیجیتال با آلبوم طرح دیجیتال چیست؟

آلبوم دیجیتال با آلبوم طرح دیجیتال تفاوت دارد. آلبوم طرح دیجیتال برخلاف آلبوم دیجیتال عکس‌ها روی آن چسبانده و صحافی می‌شوند، این چسب معمولا به صورت ضربدری یا تمام چسب استو قیمت آۀبوم طرح دیجیتال پایین‌تر از آلبوم دیجیتال است. 

کدام مدل آلبوم برای آلبوم عروس بهتر است؟

خرید آلبوم عکس عروس

امروزه تمام زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند آلبوم عکس ژورنال داشته باشند. آلبوم ژورنال عروس همانطور که گفته شد عکس روی آن چاپ و صحافی می‌شود. امان تغییر و جابه جایی در آلبوم ژورنال عروس وجود ندارد. 

سخن آخر: برای تهیه بهترین مدل آلبوم عکس و آلبوم عکس عروس به کیفیت آلبوم، جلد آلبوم و شفافیت پلاستیک روی عکس توجه کنید تا عکس‌های شما به بهترین شکل حفظ شود و گنجینه‌ای از خاطرات زیبا شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.