خرید و قیمت کت تک مردانه (کلاسیک، رسمی، اسپرت)

جدیدترین مدل کت تک مردانه

از قدیمی‌ترین مدل‌های لباسی که از قرون وسطا به جا مانده است کت‌های مردانه است. پوشیدن کت برای مردان عموماً در مراسم رسمی اتفاق می‌افتد. 

در مورد مناسب بودن یک کت برای آقایان باید به مواردی که در ادامه می‌آید توجه کنید؛ اولین مورد شانه‌ها و سرشانه‌ها هستند. آنها باید صاف و بدون کشیدگی بر روی بدن قرار بگیرند. مورد بعدی، قد آستین است. قد آستین کت باید طوری بر روی دست قرار بگیرد که نیم سانت از آستین پیراهن کوتاه‌تر باشد. 

همچنین پشت کت نیز باید صاف و بدون چین خوردگی باشد. راحتی کت در تن را نیز در نظر داشته باشید. این بدان معنی است که دستها باید در آستین راحت بوده و کشیده نشوند. کت نیز احساس تنگی در بدن نداشته باشد. 

یکی از بهترین جنس پارچه برای کت‌های تک، پارچه‌های فاستونی است. این جنس مناسب برای هوای سرد است دوام خوبی دارد و خوش استایل است. پارچه‌های فلانل یا پشم هم از دیگر پارچه‌های مناسب برای کتهای تک هستند. این مدل پارچه دارای تنوع زیادی است. کتان نیز از دیگر گزینه‌های کت تک هستند. این پارچه قابلیت استفاده در هوای گرم را نیز دارد زیرا نرم و نازک است اما بزرگترین اشکالش زود چروک شدن آن است. اما کتهای اسپرتی که از پارچه جین تهیه شوند هم می‌توانند مناسب برای تمامی فصول باشند این مدل کتها هم بسیار اسپرت و دارای قابلیت ست شدن با خیلی از لباسهاست و هم اینکه بسیار با دوام هستند. 


در ادامه بخوانید : شیک ترین کراوات و پاپیون های مردانه+ قیمت روز

انواع مدل‌های کت مردانه که بیشترین شهرت و استفاده را دارند، عبارتند از:

  1. کت رسمی
  2. تکلیف کت‌های رسمی کاملاً مشخص هستند. از این نوع کت‌ها برای حضور در مراسم‌های خاص و رسمی استفاده می‌شود. در واقع در این ست،‌ کت‌ها فقط با شلواری از همجنس خود ست می‌شوند.
  3. کت بلیزر
  4. کت‌های بلیزر بین کت‌های اسپرت و کت‌های رسمی قرار گرفته‌اند و کاربرد بسیار زیادی دارند. از کت اسپرت تنگ‌تر هستند و در استایل‌های غیررسمی با شلوار جین و کتان‌های رنگی ست می‌شوند.
  5. کت اسپرت
  6. اما کت‌های اسپرت جزو غیررسمی‌ترین مدل کت هستند. این کتها کمی گشادتر از بقیه کت‌ها بوده و توانایی پوشیدن چندین لباس در زیر آنها وجود دارد.
  7. کت تاکسیدو
  8. در مورد تعریف کت‌های تاکسیدو باید گفت که استفاده از یک اکسسوری مانند ساتن بر روی آن، وجه تمایز آن کت با بقیه مدل‌هاست.
  9. کت تک مردانه را راه که در تصویر بالا می‌بینید تهیه شده از جنس پشم و الیاف پلی استر است. فرم این کت جذب است و قد آن تا روی باسن پایین می‌آید. این کت اسپرت مردانه دارای آستر است و برای شستشو بهتر است از ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه سانتی گراد استفاده کنید.

    کت مردانه استایل از جنس نخ و پلی استر را در تصویر می‌بینید. این کت خوشرنگ و خوش استایل دو دکمه دارد و قد آن هم تا روی باسن پایین می‌آید.

