سوهان برقی: راهنمای خرید و قیمت بهترین سوهان ناخن برقی

راهنمای خرید بهترین سوهان برقی ناخن حرفه‌ ایی و خانگی

اگر تصمیم شما برای خرید سوهان برقی ناخن جدی است، توصیه می‌کنیم از یک شخص متخصص در این زمینه راهنمایی و مشورت گرفته و سپس برای خرید اقدام کنید. اطلاعات مفیدی که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم نیز می‌تواند در انتخاب درست سوهان ناخن برقی با قیمت و کیفیت مناسب به شما کمک کند.

سوهان ناخن برقی چیست و چه تفاوتی با سوهان دستی دارد؟

همۀ ما در منازل خود حداقل یک سوهان دستی داشته و به‌خوبی به کاربرد و کارایی آن آگاهی داریم. از سوهان‌ دستی صرفاً برای صاف‌کردن و شکل‌دادن به فرم ناخن‌ها می‌توان استفاده کرد. اما سوهان برقی ناخن مدلی مدرن و پیشرفته‌تری است که قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد. 

این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده و مهمترین آنها هندپیس و انواع سری‌های سر سوهان است. سوهان ناخن برقی را می‌توان به دو مدل سوهان ناخن برقی حرفه‌ ایی و سوهان ناخن برقی خانگی دسته‌بندی کرد. از مدل اول صرفاً ناخن کارهای حرفه‌ای و متخصص استفاده کرده و این دستگاه‌ها طول عمر بیشتری دارند. سوهان برقی خانگی نیز برای مصارف شخصی و خانگی مناسب است.

جالب است بدانید که برخی از سوهان ناخن برقی قابلیت استفاده برای پا و پدیکور را نیز داشته و در اکثر مواقع از سوهان ناخن براقی برای مانیکور و پدیکور دست و پا استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که ضروری‌ترین وسیله و ابزار کار ناخن‌کارها سوهان برقی است که رنج قیمت آن نسبت به سایر ابزارها مانند دستگاه UV بیشتر است. البته خرید برخی از تجهیزات سالن از جمله صندلی و میز مخصوص نیز هزینه‌بردار است.

سرعت سوهان برقی ناخن

سوهان برقی ناخن دارای دور سرعت مخصوصی بوده و باید به این فاکتور مهم در زمان خرید نهایت دقت را داشته باشید. پیشنها ما برای افراد حرفه‌ای سوهان ناخن با دور 35000 دور در دقیقه است. لازم به ذکر است که دستگاه سوهان برقی ناخن دارای اهرم چرخشی بوده و می‌توان میزان دور سرعت را کاهش و افزایش داد.

 در زمان خرید ضمن دقت به میزان سرعت، به این نکته نیز توجه کنید که دستگاه در زمان روشن‌شدن فاقد لرزش و سروصدا باشد. کاشت ناخن و اعمال مشابه آن نیاز به دقت و تمرکز داشته و وجود لرزش بالا و سروصدا تمرکز شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

انواع بیت و سر سوهان‌ های، سوهان برقی ناخن

باید بگوییم که استفاده از سوهان برقی ناخن بدون سر سوهان‌ها معنایی نداشته و امکان‌پذیر نیست. در نتیجه شخص ناخن‌کار باید دستگاهی خریداری کند که انواع بیت‌های موردنیازش را داشته باشد. در ادامه انواع سرسوهان‌های دستگاه سوهان برقی را به شرخ مفصل برای شما معرفی کرده و دربارۀ کاربرد آنها می‌گوییم.

