چرخ سردوز: راهنمای خرید بهترین مارک سردوز (ژانومه، نیولایف)

مطالب مهم برای خرید بهترین چرخ سردوز خانگی

فرقی نمی‌کند که در چه زمینه شغلی فعالیت می‌کنید، داشتن تجهیزات کاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای حرفه خیاطی نیز ابزار کار از اولویت‌های ویژه محسوب می‌شود. ما در این مقاله از وب‌ سایت چی‌ بگیر برای افرادی که تمایل به خرید چرخ سردوز دارند، درباره راهنمای خرید و قیمت چرخ سردوز خواهیم گفت. اگر شما نیز به تازگی خیاطی را شروع کرده‌اید و یا سردوز شما دچار مشکل و فرسودگی شده است، تا پایان این مطلب را بخوانید. برایتان بهترین چرخ سردوز ژانومه و نیولایف را معرفی کرده و درباره ویژگی‌های آن‌ها خواهیم گفت.

چرا باید چرخ سردوز بخریم؟

معمولاً خیاط‌های آماتور از یک چرخ خیاطی ساده برای دوخت و دوز استفاده می‌کنند. متاسفانه این قبیل از چرخ‌های خیاطی کارایی کمتری در مقایسه با مدل‌های پیشرفته دارند؛ اما زمانی که شروع به کار و فعالیت جدی در این حرفه می‌کنند، نیازمند خرید سردوز و چرخ خیاطی حرفه ایی و بررسی قیمت انواع چرخ سردوز هستند. موارد زیر از جمله دلایل مهمی هستند که خیاطان آماتور را تشویق به خرید سردوز می‌کنند. این موارد مهم عبارت‌اند از:

  • افزایش سرعت دوخت: بدون شک اگر فعالیت کاری خود را جدی کنید، میزان کار و سفارش بیشتری خواهید داشت. شما زمان محدودی داشته و نمی‌توانید با سرعت کم به کار خیاطی بپردازید؛ بنابرین چرخ سردوز ژانومه و نیولایف نیاز اساسی شما در حرفه خیاطی است. سرعت این قبیل از چرخ‌ها در مقایسه با چرخ خیاطی ساده و معمولی بیشتر بوده و لذت خیاطی را برایتان دو چندان می‌کند‌.
  • امکان دوخت فانتزی: چرخ‌های معمولی محدودیت دوخت داشته و تنها به واسطه کار با آن‌ها می‌توانید بخیه‌های ساده به روی پارچه بزنید. با خرید چرخ سردوز امکان دوخت‌های فانتزی و منحصربه‌فرد استفاده کنید‌. دقت داشته باشید که شما به عنوان خیاطی حرفه‌ای باید به تمیز دوزی و دوخت‌های توکار دقت ویژه‌ای داشته باشید. چرخ سردوز تمامی مشکلات شما در این زمینه را حل می‌کند.
  • کمک به توسعه کسب‌وکار خیاطی: شخصی که تصمیم به خیاطی به صورت حرفه‌ای مز‌گیر نیازمند خرید چرخ سردوز است. برای دوخت درزها و تمیزکاری آن‌ها نیاز به چرخ سردوز و میان‌دوز ضروری است. برای بهبود کیفیت خیاطی خود بهتر است که سریع‌تر نسبت به خرید چرخ سردوز اقدام کنید.
  • دوخت پارچه‌های خاص: برخی از پارچه‌ها به دلیل پهنایی که در دوخت دارند تنها به واسطه چرخ سردوز چهار نخ و چرخ سردوز پنج نخ دوخته می‌شوند. تصور کنید که قصد دوخت رومبلی را دارید. بدون شک برای سردوز‌ کردن آن نیازمند چرخ خیاطس سردوز خواهید بود.
  • یک‌ بار برای همیشه چرخ سردوز بخریم: تجهیزات کاری شما، همراهان همیشگیتان هستند. بهتر است یک بار برای همیشه هزینه کرده و بهترین چرخ سردوز را خریداری کنید تا به بهترین شیوه ممکن به خیاطی بپردازید.

