تیشرت و شلوار زنانه: خرید بهترین ست تیشرت و شلوار زنانه(ترک)

چطور بهترین ست تیشرت و شلوار زنانه را انتخاب کنیم؟

  • به نظر شما مناسب‌ترین لباس زنانه برای منزل چیست؟
  • برای خرید بهترین ست تیشرت و لباس زنانه باید به چه مواردی دقت داشت؟
  • چرا باید به مسئله خرید لباس خانگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم؟

همه افراد سعی دارند که در طول روز از لباس‌های زیبا آراسته استفاده کنند. یکی از مناسب‌ترین پوشش‌ها برای زنان انواع تیشرت و شلوار زنانه است. به جرأت می‌توانیم بگوییم که اکثر بانوان از این لباس‌ها استقبال می‌کنند. ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان به معرفی بهترین ست بلوز و شلوار زنانه خواهیم پرداخت. اگر شما نیز قصد خرید لباس راحتی زنانه و یا ست تیشرت و شلوار راحتی زنانه را دارید، حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ست تیشرت و شلوار زنانه مدل Q32

جنس این ست تیشرت و شلوار زنانه از الیاف طبیعی، الیاف گیاهی و الیاف نخی است. مدل آن کشی و طرح‌دار با قد بلند بوده و دارای یقه گرد است. از این ست می‌توانید به عنوان لباس خانگی استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت آن به پارچه خارجی، ضد حساسیت بودن پارچه و مرغوبیت آن می‌توانیم اشاره کنیم.

ست تی شرت و شلوار زنانه مدل 358135236

این ست زیبا از جنس نخ بوده و دارای طرحی زیبا است. قد آن به گونه‌ای است که روی باسن قرار گرفته و یقه گردی دارد. جنس نخ آن پنبه‌ای بوده و به عنوان ست بلوز و شوار زنانه محسوب می‌شود. این لباس را باید به صورت دستی و در مای ۳۰ درجه سانتی‌گراد شست.

ست بلوز و شلوار زنانه

این ست بلوز و شلوار زنانه به شدت شیک بوده و به صورت آستین بلند است. پارچه آن نخی و به صورت طرح‌دار بوده و کاملا ضد حساسیت و آلرژی است.

ست تیشرت و شلوار زنانه رالی مدل ۱-۴۰۱

جنس این ست تیشرت و شلوار زنانه از نخ بوده و بلندی آن تا روی باسن است. برای شستشوی آن می‌توان از ماشین لباسشویی کمک گرفت و دمای آب باید ۳۰ درجه سانتی‌گراد باشد و از سفید کننده‌ها نیز جهت شستشو استفاده نشود.

ست تیشرت و شلوار زنانه 

جنس این ست از ویسکوز بوده و بسیار نرم، لطیف و خنک کننده است. این لباس طرح‌دار بوده و بلندی آن به روی باسن است. آستین‌های آن نیز بلند و یقه آن گرد است. برای شستشوی این لباس باید از آب سرد استفاده کرد.

ست تیشرت و شلوار زنانه از برند محبوب ناربن یک ست بسیار راحت و زیبا برای استفاده در خانه است. بلندی تیشرت این ست تا روی باسن است و در تهیه این ست زیبا  از 65 درصد نخ استفاده شده است.

برای شستشوی این لباس به خاطر داشته باشید که در دمای پایین آب باید شسته شود و از خشک کن و سفید کننده استفاده نکنید. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

ست تیشرت و شلوار بعدی که به شما پیشنهاد می‌دهیم یک ست کاملا کاربردی و زیبا است. تیشرت این ست دارای آستین بلند و یقه گرد می‌باشد که انتخاب افراد بسیاری می‌باشد. فد تیشرت این ست نیز بلند و تا روی باسن است. اگر به دنیال یک ست راحت و بسیار شیک هستید این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. 