نام سر سوهان برقی
 بررسی کاربرد سر سوهان برقی
استوانه‌ای
نام لاتین آن Barrel Bit بوده و برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که از این سر سوهان نباید به روی صدف طبیعی ناخن شخص استفاده کرد.
 مخروطی سر تخت
نام لاتین آن Taperead Barrel Bit بوده و برای دورگیری ریشه ناخن‌ها و کاهش بار اضافی مواد کاشت ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استوانه‌ای سر گرد
به این سر سوهان Round Barrel Bit گفته می‌شود و معمولاً کارآموزهای دوره‌های کاشت ناخن از این سر سوهان استفاده می‌کنند؛ زیرا آسیب کمی در برخورد با کوتیکول‌های ناخن دارد.
مخروطی سر گرد
Cone BIT نام انگلیسی این سر سوهان بوده و به‌منظور جداکردن مواد چسبیده به ریشه یا برای خواباندن مواد به روی ناخن استفاده می‌شود.
کاجی
به این سر سوهان برقی Football bit می‌گویند و برای محو کردن رد ترمیم ناخن استفاده می‌شود.
back fill bit
برای ترمیم ناخن پس از گذشت 2 هفته از این سر سوهان باید استفاده کنند.
توپی
از سر سوهان bubble bit برای هواگیری در زمان کاشت ناخن و ترمیم مجدد استفاده می‌کنند.
میخی
برای تمیزکردن آلودگی‌های زیر ناخن از سر سوهان برقی Unc bit استفاده می‌کنند.
پولیش
به‌منظور براق‌سازی صدف ناخن و برای ژل پولیش کردن ناخن طبیعی شخص مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بافر
برای ایجاد خط و خش به منظور مستحکم‌سازی سطح ناخن برای جذب مواد کاربردی است.

وزن و ابعاد دستگاه سوهان برقی

برخی از ناخن کارهای تازه‌کار برای خودشان سالن مستقل نداشته و در سالن سایر افراد مشغول به‌ کار می‌شوند. معمولاً این افراد لوازم خود را با خود جابه‌جا کرده و به سالن‌های متعددی می‌برند. اگر شما نیز وضعیت مشابه‌ای دارید، باید به مسئله وزن دستگاه سوهان برقی ناخن و ابعاد آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

اگر وزن هندپیس دستگاه شما بالا باشد در جریان کار فوراً احساس خستگی خواهید کرد و مسلماً خروجی چندان جذابی نخواهید داشت. در نتیجه توصیه می‌کنیم سوهان برقی ناخنی خریداری کنید که از نظر ابعاد و اندازه استاندارد بوده و خوش‌دست و سبک باشد.

منبع انرژی سوهان برقی

اکثر سوهان های ناخن برقی به واسطه برق شهری کار کرده و برخی از آنها نیز شارژی هستند. بدون شک سوهان برقی ناخن که قابلیت شارژ دارد به راحتی نیز حمل و جابه‌جا می‌شود. اگر انتخاب شما این مدل از دستگاه سوهان برقی است باید به این نکته توجه کنید که دستگاه در صورت فول شارژبودن تا چه مدت زمانی قابل استفاده است. همچنین باید به داشتن آداپتور و شارژر  نیز دقت کنید.

توجه به مارک سوهان برقی ناخن

بهتر است مسئله نام برند سوهان برقی ناخن را جدی بگیرید، به‌ویژه اگر قرار است در این حرفه فعال باشید. قیمت سوهان ناخن برقی که برند نام‌آشنایی دارد به مراتب بیشتر از برندهای نامرغوب بوده و البته کیفیت آنها نیز بهتر است. 

برندهای استرانگ و ماراتن گزینه مناسبی برای خرید هستند. کلیه کالاهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم از کیفیت مطلوبی برخورداراند. دقت داشته باشید که سوهان برقی چینی و تقلبی نیز به‌وفور در بازار موجود بوده و باید هوشیار باشید که این قبیل از محصولات را به‌جای برند اصل و اورجینال خریداری نکنید. از طرفی برندهای معتبر دارای ضمانت‌نامه و گارانتی بوده و خیال شخص با خرید آنها راحت است.

معرفی بهترین مارک سوهان برقی

اگر قصد خرید سوهان برقی با قیمت و کیفیت مناسب را دارید، این مدل از سوهان برقی برند استرانگ که تولید کمپانی استرانگ از کشور کرۀ جنوبی است، بهترین گزینه ممکن است. اگر تجربه خرید تجهیزات مانیکور و کاشت ناخن را ندارید، حتماً با مشورت‌کردن با افراد سابقه‌دار به برند قدیمی و معروف استرانگ ارجاع داده می‌شوید. این دستگاه دارای 35000 دور سرعت در دقیقه بوده و مجهز به پدال روشن-خاموش اسن. در جدول زیر اطلاعات دقیقی دربارۀ سوهان برقی استرانگ مدل 207b-3500 برای شما ارائه می‌دهیم.

