مینی واش:معرفی بهترین مدل مینی واش باکیفیت (پرفروش) و ارزان قیمت

مینی واش چیست؟

مینی واش‌ در واقع نوعی ماشین لباسشویی کوچک هستند که به "کهنه شور"، "جوراب شور"، "ماشین لباسشویی سطلی" و یا "ماشین لباسشویی نوزاد" آنها را می‌شناسیم. بسیاری از افراد برای مصارف مختلف از جمله شستن جوراب، لباس زیر، لباس نوزاد و بطور کلی برای شستن مواردی که ظریف و کوچک هستند، از مینی واش استفاده می‌کنند.

انواع مینی واش‌ ها

  • مینی واش تکی
  • مینی واش دوقلو
  • مینی واش دستی
  • مینی واش تمام اتوماتیک
  • مینی واش دارای سبد خشک کن

معرفی بهترین مارک مینی واش تمام اتوماتیک

در ادامه این  مقاله از سایت چی بگیر معرفی بهترین دستگاه مینی واش موجود در بازار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

برند بلسون نیز یکی از بهترین برندهای مینی واش موجود در بازار است که دارای ویژگی‌های خاص و منحصربفردی است. این مدل ازمینی واش بلسون دارای طراحی بسیار زیبایی است و درب مخزن آن از بالا باز می شود. داشتن سبد خشک کن، موتور قدرتمند با چرخش 400 دور در دقیقه و تایمر شست و شو از جمله ویژگی‌های مهم این محصول است. وزن این مینی واش 6.5 کیلوگرم است.

مینی واش جنرال تکنیک مدل SH-MW3021 با ظرفیت 3کیلوگرم و جنس بدنه‌ی کامپوزیت است. از جمله ویژگی‌های این مینی واش باکیفیت می‌توان به سبد آبگیری جداگانه، تایمر 15دقیقه‌ایی شستشو و آبگیری، وزن کم، موتور شستشوی دورو، درب فنردار... اشاره کرد. همچنین این مینی واش مجهز به رله‌ی حرارتی و پایه‌ی لرزه‌گیر است. 

مینی واش ریتون مدل RWM-4500 یک مینی واش همه‌کاره و کار راه انداز است. ظرفیت آن 4.5کیلوگرم است که برای یک خانواده‌ی متوسط و پرجمعیت بسیار عالی است. این مینی واش دارای دو برنامه‌ی شستشو می‌باشد و مجهز به خشک کن است. سیستم حباب ساز، پمپ تخلیه و پرزگیر از دیگر مزایای این مینی واش باکیفیت است. 

مینی‌واش تکنو پارس یک مینی واش ارزان با کارایی فراون است. درب این مینی واش از بالا باز می‌شود و ظرفیت آن دو کیلوگرم است. این مینی واش به لوله‌ی ورودی آب سرد و گرم، خشک کن، دو موتور مجزای شستشو، فیلتر پرزگیر، سوئیچ ایمنی اشاره کرد. 

مینی واش مادرلی دارای دو برنامه‌ی شستشوی عادی و ملایم است. و دو ورودی مجزای آبگیری و آبکشی لباس‌ها و خشک کن دارد. همچنین دو موتور جداگانه برای سیستم شستشو و خشک‌کن و مجهز به سیستم ایمنی در خشک کن است. برای شستشوی بهتر لباس‌ها به سیستم حباب ساز مجهز شده است. و به منظور جلوگیری از آسیب موتور مجهز به رله‌ی حرارتی است. 

شما در این مینی واش 6 کیلو لباس را به راحتی بشورید. سیستم شستشوی این مینی واش به صورت آبشاری و پرزگیر است. موتور این مینی واش بسیار قوی است و شما به راحتی می‌توانید انواع البسه و ملحفه و حتی پتو را در آن بشورید. فضای مورد استفاده برای این مینی واش بسیار کم است و شما می‌توانید در آنرا در یک فضای کوچک قرار دهید. 

این مینی واش از برند جنرال الکتریک دارای ویژگی ها و امکانات بسیار ایده آل و مناسبی است. از جمله ویژگی‌های خوب این دستگاه داشتن ظرفیت 3.8 کیلوگرمی است. که ظرفیت بسیار خوبی برای یک مینی واش است. ویژگی خوب دیگر آن پنل کاربری ساده این دستگاه است که همه افراد براحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این مینی واش دوموتوره است و دارای موتور جداگانه برای مراحل شست و شو و خشک کردن است. امکاناتی مثل تایمر 15 دقیقه ای شست و شو، فیوز امنیت، پایه لرزه گیر و سیستم حباب ساز نیز در این دستگاه برای عملکرد بهتر قرار داده شده است.

برند فریدولین یکی از معتبرترین و مجاز ترین برندهای ایرانی است که بیش از 40 سال است که در زمینه تولید لوازم برقی خانگی فعالیت می‌کند. در صورت توانایی گفتن فریدولین بهترین مارک مینی واش تمام اتوماتیک در ایران است که تاکنون مینی واش‌ها را متن می‌کند. با امکانات زیاد تولید شده است.

