دستکش دوچرخه سواری/بهترین قیمت/خرید آنلاین

راهنمای خرید دستکش دوچرخه سواری 

اگر جزء افرادی هستید که روزانه ساعاتی را به ورزش دوچرخه سواری، موتور سواری، بدنسازی و سایر ورزش‌ها اختصاص می‌دهید لازم و‌ ضروری است که یک جفت دستکش دوچرخه سواری خریداری کنید. در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای شما خواهیم گفت چگونه دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ ای بخرید. اگر نیازمند خرید دستکش دوچرخه سواری ارزان قیمت هستید، مطالعه این مطالب را از دست ندهید.

معرفی انواع دستکش دوچرخه سواری

تنوع دستکش دوچرخه سواری با توجه به کاربردی که دارند به شرح زیر است:

  • دستکش دوچرخه سواری معمولی: اگر جزء آن دسته افرادی هستید که مسافت محل کار تا خانه را با رکاب زدن طی می‌کنید و برای خرید و مسافت‌های کوتاه دوچرخه سواری می‌کنید، دستکش دوچرخه سواری معمولی مناسب شما است. این مدل از دستکش با متریال ساده‌تر مانند فوم‌های نازک تهیه شده و برای افراد حرفه‌ای چندان مناسب نیست. دستکش دوچرخه سواری چرم نیز برای افراد مبتدی مناسب است.
  • دستکش دوچرخه سواری شهری: اگر از دوچرخه شهری استفاده می‌کنید و‌ در مسیر جاده‌های شهری رکاب می‌زنید، بهتر است که دستکش دوچرخه سواری مناسب برای جاده‌های شهری خریداری کنید. این مدل از دستکش به صورت دستکش بدون انگشت دوچرخه سواری است و گردش هوا و رطوبت در دستان شما به بهترین شیوه ممکن انجام می‌شود. اگر دست‌های شما در ناحیهٔ کف بسیار عرق می‌کند، دستکش نیم بند و دستکش دوچرخه سواری بدون انگشت برایتان مناسب است.
  • دستکش دوچرخه سواری کوهستان:توصیه می‌کنیم در زمان خرید دوچرخه کوهستان یک جفت دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ ای برای خود بخرید. مقاومت این مدل در مقایسه با سایر دستکش دوچرخه سواری ارزان بیشتر است. زیرا در مناطق کوهستان ممکن است با شاخ و برگ درختان، صخره‌ها و سایر طبیعت موجود تماس داشته باشید. اگر از دستکش های موتور سواری و دوچرخه سواری معمولی استفاده کنید، در ابتدای مسیر دستکش دچار پارگی می‌شود. چون مناطق کوهستانی سطح ناهمواری دارند، دستکش دوچرخه سواری حرفه ای و مناسب کوهستان دارای بالشتک‌های نرم در نواحی مختلف است که از ضربه‌های احتمالی دستان شما را مقاوم نگه می‌دارند. دستکش دوچرخه کوهستانی نیز به صورت با انگشت و بدون انگشت موجود است. شما عزیزان با توجه به فصلی که در آن هستید، قادر به انتخاب دستکش باکیفیت و درجه یک خواهید بود.

دستکش دوچرخه سواری اسپرتز کد S22

اگر دوچرخه‌ سواری ورزش محبوب و موردعلاقه شما است، خرید یک جفت دستکش دوچرخه سواری برایتان ضروری است. جنس این دستکش از پلی استر و نایلون است. اگر دستان ظریف و قلمی دارید، نگران نباشید زیرا این دستکش دارای چسب مخصوص برای تنظیم اندازه است.

دستکش دوچرخه سواری معرفی شده از سر خوردن دست شما و تعرق در روزهای گرم تابستان جلوگیری می‌کند و برای سایزهای L-XL مناسب است. از این مدل دستکش علاوه بر دوچرخه سواری می‌توانید برای ایروبیک، بدنسازی و سایر ورزش‌ها استفاده کنید.

دستکش دوچرخه سواری مدل SKLT_09

مشخصات محصول
جنسچرم و پلی استر
امکانات تغییر ابعاد و اندازهقابلیت تنظیم ارتفاع و طول
موع قابلیت تنظیم اندازهچسبی
سایر توضیحاتدارای الیاف ضدحساسیت بوده  
مناسب برای فصل‌‌های سرد و خنک
دارای کش و مچ بند

دستکش دوچرخه سواری مدل EGTHC

اگر جزء آن دسته افرادی هستسد که به هنگام تحرک و وزش دستان شما عرق می‌کند، حتماً برای دوچرخه سواری در مسافت طولانی کلافه می‌شوید. پیشنهاد ما برایتان خرید یک جفت دستکش مخصوص دوچرخه سواری است. این مدل از جنس پارچه بوده و بسیار خوش رنگ است.