طرفداران رنگ‌های پاستیلی و ملایم می‌توانند این ست زیبا را تهیه کنند. این ست تیشرت و شلوار زنانه کاملا از الیاف نخی تهیه شده است و ضد حساسیت می‌باشد. همچنین دارای جدول سایز بندی تا سایز xxl می‌باشد. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

این ست تیشرت و شلوار سه تیکه می‌باشد و جنس آن کاملا از نخ است. به همراه تیشرت و شلوار یک عدد چشم بند نیز دریافت می‌کنید. پارچه شلوار این ست طرح دار است و از قسمت کمر کش میخورد. همچنین بلندی تیشرت آن تا روی باسن است. 

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

تیشرت و شلوار اسمارا تولید کشور آلمان است و از کیفیت بی نظیری برخوردار می‌باشد. این ست بسیار زیبا و شیک است و دارای جدول سایز بندی می‌باشد. قد بلوز آن تا روی باسن است و جنس این ست زیبا از نخ می‌باشد.


در ادامه بخوانید : شلوارک زنانه: خرید و قیمت 15 مدل شلوارک زنانه شیک و اسپرت


در ادامه بخوانید : دامن زنانه: خرید و قیمت 15 مدل دامن زنانه مجلسی (شیک ترین)

برای خرید ست تیشرت و شلوار زنانه باید به چه فاکتورهایی دقت کنیم؟

خرید و قیمت ست تیشرت و شلوار زنانه ترک

برای خرید ست تیشرت و شلوار دخترانه و زنانه لازم و ضروری است که معیارها و فاکتورهایی را جدی گرفته و به آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید. این موارد مهم شامل گزینه‌های زیر می می‌شوند:

توجه به نوع پارچه

ست تیشرت و شلوار زنانه‌ که خریداری می‌کنید باید از  پارچه‌های مرغوب تولید شده باشند و بهتر است که جنس پارچه از پنبه و الیاف‌های طبیعی باشد. معمولاً برای تیشرت‌ها از پارچه‌های نسبتاً نازک و پنبه‌ایی استفاده می‌کنند زیرا این نوع پارچه ضدحساسیت است و افراد با این قبیل از لباس‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کنند و می‌توانند به عنوان لباس خانگی زنانه از آن‌ها استفاده کنند.

در نظر گرفتن طرح چاپ روی تیشرت

معمولاً به روی انواع ست تیشرت و شلوار زنانه طرح چاپی وجود دارد.  به هنگام خرید باید به طرحی که روی لباس ایجاد شده است نهایت دقت را داشته باشید. به عنوان مثال اگر برای فرزندان دختر خود که در گروه سنی نوجوانان هستند، قصد خرید ست تیشرت و شلوار راحتی را دارید می‌توانید از طرح‌های فانتزی و زیبا استقبال کنید. لازم به ذکر است که افراد بسیار زیادی از ست تیشرت و شلوار زنانه ترک استقبال می‌کنند. این قبیل از ست‌ها پارچه اصل خارجی داشته و مرغوبیت ویژه‌ای دارند به هنگام خرید بهتر است که به مسئله اصل و تقلبی بودن پارچه‌ها دقت ویژه‌ای داشته باشید.

آثار هنری، متن‌های جالب، نقل قول‌ها و غیره در جلوی تی‌شرت‌ها معمولاً همان چیزی است که شما را به سمت یکی از آن‌ها جذب می‌کند و اگر عاشق یکی از آن‌ها شده باشید، همه ملاحظات دیگر ممکن است کمرنگ و محو شوند.

متناسب بودن ابعاد و اندازه

بهترین لباس،  لباسی است که شما در آن احساس راحتی و آسودگی خاطر داشته باشید بنابراین توصیه می‌کنیم ست تیشرت و شلوار راحتی زنانه‌ای که خریداری می‌کنید کاملا متناسب با ابعاد و اندازه استایل شما باشد تا با پوشیدن این لباس احساس راحتی کنید. در انتهای این مقاله لیستی از جدول سایز بندی آمده است. می‌توانید با مراجعه به آن اندازه‌های مورد نیاز خود را به دست بیاورید.

توجه به اندازه آستین

به هنگام خرید یک لباس ست زنانه بهتر است که به آستین‌های لباس نهایت دقت را داشته باشید. تیشرت‌ها معمولاً آستین‌های کوتاهی دارند اما ست‌های زنانه بسیار زیادی وجود دارند که به صورت آستین بلند بوده و زیبای خیره‌کننده‌ای نیز دارند.

