کاربرد براش آرایشی و معرفی بهترین ست براش آرایشی (براش کرم پودر)

براش آرایشی و معرفی کاربرد براش آرایشی

آرایش کردن جزیی از زندگی بیشتر خانم‌ها شده است به طوری که بسیاری از خانم‌ها تمایل دارند همیشه یک آرایش ساده و دلنشین داشته باشند. آرایش کردن و زیباسازی صورت بد نیست اما قطعا اگر اصولی و درست انجام شود هم آسیب کمتری به پوست می‌رسد و هم زیبایی آن بیشتر نمایان می‌شود. 

امروز در این مقاله از سایت چی بگیر قصد داریم درباره‌ی یکی از لوازم مهم آرایشی به نام براش‌های آرایشی صحبت کنیم. 

براش آرایشی از آن دسته لوازم مهم آرایشی و بسیار تاثیر گذار محسوب می‌شود که کمتر بدان توجه شده و نقش آن نادیده گرفته شده است. با ما همراه باشید تا شما را در خرید بهترین ست براش آرایشی راهنمایی کنیم.

براش آرایشی چیست؟  

کاربرد براش آرایشی چیست؟خرید ست براش آرایشی

براش‌ آرایشی نوعی قلم مو، برس یا فرچه است که از دسته‌ی زیادی از مو با تراکم بالا و فشرده تشکیل شده است. موهای براش آرایشی بر دو نوع است:

براش با موهای طبیعی: 

  • برای ساخت این مدل براش آرایشی از موی حیوانات استفاده می‌کنند. هر چند این نوع براش‌ها لطافت بالایی دارند اما به چند دلیل توصیه نمی‌شوند. دلیل اول دوست داشتن حیوانات و آسیب نرساندن به آن‌ها است و دلیل دوم گران قیمت بودن براش طبیعی می‌باشد البته لازم به ذکر است که براش آرایشی با موی طبیعی دوام بالایی ندارد و بعد از شستن کیفیت اولیه را از دست می‌دهد.

براش با الیاف مصنوعی: 

  • براش‌هایی که با الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند بسیار با کیفیت، لطیف، با ماندگاری بالا و البته قیمت مقرون به صرفه هستند. این براش‌ها امروزه به طور گسترده طراحی و تولید می‌شوند.

ست براش آرایشی یک مجموعه کامل در اندازه‌های مختلف است که شما را در یک آرایش حرفه‌ای و کامل کمک می‌کند. این پک براش شامل پنج براش آرایشی است که از موی مصنوعی باکیفیت، بسیار نرم و فشرده تشکیل شده است. متنوع بودن سری‌های براش در محو کردن وزیباسازی مواد آرایشی مختلف مانند کرم پودر، کانسیلر، سایه چشم، رژلب، فید سایه ابرو و دیگر مواد آرایشی شما تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد. 

ست براش آرایشی لورنزو یک مجموعه 9 تایی از براش‌های حرفه‌ای، باکیفیت، فشرده و بسیار نرم است که حتی برای استفاده در سالن‌های آرایشی نیز مناسب می‌باشد. اندازه براش‌ها 15 الی 18 سانتی متر است و یک مجموعه کامل برای محو کردن، زیباسازی، زیرسازی آرایشی، هایلایت، کانسیلر، کرم پودر، فید سایه ابرو، رژگونه و حتی رژلب می‌باشد. فشرده بودن موهای مصنوعی براش‌ها استحکام بیشتری به محصولات بخشیده و منجر به جذب کرم پودر نمی‌شود.

ست براش آرایشی اربن یک مجموعه شامل هفت براش آرایشی که با کاربردهای مختلف مناسب برای براش رژگونه، پنکیک، کانسیلر، سایه می‌باشد. ابعاد براش‌ها 8*2 سانتی متر است که برای استفاده روزانه و قرار دادن آن‌ها در کیف آرایشی کاملا مناسب هستند. 

ست براش آرایشی که این مجوعه شامل 3 عدد براش، پد اسفنجی از جنس سیلیکون و پاک کننده براش می‌باشد. براش‌ها از موهای مصنوعی پر تراکم و بسیار باکیفیت ساخته شده است. با توجه به کیفیت و قیمت یک بسته پیشنهادی خوب و با صرفه است. 

براش آرایشی برای افرادی که مایلند یک براش کاربردی داشته باشند و برای زیباتر کردن آرایش و محو کردن کرم پودر و پنکک خود از آن استفاده کنند، این براش زیبا توصیه می‌شود. الیاف نرم و لطیفی که دارد موجب ایجاد حساسیت در پوست نمی‌شود.

ست براش آرایشی که علاوه بر دارا بودن چهار براش با سری‌های مختلف مناسب برای سایه ابرو، رژگونه، پنکک و پخش یکدست و محو کردن سایر لوازم آرایشی بر روی پوست، دارای شانه ابرو نیز می‌باشد. ابعاد براش‌ها 30*15*5 می‌باشد. 

ست برس و پد آرایشی ریل تکنیکس یک مجموعه کاملا اورجینال و بسیار باکیفیت که از مواد مرغوب ساخته شده است. براش‌های این مجوعه در ابعاد 5*15*20 می‌باشند. 

ست براش آرایشی در اندازه و طرح‌های مختلف از جمله برس کانسیلر، برس محو کننده، برس رژگونه، برس پنکک و دیگر برس‌های کاملا کاربردی می‌باشد. تمام برس‌ها در ظاهر زیبا با کیفیت و لطافت بالا طراحی شده‌اند تا آسیبی به پوست نزنند.