مشخصات
کاربرد
  • کاشت ناخن
  • طراحی ناخن
  • قابل استفاده برای دست و پا
نوعدارای 5 تیغه متفاوت
نوع عملکردبرقی
منبع انرژیبرق شهری و خانگی
سایر مشخصات
  • زغال یدک
  • آچار یدک
  • دفترچه راهنما
  • استند هندپیس
اقلام همراه
  • دارای کیف همراه
  • پایه مخصوص
  • دسته آچار
  • پدال مخصوص پا
سایر توضیحات
  • قابلیت کنترل سرعت
  • مکان تغییر جهت سری‌های سوهان برقی
  • دارای چراغ اورلب
  • مجهز به دکمه خاموش و روشن

شاید باور این مسئله برای شما دشوار باشد که با خرید سوهان برقی ارزان‌قیمت و سایر تجهیزات جریی، می‌توانید بدون اتلاف وقت در سالن‌های زیبایی به مانیکور، ژل پولیش کردن و حتی کاشت ناخن بپردازید. دستگاهس که برای شما معرفی می‌کنیم در این راستا بسیار مفید و کاربردی است. از این مدل سوهان برقی می‌توان برای هموار‌کردن سطوح ناصاف ناخن، سوهان کشیدن و سایر موارد استفاده کرد.

مشخصات
کاربردمناسب برای کاشت ناخن در سالن‌های زیبایی و منازل
مناسب برای استفاده شخصی
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکردبرقی
اقلام همراهپدال

خرید سوهان ناخن برقی حرفه‌ایی نیاز ضروری یک ناخن‌کار حرفه‌ای است. اگر مدت‌ها است که در این زمینه فعالیت دارید ختماً این نکته را می‌دانید که برند BT MARATHON  دو نوع دستگاه سوهان برقی یکی تولید آسیا و دیگری اروپا، برای عرضه دارد. H300 تولید و سفارش اروپا بوده و کیفیت بهتری دارد. وزن این سوهان برقی و هندپیس آن نسبتاً سبک است و تگر ساعت‌ها در سالن خود به کاشت ناخن می‌پردازید از استفاده این دستگاه احساس خستگی و کسالت نمی‌کنید.
اگر مهارت چندانی در زمینه ناخن‌کاری نداشته و تمایل به رفع نیازهای خود به صورت شخصی در منزلدارید، قیمت این محصول قدری بالا است. البته اگر با قیمت این کالا مشکلی ندارید گزینه ایدئالی است.

مشخصات
کاربردمناسب برای استفاده شخصی و سالن‌های ناخن
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرددستی
منبه انرژیبرق خانگی
تقلام همراهپدال استند دسته هندپیس یا دسته درایور
سایر مشخصاتسرعت 35000 دور در دقیقه
قابلیت حرکت سوهان در دو جهت ساعتگرد و پادساعتگرد
مناسب برایناخن‌کارهای حرفه‌ای

مشخصات
کاربردقابلیت استفاده در سالن و منازل شخصی
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور پا
نوع عملکرددستی
منبع انرژیبرق خانگی
اقلام همراههندپیس 35 هزار دور
پدال پایی
درایور استند رومیزی

اگر کمترین تجربه‌ای در زمینه ناخن‌کاری داشته باشید حتماً برند ماراتون برای شما نام‌آشنا است. قیمت این مدل از سوهان برقی ناخن از مارک ماراتون نسبت به سایر مدل‌ها بالاتر بوده و البته لازم به ذکر است که کارایی و کیفیت آن نیز بالاتر است. توصیه ما برای شما عزیزان قبل از نهایی کردن خرید این سفارش بررسی اطلاعات جدول زیر و توجه به نظرات مشتریانی است که تجربه خرید این محصول را داشته‌اند.