توجه به رنگ لباس

فاکتور رنگ از دیگر معیارهای مهمی است که به هنگام خرید باید نهایت دقت را به آن داشته باشید. به عنوان مثال ست تیشرت و شلوار زنانه‌ ای که انتخاب می‌کنید باید با رنگ پوست شما هماهنگ و متناسب بوده و به عبارتی به شما بیاید و متناسب با سن و سال شما نیز باشد.

نحوه دوخت و دوز

یک ست تیشرت و شلوار زنانه مرغوب و باکیفیت ستی است که به بهترین شکل ممکن برش خورده و دوخته شده باشد. به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که لباس به صورت کاملاً ظریف و با دقت دوخته شده باشد.

بهترین روش شستشوی لباس خانگی چطور است؟

تیشرت زنانه یکی از مواردی است که باید بسیار استفاده قرار می‌گیرد و شما می خواهید که تی شرت شما تا حد امکان دوام داشته باشد. از آنجایی که تی‌شرت‌ها معمولاً از جنس پنبه هستند، ما فهرستی از دستورالعمل‌های ساده برای افزایش طول عمر محصولات مورد علاقه‌تان را گردآوری کرده‌ایم:

شستشوی کمتر: 

شستشو به مرور زمان به الیاف طبیعی آسیب وارد می کند. انجام این کار فقط در مواقعی که صریحاً به آن نیاز است توصیه می‌شود.

استفاده از آب سرد: 

برای شستشوی انواع ست تیشرت و بلوز زنانه در درجه اول لازم و ضروری است که به برچسب لباس وقت داشته باشید. به روی این برچسب ذکر شده است که لباس را باید به چه صورت و در چه دمایی بشویید. معمولاً بهترین راهکار مناسب برای شستشوی انواع ست تیشرت و شلوار زنانه شستشو با آب سرد است. شستن لباس‌ها در دمای پایین تأثیرات محیطی را کاهش می‌دهد و از چروک شدن و لکه‌های زرد ناشی از دئودورانت و عرق جلوگیری می‌کند.

از داخل به بیرون بشوید: 

اگر تی‌شرت شما دارای  طرح چاپی است، آن را از داخل به بیرون بشوید. این کار همچنین از کدر شدن الیاف پنبه طبیعی جلوگیری می کند.

خشک کردن لباس:

خشک کن را رها کنید و تی شرت خود را آویزان کنید تا خشک شود. فقط مطمئن شوید که آن را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید تا از محو شدن رنگ‌ها جلوگیری کنید.

سایز تیشرت زنانه به چه صورت محاسبه می‌شود؟

سایز تیشرت زنانه به صورت زیر است:

  • دور سینه ۳۰ تا ۳۲  سایز XS
  • دور سینه ۳۴ تا ۳۶ سایز S
  • دور سینه ۳۸ تا ۴۰ سایز L
  • دور سینه ۴۲ تا ۴۴ سایز  XL
  • دور سینه ۴۶ تا ۴۸ سایز XL
  • دور سینه ۵۰ تا ۵۲ سایز XXL
  • دور سینه ۵۴ تا ۵۶ سایز XXXL

سخن پایانی: در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید بهترین ست تیشرت و شلوار زنانه راحتی را داشتند، گفتیم که باید به چه فاکتورها و موارد مهمی دقت داشته باشید. هنچنین تعدادی از بهترین و مناسب‌ترین ست تیشرت و شلوار زنانه ارزان قیمت را برایتان معرفی کردیم. حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید این قبیل از ست‌های زنانه اقدام کرده و همواره شیک و خوش پوش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - فاطمه

به دنبال خرید تیشرت شلوار زنانه از یک فروشگاه انلاین مطمعن و شیک هستین؟ شنیدم تک دوخت خیلی لباسای شیکی داره بیاین باهم بریم یه سر به این سایت اینترنتی بزنیم.

23 تیر 1401 - 17:11

پاسخ