محموعه ست براش آرایشی از برند اسپکتروم که یک مجموعه بسیار کاربردی با کیفیت بالا می‌باشد. تنوع سری‌های محصول شما ر ا از داشتن براش‌های دیگر بی‌نیاز می‌سازد.این مجموعه به همراه یک کیف آرایشی ارائه می‌شود که در نگهداری آن به شما کمک می‌کند.  

براش آرایشی نانسی که صورت تک ارائه می‌شود. برای کسانس که به داشتن یک مجموعه کامل نیاز ندارند مناسب است. براش محو کننده و مناسب برای کرم پودر می‌باشد. تراکم بالا، انعطاف پذیری و لطیف بودن پرزها از دیگر ویژگی‌های براش نانسی می‌باشد.

چرا باید از براش آرایشی استفاده کنیم؟ 

به چند دلیل توصیه می‌شود هنگام به کار بردن انواع مختلف لوازم آرایشی از براش آرایشی استفاده کنید:

  • استفاده از براش موجب می‌شود تماس انگشت با پوست صورت کمتر شود، بدین صورت پوست کشیده نمی‌شود و در معرض آلودگی قرار نمی‌گیرد در حقیقت آرایشی که با براش انجام شود به خصوص در سالن‌های زیبایی بهداشتی‌تر است. 
  • براش‌ها به خوبی تمامی ماده آرایشی را روی صورت کاملا یکدست پخش می‌کنند و از این رو آرایش را طبیعی‌تر جلوه می‌دهند. 
  • هنگام استفاده از براش آرایشی مقدار کمتری از ماده آرایشی نیاز است بردارید چون با براش تمام قسمت‌ها با لایه‌ی کمتری پوشش داده می‌شود. 

انواع براش آرایشی و کاربرد براش آرایشی؟

قیمت و خرید بهترین براش آرایشی و براش کرم پودر

براش‌های آرایشی بر اساس حجم موهای مصنوعی به کار رفته در آن و همچنین بر اساس شکل ظاهری و اندازه سری به چند دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام مخصوص استفاده یک قسمت از صورت هستند.  در قسمت زیر به معرفی برخی انواع براش‌ آرایشی صورت می‌پردازیم. و کاربرد براش آرایشی را به صورت کامل توضیح می‌دهیم:

براش پودری: 

  • کاربرد براش پودری همانطور که از نام آن پیداست برای به کار بردن مواد آرایشی پودری مانند رژگونه، پنکک و دیگر محصولات پودری می‌توانید استفاده کنید. براش پودری به خوبی تمام مواد را در سطح پوست پخش می‌کند. این براش ‌ها را معمولا موهای بلند و بسیار لطیف و تا حدودی متراکم دارند.

براش سایه چشم: 

  • براش سایه چشم نیز امروزه بسیار رایج شده. از براش سایه چشم معمولا به دو منظور استفاده می‌شود. دسته اول براش‌های سرگرد هستند که برای سایه زدن پشت چشم، ترکیب رنگ‌ها و محو کردن رنگ پشت چشم استفاده می‌شوند. دسته دوم از براش سایه چشم کمی زاویه دار هستند و برای استفاده در گوشه چشم و کشیدن سایه به صورت خطی مناسب می‌باشند.

براش ابرو:

  • از براش ابرو می‌توانید برای زدن انواع ژل یا صابون ابرو استفاده کنید. این براش‌ها معمولا دو سر دارند و از سمت دیگر برای شانه زدن ابرو استفاده می‌شود.

براش رژلب: 

  • این مدل براش‌ها ظریف هستند و می‌توانید با آن‌ها از ترکیب چند رنگ برای رژلب خود بهره بگیرید. همچنین براش لب برای کشیدن خط لب و برجسته‌تر نشان برخی‌قسمت‌های لب نیز مناسب است. فراموش نکنید که برای داشتن لب‌ها زیبا و برجسته براش رژلب یکی از ملزمات آرایشی شماست. 

براش کانسیلر یا پوشاننده:

  • برای استفاده کردن از کانسیلر در قسمت‌هایی از صورت مثل زیر چشم یا قسمت‌های لکه‌دار به کار می‌رود. براش کانسیلر براش کوچکی است سر تخت و گردی دارد و از موهای نرمی درست شده است.

براش کرم پودر:

  • براش‌های متراکمی هستند که برای زدن کرم پودر مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد براش کرم پودر برای محو کردن کرم پودر بر روی صورت است و می‌توانید کرم پودر را بر روی صورت به خوبی محو کنید. همچنین از این براش می‌توانید برای هایلایتر، کانسیلر و کرم پودرهای مایع نیز استفاده کنید. اگر می‌خواهید کرم پودر حالت مخملی و زیبایی بر روی پوست خود داشته باشید براش کرم پودر انتخاب مناسبی برای شماست. 

براش قاشقی: 

  • نسل جدیدی از براش‌ها هستند که موهای خیلی متراکم و لطیفی دارند. در سازهای مختلف در یک پک براش آرایشی به فروش می‌رسند. که از سایزهای بزرگتر برای کرم پودر و سایزهای کوچک‌تر برای زدن کانسیلر کاربرد دارند. 
سخن آخر: براش‌ها از ابزارهای آرایشی هستند که به طور مستقیم با پوست حساس صورت در ارتباطند. پس در خرید ست براش آرایشی مرغوب دقت فرمایید که از مواد با کیفیت ساخته شده باشد و همچنین بعد از شستشو دچار ریزش پرزها نشود. براش‌های خود را بسته به مقدار استفاده به صورت هفتگی تمیز کنید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
برس ها و تجهیزات آرایشی صورت قیمت انواع برس ها و تجهیزات آرایشی صورت