    فرم این کت معمولی است و پارچه آن طرح‌دار است. همانطور که در بالا گفته شد نحوه باز و بسته شدن این کت از طریق دکمه است. نوع یقه آن برگردان است و دارای آستر است. این کت مناسب برای استفاده در پاییز و زمستان است.

    کت تک غیر رسمی نخی مردانه – امپریال از جنس نخ است. قد این کت تا روی باسن پایین می‌آید و از طریق دکمه باز و بسته می‌شود. یقه این کت غیررسمی ایستاده بوده و دارای دو جیب در طرفین کت بوده و مناسب برای استفاده روزمره است.

    این کت روزمره با پارچه‌ای از طرح ملانژ دوخته شده و مناسب استفاده روزمره است. این کت شیک و اسپرت که از صددرصد الیاف نخی تهیه شده باید با دمای کم اتوکشی شود و بهتر است در هنگام شستشو از سفید کننده استفاده نشده و از خشک کن نیز استفاده نشود.

    کت تک مردانه اچ اند ام کتی است از جنس پلی استر، پلی‌آمید و ویسکوز. این کت شیک تا روی کمر پایین می‌آید و از طرزق دکمه باز و بسته می‌شود. فرم این کت تک معمولی است و با خیلی از شلوارهای مردانه ست می‌شود.

    کت تک مردانه آرمانی اکسچنج از جنس نخ (تهیه شده از 99 رصد الیاف نخی و 1 درصد الاستین) تهیه و دوخته شده است. قد این کت تا روی باسن پایین می‌آید و فرم این کت، معمولی است.

    این کت دو جیب بر روی سینه و دو جیب در طرفین پایین کت دارد. برای نگهداری بهتر این کت در حین شستشو با ماشین لباسشویی بهتر است از دمای حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد استفاده و با دمای کم اتوکشی شود. از خشک کن و سفیدکننده هم استفاده نشود.

    کت تک مردانه‌ای را که در تصویر می‌بینید از جنس لنین است. پارچه مورد استفاده برای تهیه این کت جزو پارچه‌های کشی است. قد این کت تا روی باسن پایین می‌آید. همچنین این مدل کت جزو کت‌هایی با مدل الگوی اندامی است. کشی بودن این مدل کت و کاملا جذب بودن آن همراه با یک تک چاک سبب شده است تا یک کت جذاب را پیش رو داشته باشید.

    همانطور که گفته شد پارچه این مدل از کش کاردینال بوده و دوخت ایران است.

    کت تک مردانه آرمانی اکسچنج را در تصویر بالا می‌بینید این کت از جنس پشم، پلی استر و ویسکوز است. قد آن هم روی باسن پایین آمده و دارای 2 دکمه برای باز و بسته شدن است. فرم این کت تک معمولی است.

    3

    کت تک مردانه مدل ونون از جنس پشم و پلی‌استر است. قد آن هم تا روی باسن پایین می‌آید. فرم این کت زیبا و خوش رنگ معمولی و از تولیدات ایرانی است.

    کت تک مردانه آریا کت از جنس پشم و پلی‌استر تشکیل شده است. 6 دراپه است و قد آن هم تا روی باسن پایین می‌آید. نحوه باز و بسته شدن این کت عالی از طریق تک دکمه‌ای است که روی آن تعبیه شده است.

    فرم این کت معمولی است و طرح پارچه این کت هم طرح‌دار است. از مهمترین ویژگی‌های این کت وجود سه جیب است در واقع این کت دارای سه جیب بیرونی و سه جیب داخلی است.


  10. در ادامه بخوانید : پلیور مردانه: خرید و قیمت پلیور مردانه شیک (یقه گرد و هفت)

  11. در ادامه بخوانید : کفش مردانه: خرید و قیمت 10 مدل کفش مردانه جدید و باکیفیت
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.