این مدل یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند است که ظرفیت آن دارای حدود 2 کیلوگرم است و وزن دستگاه 11 کیلوگرم است. درب مخزن از بالا باز می شود و بسیار زیبا و خاص دارد. این دستگاه مینی واش دارای لوله‌های مجازی آب سرد و گرم و همچنین سیستم خشک کن با یک کیلوگرم است. این سیستم دوموتوره دارای قابلیت تنظیم ارتفاع آب نیز می تواند و تمام مراحل شستشو و خشک کردن توسط دستگاه بصورت خودکار انجام شود.

علاوه بر امکانات و امکانات متنوع، قیمت مینی واش فریدولین بسیار مناسب است. می‌توانید از این مدل به عنوان یکی از بهترین مینی واش‌های مارک فریدولین نام برد و استفاده کنید. طراحی کوچک و کم جای این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در هر فضایی از آن استفاده کنید و حتی براحتی آن را جابجا کنید. این مدل دارای رله حرارتی است که باعث افزایش موتور راندمان می‌شود و امکان سوخت موتور را به حداقل ممکن می‌رساند. همچنین این دستگاه امکان تنظیم درجه حرارت را برای شما فراهم می‌کند و با چرخش به سمت چپ و راست، شست شوی بهتر و تمیزتری را ارائه می‌دهد.

فریدولین مینی واش های بسیار زیاد در طرح‌ها و رنگهای مختلف طراحی کرده که هر مدل امکانات متفاوتی دارد و دست شما را در انتخاب دستگاه مینی واش باز گذاشته است. این مدل نیز دارای رنگبندی مختلفی است و امکانات زیادی دارد. از جمله این امکانات می‌توان به داشتن لوله‌های آب سرد و گرم مجزا، ظرفیت 2.5 کیلوگرمی، داشتن تایمر شستشو بین 5 تا 12 دقیقه، قابلیت چرخش به چپ و راست برای شست و شوی تمیزتر و بهتر، داشتن کلید سلکتور برای خاموش و روشن کردن دستگاه، نیروی محرکه غیر مستقیم در مرحله شست و شو و مدت زمان کوتاه 3 دقیقه‌ای آبگیری مینی واش اشاره کرد.


در ادامه بخوانید : مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما: کدام مدل ماشین لباسشویی پاکشوما را بخریم؟

نحوه عملکرد مینی واش تمام اتوماتیک چطور است؟

در مینی واش‌ تکی که دارای سبد خشک کن نیز هستند، تمام مراحل شستشو و آبکشی لباس بوسیله دستگاه انجام می‌شود. اما در مرحله آبگیری باید لباس‌ها را بدرستی داخل دستگاه قرار دهید تا این مرحله بطور صحیح انجام شود. برخی از مدل های مینی واش‌ تکی دارای سبد خشک کن نیستند. اما بطور کلی مزیت مهم مینی واش تکی، کم جا بودن و قیمت پایین آن است. مینی واش‌ های تکی دارای یک موتور هستند.

تفاوت مینی واش تکی با مینی واش دوقلو؟

  • تفاوت مینی واش تکی با دوقلو در این است که مینی واش دوقلو دارای دو موتور است و موتور خشک کن و شستشو دهنده از هم مجزا هستند. مدل‌های دوقلو با اینکه جای بیشتری در محیط به خود اختصاص می‌دهند اما کارایی و بازدهی بیشتری دارند.
  • کارکردن با مینی واش تمام اتوماتیک بسیار آسان‌تر از مینی واش دستی است. و کار شما را ساده می‌کند. در مینی واش‌ اتوماتیک تمام مراحل شستشو و آبکشی و خشک کردن، بدون دخالت دست صورت می‌گیرد و این دستگاه‌ها موتور قدرتمندتری دارند.
  •  بدنه مینی واش‌ تمام اتوماتیک از استیل ضد زنگ است و مقاومت بیشتری نسبت به مدل‌های دستی و دوقلو دارند. 
  • مینی واش‌ سطلی اتوماتیک نیز مرحله آبگیری را از طریق شیر برقی مخصوص بصورت خودکار انجام می‌دهند.

کلام آخر:

در این مقاله سعی کردیم شما را با مینی واش یا کهنه شور و عملکرد آن آشنا کنیم. بطور کلی مینی واش ها ساختار پیچیده‌ای ندارند و کار با آنها مشابه ماشین‌ لباسشویی معمولی خانگی است. برای شستشوی لباس یا سایر موارد در مینی واش از همان شوینده‌هایی که برای ماشین لباسشویی معمولی استفاده می‌شود، بکار می‌بریم. 

از  مینی واش عمدتا برای شستن دستمال‌ های آشپزخانه، جوراب و لباس زیر و یا لباس نوزاد استفاده می‌شود. در ایران برندهای بسیار زیادی از مینی واش‌ها در بازار یافت می‌شود اما در این مقاله از سایت چی‌بگیر سعی کردیم بهترین و پرفروش‌ترین برندها و مدل‌های مینی واش که هم قابلیت‌های فراوانی دارند و هم قیمت مناسبی دارند را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز به این وسیله، بتوانید خرید مطمئن تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.