مشخصات
کاربردقابل استفاده در سالن‌های زیبایی
استفاده شخصی
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکرددستی
رنگسفید و صورتی با قیمت برابر
منبع انرژیبرق خانگی
سایر مشخصات35 هزار دور
قابلیت حرکت سوهان در جهت خلاف عقربه‌های ساعت و موافق جهت عقربه‌های ساعت
مناسب برای ناخن‌کارهای حرفه‌ای

از دیگر کمپانی‌های خوش‌آوازه که در زمینه تولیدات انواع سوهان برقی ناخن فعالیت دارد، شرکت نیل مستر است. محصولات این کمپانی مناسب ناخن‌کارهای حرفه‌ای و حتی آماتور بوده و رنج قیمت مناسبی نیز دارد. برخی از مشخصات یکی از بهترین سوهان‌های برقی نیل مستر به شرح زیر است:

مشخصات
کاربردکاشت ناخن
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
نوع عملکردبرقی
منبع انرژیبرق خانگی
اقلام همراهپدال
پایه سوهان
ست سر سوهان
دفترچه راهنما

مشخصات
کاربردکاشت ناخن
قابلیت حمل آسان
طراحی ناخن
قابل استفاده برای ناخن دست
نوعبرقی
نوع عملکردبرقی
انواع سریکوات 3
متبع انرژیبرق خانگی
سایر مشخصاتتوان 30 وات
گشتاور 2.5N.Cm
سرعت 35000 دور
رنگ نوک‌مدادی

از این مدل سوهان برقی ناخن برای مانیکور و پدیکور ناخن‌های دست و پا می‌توان استفاده کرد. دور سرعت موتور آن برابر با 35000 دور بوده و امکان استفاده با باتری نیز دارد. اگر ناخن‌کار حرفه‌ای هستید نظر شما را به برخی از مهم‌ترین مشخصات این سوهان ناخن برقی جدب کرده و توصیه می‌کنیم به خرید این محصول با دید‌مثبت فکر کنید:

مشخصات
کاربردکاشت ناخن
قابل حمل
نوع6 تیغه
نوع عملکردبرقی
منبع انرژیشارژی
اقلام همراهدستگاه مانیکور و پدیکور
6 عدد سری
آداپتور
پدال پایی
دفترچه راهنما

مشخصات
کاربردکاشت ناخن
نوعدستگاه مانیکور و پدیکور
سوهان و پولیش
نوع عملکردبرقی
منبع انرژیبرق خانگی
اقلام همراهذغال یدک
آچار یدک
دفترچه راهنما
استند هندپیس

مشخصات
کاربردکاشت ناخن
قابل حمل
قابلیت استفاده برای ناخن‌های دست و پا
نوعبرقی
نوع عملکردبرقی
منبع انرژیبرق شهری
اقلام همراهدارای 6 سرس همراه با سوهان داخل بسته
50 عدد سر سوهان کاغذی

از سوهان‌های برقی ناخن که به واسطه برق شهری کار می‌کنند، نمی‌توان در صورت قطعی جریان برق استفاده کرد. این مدل از سوهان برقی شارژی این قابلیت منحصربه‌فرد را داشته و با هر بار شارژکردن به مدت 10 ساعت امکان استفاده دارد. از این سوهان می‌توانید برای مانیکور و پدیکور دست در منازل به صورت شخصی و حتی در سالن‌های ناخن استفاده کنید.

مشخصات
کاربردناخن‌های دست و پا
نوع6 تیغه
نوع عملکردبرقی
اقلام همراه
دارای کابل برق، یو اس بی، 6 عدد سری فلزی به همراه روکش سوهان
سایر توضیحاتقابلیت اتصال به پایه شارژر دیواری گوشی و پاوربانک

اگر دلتان می‌خواهد سوهان برقی خانگی بخرید این مدل با 5 سری مخصوص و 36 ماه گارانتی گزینه ایدئالی است. قیمت آن نیز کاملاً مقرون‌به‌صرفه بوده و مناسب برای دست و پا است. استفاده از این سوهان برای افراد حرفه‌ای توصیه نمی‌شود.


