20 ایده متفاوت برای عیدی دادن به بچه ها در نوروز

عیدی چی کادو بدیم؟

برای عید دخترم چی کادو بخرم؟ این سوال بسیاری از والدین است. نوروز همیشه تداعی کننده‌ی روز‌های زیبا وپرهیاهویی برای ما بوده است، این آیین زیبا که هر ساله ما ایرانیان آن را جشن می‌گیریم،  پیشینه‌ و تاریخچه‌ای سه هزار ساله دارد و یکی از کهن سالترین عید‌های ملی در جهان محسوب می‌شود. یکی از بهانه‌های زیبا برای یادآوری عزیزانمان و هدیه دادن همین عید بزرگ ما نوروز است.

اگر چشم‌هایتان را ببندید و نوروز‌های زمان کودکی خود را به یاد بیاورید، قطعا یک حس زیبا از بی قراری و تب و تاب برای نو شدن در دلتان زنده می‌شود و به یاد می‌آورید چقدر از خرید یک لباس نو یا گرفتن اسکناس‌های تانخورده  از پدربزرگ و مادربزرگا دلتان شاد می‌شد، و یا چقدر هنگام پوشیدن آن کفش‌هایی که هنوز کمی برایتان بزرگ بود احساس غرور می‌کردید.

و حالا چقدر زیباست که آن احساس‌های خوشایند را به کودکان دلبندتان یا خواهرزاده و برادرزاده و یا هر کودکی که می‌شناسید، هدیه دهید.اگر می‌خواهید عید امسال به جای هدیه‌ی نقدی یک کادو زیبا و به یادماندنی به عزیزانتان هدیه دهید امروز با چی بگیر همراه باشید. در این مقاله از سایت چی بگیر ما لیستی از ایده عیدی برای بچه ها را فراهم کرده‌ایم. تا بر اساس سن و نیاز آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشید.

عیدی برای نوجوان چه بخرم؟

انتخاب هدیه برای نوجوانان کمی سخت به نظر می‌آید، چون افراد در این سن تمایلات متفاوتی پیدا می‌کنند، اما با کمی هوشمندی و دقت در رفتار آن‌ها می‌‌توانید مناسب‌ترین هدیه را با توجه به علایق آن‌‌ها انتخاب کنید.

اکثر نوجوانان به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند و هدیه‌ای است که از دیدن آن قطعا خوشحال می‌شوند. اگر قصد خرید یک دستگاه کامل را ندارید خرید وسایل جانبی و بازی‌های آن نیز برای کسانی که دستگاه بازی را دارند انتخاب خوبی است.


در ادامه بخوانید : معرفی بهترین دسته بازی با قیمت مناسب (پرفروش ترین)


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید جدیدترین کنسول بازی و ایکس باکس (کنسول بازی ارزان)

انتخاب دیگر شما برای نوجوانان می‌تواند یک لباس ورزشی زیبا باشد، قطعا می‌تواند یک هدیه‌ی متفاوت و زیبا و البته کاربردی به عنوان عیدی باشد.

اگر قصد دارید به یک دختر نو‌جوان هدیه‌ای به عنوان عیدی بدهید، می‌توانید یک آویز ظریف طلا که قیمت‌های مناسبی نیز دارند انتخاب کنید. هدیه‌ای باارزش و ماندگار با قیمت مناسب که قطعا یک دختر نوجوان از دیدن آن بیشتر از هدیه‌ی نقدی خوشحال می‌شود.


در ادامه بخوانید : دستبند طلا ظریف: خرید 15 مدل دستبند طلا زنانه (ارزان قیمت)


در ادامه بخوانید : آویز ساعت زنانه: قیمت و خرید 12 مدل (آویز ساعت طلای زنانه)

کتاب نیز گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن به کودکان است. قطعا برای خیلی از نوجوانان کنجکاو کتاب‌ هایی که اطلاعات عمومی آن‌ها را در زمینه‌های مختلف افزایش دهد بسیار دوست داشتنی است.

هدیه و عیدی برای رده‌ی سنی کودکان 6 تا 12 ساله

عیدی چی بخرم؟

اگر قصد دارید برای کودکان این سن هدیه‌ای تهیه کنید، می‌توانید انتخاب گسترده‌ای داشته باشید. بچه‌ها در این سن هنوز تمایل به اسباب بازی دارند اما باید این اسباب بازی را مناسب سن آن‌ها انتخاب کنید. قطعا خرید وسیله‌ای که برای آن‌ها هم سرگرم کننده باشد و هم آموزنده می‌تواند انتخاب خوبی باشد در این راستا می‌توانید یک بازی فکری مناسب سن او تهیه کنید. همچنین پازل‌ چند تکه بسیار برای کودکان سرگرم کننده و جذاب هستند. البته کودکان در این سن به لوازم التحریر و لوازم ورزشی نیز نیاز دارند.  


در ادامه بخوانید : چادر بازی کودک: خرید و قیمت چادر بازی کودک (ارزان ترین)


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید بهترین ماشین شارژی کودکان (ماشین کنترلی بزرگ)

عیدی و هدیه مناسب خردسالان: 

کادو عید نوروز برای کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است. بچه‌ها از دیدن هدیه بسیار ذوق زده می‌شوند به خصوص اگر این هدیه طراحی زیبا و عروسکی مناسب با سن آن‌ها داشته باشد. توجه بفرمایید که کودکان در این سن با وسایلی که بتوانند خودشان از آن وسیله‌ای جدید خلق کنند بسیار اعتماد به نفس می‌گیرند. اما در خرید هدیه توجه کنید که اسباب بازی با قطعات خیلی ریز برای کودکان خردسال خطرناک است. 

برای خرید عیدی برای دختر بچه اینجا کلیک کنید.

کتاب هدیه‌ای برای تمامی سن‌ها:

کتاب همیشه به عنوان یک هدیه محبوب بین همگان شناخته شده است. زمانی که اطلاعات واضحی از سلیقه، سایز و نیازهای طرف مقابل ندارید، کتاب به یاری شما می‌آید. هدیه دادن کتاب یعنی هدیه دادن علم و دانش که به مراتب از بسیاری از وسایل دیگر باارزش‌تر است به خصوص برای کودکان و نوجوانان که همواره درباره‌ی جهان پیرامون خود سوال‌هایی دارند، خرید کتاب برای عیدی بسیار هوشمندانه است. 

سخن آخر:

هدیه دادن تجلی زیبای دوست داشتن انسان‌ها به یکدیگر است. فرقی نمی‌کند بزرگسال باشند یا کودک، همه‌ی انسان‌ها هدیه را نشانی از عشق و توجه می‌دانند. دنیای شاد کودکان به این عشق و محبت بسیار نیازمند است پس یادمان باشد هرازگاهی با وسایلی هر چند کوچک یکدیگر را شاد کنیم. در این مطلب سعی کردیم ایده عیدی دادن به کودکان را بازگو کنیم و سعی کنیم لحضات شادی را برای شما و دلبندتان فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.