دامن زنانه: خرید و قیمت 15 مدل دامن زنانه مجلسی (شیک ترین)

پیشنهاد خرید دامن دخترانه و زنانه شیک و مجلسی

خانم‌های خوش سلیقه و زیبا همواره به این مسئله توجه دارند که چه چیزی بپوشند؟ در مجالس و مهمانی‌های مختلف چگونه لباس به تن کنند؟ اگر شما نیز جزء این دسته از خانم‌های خوش پوش و شیک هستید، حتماً علاقه زیادی به خرید دامن‌های مجلسی و انواع دامن زنانه کوتاه و بلند دارید. به نظر شما یه دامن شیک و زیبا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ما در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای خانم‌های خوش سلیقه‌ای که آراستگی جزء مهم‌ترین اولویت‌های زندگی‌شان است‌،  تعدادی از زیباترین دامن مجلسی زنانه، دامن دخترانه بلند و کوتاه و... را معرفی می‌کنیم. چنانچه شما نیز به مناسبت‌های مختلف قصد خرید یک دامن دخترانه شیک و لاکچری را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا برایتان خواهیم گفت که با توجه به چه فاکتورها و نکاتی به منظور خرید دامن زنانه کوتاه و یا بلند اقدام کنید، با ما همراه باشید.

اهمیت درک اندام و شکل ظاهری بدن برای خرید دامن زنانه مناسب

خرید و قیمت دامن زنانه مجلسی و جدید

قبل از اینکه برای خرید دامن شیک و مجلسی زنانه اقدام کنید، لازم و ضروری است که شناختی به استایل و بدن خود به دست آورده و سپس با توجه به ویژگی‌های  ظاهری که دارید برای خرید دامن زنانه جدید و شیک اقدام کنید. در ادامه انواع استایل بانوان را برایتان بررسی کرده و خواهیم گفت افرادی با این شکل ظاهری بدن و استایل، باید چگونه دامنی به تن کنند که زیبایی‌های ظاهری‌شان دو چندان شود. این موارد و استایل‌های مختلف عبارت‌اند از:

دامن مناسب برای اندام موزی شکل؛

به نظرتان استایل موزی شکل به چه صورت است؟ شاید تصور کنید که افراد لاغر و باریک اندام استایلی موزی شکل دارند! البته حدس شما تا حدودی درست است، اما باید بگوییم که این افراد معمولا دور کمر و دور باسن یکسانی دارند و پوشیدن دامن نسبت به شلوار برای این بانوان مناسب‌تر است. اگر اندامی موزی شکل دارید، کافی است که یک دامن شیک و زیبا انتخاب کنید تا حالات زنانه شما بیشتر شده و زیباتر از آنچه که هستید، به نظر برسید.

دامن مناسب استایل سیبی شکل؛

افرادی که دور کمرشان نسبتاً بیشتر است معمولا ظاهری شبیه به سیب داشته و این افراد نیز با پوشیدن دامن بسیار زیبا به نطر می‌رسند. افرادی که استایل و اندامی سیبی شکل دارند، باید به جستجوی دامن‌هایی با کمر بلند باشند و با پوشیدن دامن بلند زنانه مجلسی استایل و ظاهرشان کشیده‌تر و زیبا به نظر می‌رسد.

دامن مناسب استایل گلابی شکل؛

برخی از بانوان باسن بزرگ‌تری نسبت به کمر داشته و در واقع شباهت بسیاری با گلابی دارند. دامن‌هایی که دارای کمری باریک بوده و یک کمربند ظریف نیز دارند، برای این قبیل از بانوان بسیار مناسب بوده و به شدت پیشنهاد داوه می‌شوند.

دامن مناسب استایل ساعت شنی؛

نوع دیگری از استایل که میان بانوان به شدت رایج است، استایل ساعت شنی بوده و این قبیل از افراد معمولا در بدن خود دارای انحناهای برجسته بوده و مناسب‌ترین نوع مدل دامن برای این استایل دامن‌های بلند زنانه و کوتاه است که به صورت راسته بوده و فاقد چین و پلیسه هستند. به جرئت می‌توان گفت که خانم‌های دارای استایل ساعت شنی تقریباً همه مدل از دامن را می‌توانند به تن کنند و زیبایی‌هایشان محفوظ باشد. در ادامه برایتان خواهیم گفت که برای خرید دامن به چه فاکتورها و نکاتی باید توجه داشته باشید.

 

دامن زنانه مدل YSN-08 رنگ سرمه ای

دامن زنانه مدل YSN-08 رنگ سرمه‌ای

اگر قصد خرید دامنی را دارید که نه بسیار کوتاه و نه بلند باشد این دامن شیک و زیبا که به صورت دامن مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد، گزینه مناسبی است. طرح دامن کاملا ساده و فرم آن جذب است و برای مجالس رسمی، مهمانی و... مناسب است.جنس پارچه دامن از کرپ مازاراتی است و دارای آستر رویال است. لازم به ذکر است که این دامن مجلسی به صورت مداوم و در سایزبندی متفاوت تولید می‌شود.