در ادامه بخوانید : دستگاه لاک خشک کن: خرید و قیمت بهترین لاک خشک کن (ارزان ترین)

هدف شما از خرید دستگاه سوهان برقی ناخن چیست؟

قبل از هر اقدامی بهتر است که با خودتان روراست باشید و پاسخ سوال عنوان‌شده را بدهید. سوهان ناخن برقی دستگاهی پیشرفته بوده و با سوهان ناخن دستی و معمولی تفاوت زیادی دارد. برای کار با سوهان دستی شما نیاز به مهارت خاصی ندارید؛ درصورتی‌که کار با سوهان ناخن برقی نیازمند آموزش و تخصص در زمینۀ مهارت کاشت ناخن و سایر اعمال مربوط به آن است. اگر برای مصرف شخصی خود قصد خرید سوهان برقی ناخن داشته و از منتظر نشستن در سالن‌های آرایشی و زیبایی خسته شده‌اید، سوهان برقی خانگی مناسب شما است. البته اگر دلتان می‌خواهد ناخن‌ کاری را به‌عنوان شغل خود، دنبال کنید باید دستگاه سوهان ناخن برقی حرفه‌ ایی خریداری کنید.

بهترین برند سوهان برقی کدام است؟

اگر قصد خرید سوهان برقی ناخن حرفه‌ای دارید، توصیه می‌کنیم از برندهای معتبر و شناخته‌شده خرید کنید. موارد زیر گزینه‌های خوبی هستند:

  • سوهان برقی ماراتن؛
  • سوهان برقی استرانگ؛
  • سوهان برقی میکرو ان ایکس؛
  • سوهان برقی نیل دریل؛
  • سوهان برقی نیل مستر؛
  • برند لی بیوتی؛
  • و سوهان ناخن برند بلوکیو.

سر سوهان‌های سوهان برقی حرفه‌ای از نظر شکل به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

اسامی رایج‌ترین سری‌های سوهان برقی که برای انواع عملیات ناخن‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند به شرح زیر است:

  • سر سوهان بافر؛
  • سر سوهان پولیش؛
  • سر سوهان میخی؛
  • سر سوهان توپی؛
  • سر سوهان کاجی؛
  • سر سوهان استوانه‌ای؛
  • سر سوهان مخروطی سر تخت؛
  • و سر سوهان استوانه‌ای سر گرد.

برخی از دستگاه‌های سوهان برقی حرفه‌ایی معرفی شده در این مطلب دارای چندین سر سوهان مخصوص بوده و دیگر لازم نیست آنها را به‌صورت مجزا خریداری کنید.

بهترین سوهان ناخن برقی برای مصرف خانگی کدام است؟

اگر تمایل دارید که به برای مصرف شخصی و در منزل سوهان ناخن برقی بخرید، بهتر است به سراغ مدل‌های گران‌قیمت نروید. در قسمت انتهایی معرفی محصولات این مقاله دو مدل سوهان برقی خانگی برای شما معرفی کردیم که گزینه‌های ایدئالی برای خرید محسوب می‌شوند.

اقلام همراه دستگاه سوهان ناخن برقی کدام وسایل است؟

یکی از موارد مهمی که حتماً باید در زمان خرید سوهان ناخن چک شوند، اقلام همراه هستند. معمولاً موارد زیر جزء اقلام همراه سوهان برقی ناخن محسوب می‌شوند:

  • شارژر؛
  • آداپتور؛
  • پدال؛
  • انواع بیت؛
  • فرچه تمیزکردن سرسوهان؛
  • کیف دستگاه؛
  • استند قراردادن هندپیس و سایر موارد.

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت چی بگیر به شرخ مفصل دربارۀ راهنمای خرید بهترین دستگاه سوهان ناخن برقی گفتیم. حال با توجه به موارد عنوان‌شده قادر به انتخاب بهترین‌ها خواهید بود. در پایان توصیه می‌کنیم که به نظافت و پاکیزگی سرسوهان‌ها و دستگاه سوهان برقی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و حتماً در انجام عمل کاشت ناخن از دستکش مخصوص و غیرپودری استفاده کنید تا شخص شما و مشتریانتان دچار حساسیت پوستی و قارچ ناخن نشوند. اگر از برند خاصی دستگاه سوهان برقی ناخن خریده‌اید برای ما از رضایت و نارضایتی خود بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
مانیکور، پدیکور قیمت انواع مانیکور، پدیکور