معرفی بهترین سردوز خانگی برای خیاطان حرفه‌ای و مبتدی

اگر نیازمند خرید بهترین چرخ خیاطی سردوز هستید و اطلاعات چندانی ندارید، موارد زیر بهترین گزینه‌های ممکن هستند. با انتخاب و خرید موارد زیر دیگر نگران دوخت و دوز خود نخواهید بود و به تمیزترین شکل ممکن خیاطی می‌کنید. این موارد عبارت‌اند از:

چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل 203 JH

مشخصات چرخ خیاطی  سردوز
وزن8 کیلوگرم
دور موتور1300 بخیه در دقیقه
امکانات چرخ خیاطیامکان ظریف دوز
قابلیت دوختسردوز
سایز سوزنقابل تعویض بین 9 تا 18
طول دوختقابل تنظیم بین 1 تا 4 میلی متر
عرض دوختقابل تنظیم بین 3 تا 5 میلی متر
جنس بدنه داخلیفلز
جنس بدنه خارجیفایبرگلاس

این چرخ خیاطی به رنگ سفید بوده و مجهز به پایه های دوخت کامل، سی دی آموزش به زبان فارسی، سوزن و پنس نخ است. اکثر افرادی که این چرخ خیاطی سردوز را خریداری کرده اند، نهایت رضایت را داشته و به سایر افراد نیز توصیه می کنند.

چرخ خیاطی سردوز نیو لایف مدل 1155

مشخصات چرخ خیاطی سردوز نیو لایف
توضیحات آداپتورپدال
قابلیت دوختپدال برقی با قابلیت تنظیم سرعت دوخت
توضیحات پدال
سایز سوزن9 تا 18 سانتی متر
طول دوخت4
عرض دوخت5
دور موتور1000
میزان برق مصرفی220 وات
وزن 8 کیلوگرم

جنس بدنه داخلی این چرخ خیاطی از آلومینیوم و جنس بدنه خارجی آن از ABS و به رنگ سفید است.ابعاد چرخ سردوز برابر با 30*30*20 سانتی متر است و دارای امکانات ظریف دوزی است.این چرخ مجهز به میکرو سویچ ایمنی است و قابلیت ژور دوزی نیز دارد.

چرخ خیاطی سردوز ژانومه مدل HJ203

مشخصات چرخ خیاطی سردوز
ابعاد چرخ خیاطی 25*60*40 سانتی متر
قابلیت دوخت چرخ خیاطیسر دوز
پارچه های ضخیم
دوخت ساده
دوخت زیگزاگ
پس دوزی
دوخت پارچه های نازک
سایز سوزن11 تا 18
طول دوخت3.1 تا 7.3 میلی متر
عرض دوخت1 تا 4 میلی متر
میزان برق مصرفی220 وات
جنس بدنه داخلیفلز
جنس بدنه خارجیفایبرگلاس
رنگسفید


در ادامه بخوانید : چرخ خیاطی: راهنمای خرید و معرفی بهترین مارک چرخ خیاطی (قیمت روز)

آشنایی با انواع چرخ سردوز

چرخ سردوز نیز انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن‌ها کاربرد به خصوصی دارند. شما عزیزان متناسب با نیازی که دارید و کاربرد این چرخ‌ها می‌توانید برای خرید اقدام کنید. موارد زیر تنوعی از چرخ‌های سردوز هستند:  

چرخ سردوز خانگی 3 و 4 نخ

اکثر خیاط‌های حرفه‌ای که به صورت مستقل به خیاطی می‌پردازند از این مدل چرخ سردوز استفاده می‌کنند. این چرخ‌ها قابلیت نازک‌دوزی، سر دوزی و .. را دارد و بسیار کاربردی است.

چرخ سردوز صنعتی 4 و 5 نخ/ بهترین مارک سردوز پنج نخ

این چرخ خیاطی سر دوز برای افرادی که به صورت انبوه خیاطی می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که از چرخ سردوز صنعتی برای دوخت چرم و موارد مشابه نیز استفاده می‌شود. 

پس از اینکه انواع چرخ سردوز را بشناسید و درباره کارایی آن‌ها بدانید به راحتی قادر به انتخاب بهترین گزینه ممکن خواهید بود.

راهنمای خرید چرخ سردوز ژانومه و نیولایف

اگر قصد شما برای خرید چرخ سردوز نیولایف و ژانومه جدی است، توصیه می‌کنیم قدری دست نگه دارید. مطالعه مطالب و فاکتورهایی که در ادامه برایتان شرح می‌دهیم در این زمینه کمک بسزایی به شما می‌کند. نکاتی که برای خرید باید به آن‌ها دقت کنید به شرح زیر است:

هدف شما از خرید چرخ سردوز چست؟

اینکه چرا تمایل به خرید چرخ سردوز دارید، سوالی است که پیش از خرید باید پاسخ مناسب آن را بیابید. توصیه ما برای شما تهیه چک لیستی از نیازهای خیاطی شما است. در این چک لیست انتظارات خود از چرخ مورد نظرتان را یادداشت کرده و به هنگام خرید نهایت دقت را به موارد آن داشته باشید.