دستکش دوچرخه سواری مدل WING

این دستکش دوچرخه سواری از جنس پنبه و پلی استر بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول دارد. این مدل به دو رنگ قرمز-مشکی و آبی-مشکی موجود است و مجهز به ضربه‌گیر است. اگر به تازگی شروع به رکاب زدن در مسافت‌های طولانی کرده‌اید، پیشنهاد ما این مدل با خاصیت ضدتعریق و اصطکاک و چسبندگی کافی است.

دستکش دوچرخه سواری مدل ایبایکن

این دستکش دوچرخه سواری از الیاف مصنوعی درست شده و برای ورزشکاران آماتور مناسب است. دوام دستکش دوچرخه سواری به قدری بالا است که می‌توانید به صورت روزانه و به هنگام رکاب زدن از آن استفاده کنید.

دستکش دوچرخه سواری مدل HK TBC

جنس این دستکش از پارچه بوده و به رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی موجود است. لازم به ذکر است که برند این دستکش دوچرخه سواری اصل نبوده و با این حال از کیفیت مطلوبی برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید این دستکش ورزشی را با سایر تجهیزات و لباس‌های ورزشی خود ست کنید.

دستکش دوچرخه سواری کریویت مدل نیمه انگشتی

این مدل از دستکش دوچرخه سواری نیمه کریویت برای فصول گرم مانند تابستان بسیار مناسب بوده و به ورزشکاران حرفه‌ای در زمینه دوچرخه سواری، بدنسازی، وزنه برداری و ... توصیه می‌سود.این مدل از دستکش دوچرخه سواری از پارچه باکیفیت طراحی و تولید شده و از لغزش دستان شما جلوگیری می‌کند.

دستکش دوچرخه سواری مدل D-1

اگر دستان حساسی دارید باید بگوییم که این مدل از دستکش بدنسازی به صورت ضدحساسیت بوده و به قدری نرم و راحت است که به دستان شما هیچ‌گونه آسیبی وارد نکرده و در برابر ضربه و لغزش دستان شما را مصون نگه می‌دارد. از این دستکش ورزشی برای ورزش‌های روزانه و دوچرخه سواری می‌توانید استفاده کنید و قیمت مناسبی دارد.

دستکش دوچرخه سواری مدل keep

این دستکش پارچه‌ای مخصوص دوچرخه سواری دارای طراحی ارگونومیک و دوخته شده با پارچه مرغوب و باکیفیت است. از این مدل دستکش می‌توانید برای رکاب زدن، موتورسواری، بدنسازی و بازی پینت بال استفاده کنید.

دستکش دوچرخه سواری مدل Soft Touch

این مدل از دستکش دوچرخه سواری از جنس پلی استر بوده و نحوه باز و بسته شدن آن به صورت چسبی است. این مدل از دستکش ورزشی طراحی ارگونومیکی داشته و به راحتی با سایر لباس‌های ورزشی ست می‌شود.

چرا باید دستکش دوچرخه سواری بخریم؟

حتماً برای شما پیش آمده است با افرادی روبه‌رو شوید که دائماً دست‌هایشان عرق می‌کند ‌و حتی ممکن است خود شما جزء این دسته از افراد باشید. در زمان ورزش به ویژه دوچرخه سواری و موتور سواری تعرق بیش از حد دست‌ها می‌تواند مسئله‌ساز بوده و‌ شما را کلافه کند. خرید یک جفت دستکش دوچرخه سواری این مشکل را حل می‌کند. از طرفی دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ای ضدضربه بوده و بین اصطکاک دستان شما و‌ دوچرخه تعادل برقرار می‌کند.‌ لازم به ذکر است در زمان خرید دوچرخه کودک برای فرزندانتان بهتر است که یک جفت دستکش دوچرخه سواری بچگانه خریداری کنید.

معیارهای چی بگیر برای خرید دستکش دوچرخه سواری 

راهنمای خرید و قیمت دستکش دوچرخه سواری

ورزشکاران حرفه‌ای در زمینه دوچرخه سواری، موتور سواری  و سایر فعالیت‌های ورزشی بهتر است که در وهله اول تجهیزات خود را تکمیل کنند. دستکش دوچرخه سواری نیز از جمله تجهیزات موردنیاز است. موارد زیر از جمله نکات مهم برای خرید دستکش بدون انگشت دوچرخه سواری و مدل با انگشت آن است:

بررسی جنس دستکش دوچرخه سواری

تنوع جنس دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ ای و ارزان به قدری زیاد است که لازم می‌دانیم در این قسمت به برخی از محبوب‌ترین و متداول‌تررین جنس دستکش ورزشی اشاره کنیم.