دامن زنانه سارار مدل Genesis

دامن زنانه سارار مدل Genesis

طرح دامن سارار کاملا ساده وفرم آن جذب است. پارچه این دامن از جنس پلی استر و الاستین است و ۸۵ درصد آن را پلی استر تشکیل می‌دهد.قد این دامن برای سایز ۳۸ معادل با ۶۰ سانتی‌متر است و حتماً باید با دمای کم اتوکشی شود‌. برای شستشو این دامن به هیچ عنوان نباید از سفید کننده‌ها استفاده کرد.

دامن زنانه کلوتو مدل دامون DB

دامن زنانه کلوتو مدل دامون Db

این دامن شیک و زیبا که به رنگ سرمه‌ای است و به صورت فری سایز ۴۶_38 به فروش می‌رسد، جهت استفاده روزمره و پوشیدن در مهمانی مناسب است. جنس پارچه دامن از نخ، الیاف طبیعی و لینن است و فرمی راسته با طرحی ساده دارد. این دامن را می‌توان در ماشین لباسشویی و یا دستی شست.

دامن زنانه ناوالس کد SS2020-Sk-122

دامن زنانه ناوالس کد SS2020-Sk122

این دامن شیک و زیبا طرح‌دار و به صورت راسته است. از این دامن در مهمانی‌های رسمی و خصوصی، روزمره و سایر موارد دیگر می‌توانید استفاده کنید و دارای کمربندی کشی است. جنس پارچه دامن از پلی استر پنبه‌ای است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکرده و نخ‌کش نیز نمی‌شود.

دامن زنانه مدل dsb002b رنگ کاربنی

دامن زنانه مدل dsb002b رنگ کاربنی

فرم این دامن خوش رنگ جذب و بدون طرح است.جنس آن از پشم سویت است و برای مجالس، مهمانی و رومزمره گزینه مناسبی است. ید دامن بلند بوده و از قسمت جلویی دارای چاک است.  دکمه‌های رکی دامن نما بوده و بین آن‌ها باز نیست. این دامن شیک و زیبا حتماً باید با آب سرد و بدون مواد سفید کننده شستشو داده شود.

دامن نخی کوتاه زنانه - مانگو

دامن نخی کوتاه زنانه - مانگو

پارچه این دامن به صورت طرح‌دار بوده و به صورت راسته است. مبدا این دامن کشور اسپانیا و تولیو کننده آن مراکشی است. جنس پارچه آن نخ بوده و ۱۰۰ درصد از الیاف و نخ طبیعی تهیه و دوخته شده است. از این دامن خوش دوخت و خوش رنگ برای روزمره می‌توانید استفاده کنید.

دامن زنانه مانگو مدل 23080002

دامن زنانه مانگو مدل ۲۳۰۸۰۰۰۲

طرح این دامن زیبا به صورت ساده بوده و قد آن کوتاه است. از این دامن اسپرت برای روزمره، مهمانی و مجالس مختلف می‌توانید استفاده کنید. جنس پارچه دامن از کتان سفید است و مدل آن جذب و مجهز به کمربند دو رو است.

دامن زنانه مانگو مدل 65236999

دامن زنانه مانگو مدل ۶۵۲۳۶۹۹۹

این دامن مجلسی زیبا به صورت ساده و کوتاه است و با لباس‌های اسپرت به راحتی ست می‌شود. جنس پارچه دامن از چرم بوده و فرم آن به صورت جذب است.

دامن بلند زنانه طرح پلیسه مدل CL849

دامن بلند زنانه طرح پلیسه مدل CL849

جنس دامن پلیسه از پلی استر بوده و در سایزهای مختلف موجود است. این دامن به رنگ سرمه‌ای است و به راحتی با هر لباسی ست می‌شود و قسمت پایین آن به صورت برش خورده است که سردوزی نشده است.

دامن زنانه مدل pikamazso90

دامن زنانه دمدل pikamazso90

پارچه اسن دامن مجلسی زیبا طرح‌دار بوده و مدل آن پلیسه‌دار است. جنس پارچه دامن از پارچه کرپ مازارتی است و تنها باید با آب سرد شسته شود و برای شستشو به هیچ عنوان نباید از مواد سفید کننده استفاده شود.

دامن زنانه گروه آرسا مدل ویا

دامن زنانه گروه آرسا مدل ویا

پارچه دامن آرسا مدل ویا ساده بوه و قد آن بلند و فرم نیمه کلوش دارد.جنس دامن از پارچه کتان مرغوب است و برای اسپرت، روزمره و مهمانی کاربرد دارد. 

دامن زنانه هفت مدل 75795 رنگ طوسی روشن

دامن زنانه هفت مدل 7595 رنگ طوسی روشن

طرح این دامن ساده و قد آن میدی است. فرم دامن به صورت ترک و مناسب برای تیپ اسپرت، روزمره و مهمانی است و جنس پارچه آن از پشم و پنبه است.