کدام برند سردوز بهتر است؟

امروزه برندهای مختلفی از انواع چرخ خیاطی وجود دارند. از آنجایی که چرخ سردوز همراه همیشگی شما در خیاطی خواهد بود، توصیه ما انتخاب درست و شایسته است. به این منظور توصیه ما برایتان مشورت با خیاط‌های ماهر و چندین و چند ساله است. بدون شک این افراد آشنایی کاملی با انواع برندهای چرخ خیاطی داشته و به بهترین شیوه ممکن می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

قیمت چرخ سردوز خوب

از دیگر موارد مهم که برای خرید چرخ سردوز باید به آن دقت کنید، قیمت چرخ سردوز است. بهتر است که تمرکز خود را به روی کیفیت و مرغوبیت چرخ گذاشته و متناسب با قیمت بهترین مورد را خریداری کنید. چرخ میاندوز نیز برای افرادی که به صورت انبوه خیاطی می‌کنند لازم و ضروری است و قیمت آن بیشتر از چرخ سردوز است.

بررسی ویژگی‌ها و دفترچه راهنما سردوز

دقت داشته باشید چرخ سردوزی که خریداری می‌کنید به همراه خود دفترچه راهنما نیز داشته باشد. ممکن است در ابتدا کار با سردوز را به خوبی ندانید. مطالعه این دفترچه راهنما در این زمینه کمک ویژه‌ای به شما می‌کند. 

بهترین برند چرخ خیاطی سردوز کدام است؟

برندهای متعددی از چرخ سردوز وجود دارند که کیفیت و کارایی مطلوبی دارند؛ موارد زیر از جمله بهترین‌ها در این زمینه هستند:

چرخ سردوز ژانومه
چرخ سردور کاچیران/ نیولایف
چرخ سردور پروانه
چرخ سردوز بیبی لوک

چرخ خیاطی سردوز از نظر تعداد نخ به چند گروه تقسیم‌بندی می‌شود؟

چرخ خیاطی سردوز را می‌توان از نظر تعداد نخ به موارد زیر تقسیم‌بندی کرد که عبارت‌اند از:

  • سردوز 2 نخ
  • سردوز 3 نخ
  • سردوز 4 نخ
  • وسر روز 5 نخ.

آیا می‌توان چرخ سردوز 3 نخ را به چرخ سردوز 4 نخ تبدیل کرد؟

بله، امکان تبدیل چرخ سردوز با تعداد نخ کمتر به چرخ سردوز با تعداد نخ بیشتر وجود دارد. دقت داشته باشید این عمل نیازمند تعویض قطعات بوده و حتماً باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.

برای دوخت موازی چرخ سردوز چند نخ خریداری کنیم؟

برای دوخت با دو ردیف موازی نیازمند خرید چرخ سردوز 5 نخ خواهید بود. 

چرخ سردوز دست دوم بخریم یا نو؟

اگر بودجه کافی برای خرید چرخ سردوز نو ندارید، حتماً برای خرید چرخ استوک به کیفیت و کارایی آن دقت داشته و مطمئن شوید که کار شما را راه می‌اندازد. پیشنهاد ما برای شما این است که یک بار برای همیشه بهترین گزینه ممکن را خریداری کنید.

سخن پایانی: 

در این مقاله از سایت چی بگیر برای خیاطان حرفه‌ای که عاشقانه به هنر خیاطی مشغول هستند درباره خرید چرخ سردوز گفتیم. شما عزیزان با توجه به موارد ذکر شده می‌توانید بهترین چرخ خیاطی سر دوز را خریداری کرده و کیفیت کار خیاطی خود را بهبود ببخشید. اگر تجربه‌ای در زمینه خرید بهترین مارک چرخ خیاطی و یا چرخ سردوز دارید؛ در ادامه با ما به اشتراک بذارید تا متناسب سلیقه و نیاز شما بهترین‌ها را معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
چرخ خیاطی قیمت انواع چرخ خیاطی