دامن زنانه مدل  چهارخونه  Dpk009ty رنگ طوسی

دامن زنانه مدل چهارخانه Dpk009ty رنگ طوسی

این دامن زیبای چهارخانه له صورت نیمه کلوش بوده و مناسب برای روزمره و مهمانی است. جنس پارچه دامن از کشمیر اصل بوده و برای شستشوی آن نباید از مواد سفید کننده استفاده کرد و اتوکشی لباس حتما باید در دمای پایین انجام شود.

دامن زنانه کیکی رایکی مدل BB4320-200

جنس پارچه وامن کیکی رایکی ۹۵ درصد از نخ و ۵ درصد لز لاکرا است و مجهز به کمربند بوده و برای روزمره می‌توانید آن را به تن کنید. برای شستشویی این دامن حتما باید از خدمات خشک‌شویی استفاده کرده و با حرارت بالا آن را اتو نکنید. این دامن به کمک دکمه بسته می‌شود و نسبتاً بلند است. 


در ادامه بخوانید : سارافون زنانه:20 مدل سارافون زنانه شیک و مجلسی


در ادامه بخوانید : 10 مدل پیراهن ساحلی ارزان و شیک برای خانم ها (پرفروش ترین)

قبل از خرید دامن زنانه به این نکات دقت کنید:

اگر تصمیم جدی برای خرید دامن شیک و مجلسی گرفته‌اید، توصیه می‌‌کنیم که به گزینه‌ها و موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید. با رعایت این نکات بدون شک دامن زنانه مناسب و شکیلی را انتخاب کرده و خریداری خواهید کرد. این نکات و فاکتورهای مهم عبارت‌اند از:

توجه به سایز

 قبل از هر چیزی لازم و ضروری است که به سایز خود آشنایی داشته و متناسب با سایز خود دامن زنانه مناسبی انتخاب کنید.

دامن کوتاه یا بلند؟

دامن‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی دوخته و آماده می‌شوند، برای خرید دامن مجلسی و شیک زنانه در ابتدا باید تصمیم جدی در زمینه بلند و یا کوتاه بودن دامن بگیرید و سپس متناسب با استایل خود برای انتخاب دامن اقدام کنید.

جنس دامن زنانه

دامن‌های زنانه از پارچه‌هایی با جنس‌های متفاوت و خاص دوخته و آماده شده‌اند. برای خرید یک دامن زنانه با قیمت مناسب لازم و ضروری است که به جنس پارچه‌ها آشنایی داشته و متناسب با سلیقه و بودجه‌ای که درراختیار  دارید، دامنی با جنس پارچه مقاوم و با کیفیت خریداری کنید.

توجه به طرح و رنگ

از دیگر فاکتورهای مهمی که برای خرید یک دامن شیک و زیبا باید نهایت دقت را به آن داشته باشید،  طرح و رنگ پارچه است. برخی از افراد از دامن‌های تکرنگ و ساده استقبال می‌کنند، اما برخی از دامن‌های طرح و دارای رنگ‌های مختلف خوششان آمده و تصمیم به خرید این قبیل از دامن‌ها می‌گیرند. در این مقاله تعدادی از دامن‌های طرح دار را برایتان معرفی کردیم و اگر به دامن‌های چهارخانه و یا طرح دار آن علاقه‌مند باشید، می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

شیوه دوخت دامن زنانه

به هنگام خرید بهترین دامن‌های زنانه جدید لازم و ضروری است که به دوخت پارچه دقت ویژه‌ای داشته باشید. به عنوان مثال باید تمام دوخت‌های دامن دور دوزی شده و با نهایت دقت دوخت آن‌ها انجام شده باشد. همچین باید هیچ گونه درر و پارگی به روی دامن وجود نداشته باشد.

بهترین روش ممکن برای شستشوی دامن چیست؟

مناسب ترین راهکار برای شستشوی دامن‌های مجلسی و زیبا استفاده از خدمات خشکشویی از و هنگام شستشوی دامن به صورت خشک کمترین آسیب ممکن به آن وارد می‌شود.

برای شستشو و اتو کشی دامن‌های مجلسی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

به منظور شستشوی انواع دامن‌های مجلسی به هیچ عنوان از شوینده‌های سفید کننده استفاده نکنید و از برخورد حرارت مستقیم اتو با دامن‌های مجلسی نیز خودداری کرده و از سعی کنید به برچسب روی دامن که درباره نحوه شستشو و اتو کشی از دقت داشته باشید.

چه جنس دامن‌هایی برای روزمره مناسب هستند؟

اگر قصد استفاده از دامن زنانه در طول روز را داشته و می‌خواهید در منزل خود دامن راحتی به تن کنید؛ بهترین جنس ممکن دامن‌هایی هستند که از پارچه‌هایی با الیاف طبیعی و نخ دوخته شده‌اند و معمولاً طرح و رنگ‌های زیبایی نیز دارند.

سخن پایانی: در این مقاله از وب سایت چی بگیر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید انواع دامن زنانه کوتاه و دامن زنانه بلند را داشتند به بررسی انواع مدل‌های مجلسی و دامن روزمره پرداختیم.  با توجه به فاکتورها و موارد گفته شده می توانید مناسب‌ترین دامن ‌با استایل خود را خریداری کرده و همواره شیک پوش باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.