دستکش دوچرخه سواری
توضیحات 
دستکش دوچرخه سواری پلی استر
این مدل از دستکش دوچرخه سواری از جنس مقاوم و محکم پلی استر تولید شده و بر اثر استفاده مکرر و مداوم دچار پارگی نمی‌شود. ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند از دستکش دوچرخه سواری پلی استر با قیمت مناسب خریداری کنند و همواره ایمن رکاب بزنند.
دستکش دوچرخه سواری چرم
به جرأت می‌توان گفت که دستکش دوچرخه سواری چرم جزء محبوب‌ترین مدل بوده و معمولاً به روی آن سوراخ‌های کوچکی تعبیه می‌شود که در طول مسیر دوچرخه سواری دست شخص تهویه داشته و پوست دست آن نفس بکشد. دقت داشته باشید که دو نوع چرم وجود دارد. توصیه مما برایتان خرید دستکش چرم طبیعی برای دوچرخه سواری است، زیرا مقاومت و دوام مطلوبی دارد.
دستکش دوچرخه سواری پلی اورتان
پوشش جنس پلی اورتان نرم و منعطف است و با خرید این دستکش دوچرخه سواری دستان شما در طول ورزش قادر به نفس کشیدن است.
دستکش دوچرخه سواری نایلونی
همانطور که از نام آن پیداست از الیاف مصنوعی و نایلونی درست شده است و قیمت ارزان‌تری دارد. اگر قصد شما دوچرخه و موتور سواری حرفه‌ای است، بهتر است که از خرید دستکش دوچرخه سواری نایلونی اجتناب کنید.
دستکش دوچرخه سواری الاستین
الاستین شباهت بسیار زیادی به پلی اورتان داشته و دستکش دوچرخه سواری الاساین حالت کشسانی و انعطاف بیشتری در مقایسه با جنس پلی اورتان دارد.
دستکش دوچرخه سواری فوم
دستکش‌های فومی نرم بوده و اکثر دستکش بچگانه دوچرخه سواری از فوم ژله‌ای تولید شده و چون انعطاف بالایی دارند برای کودکانی که به تازگی شروع به رکاب زدن کرده‌اند مناسب هستند.
دستکش دوچرخه سواری نئوپرن
این مدل از دستکش دوچرخه سواری از جنس نئوپرن لاستیک مصنوعی است. انعطاف این دستکش بسیار بالا بوده و به صورت ضربه گیر است. 

حال با توجه به انواع جنس دستکش دوچرخه سواری به نظر شما کدام مورد مناسب‌تر است. لطفاً عجولانه تصمیم نگرفته و با مطالعه سایر فاکتورهای خرید دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ای برای خرید مناسب اقدام کنید.

در نظر گرفتن جنسیت برای خرید دستکش دوچرخه سواری

از آنجایی که فرم دست مردان با زنان متفاوت است، دستکش دوچرخه سواری زنان نیز مجزا از مدل مناسب مردان است. این مدل از دستکش‌ها از نظر سایز و طراحی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. دستکش دوچرخه سواری بچگانه و زنانه ظرافت بیشتری داشته و در اکثر مواقع به صورت رنگی به فروش می‌رسد و بانوان و کودکان می‌توانند متناسب با سایر تجهیزات ورزشی خود دستکش دوچرخه سواری ارزان با ترکیب رنگ مناسب خریداری کنند.

مدل دستکش دوچرخه سواری

مدل‌های مختلف دستکش دوچرخه سواری با توجه به فکتورهای مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال آنم‌ها را می‌توان از نظر جنس، نحوۀ طراحی و سایر موارد دیگرذ به مدل‌های مختلفی دسته بندی کرد. ما در این قسمت دو مدل از دستکش دوچرخه و موتور سواری را برایتان شرح داده و توصیه می‌کنیم، برای خرید به این موارد دقت کنید:

دستکش دوچرخه سواری نیمه انگشتی :

دستکش دوچرخه سواری بدون انگشت به گونه‌ای طراحی شده که انگشت‌های شما در محیط آزاد و بیرونی قرار گرفته و دستکش قسمت کف دست و بخش کمی از انگشتان شما را پوشش می‌دهند. از این مدل معمولا در فصل تابستان استفاده می‌شود.

دستکش دوچرخه سواری با انگشت:

این مدل به صورت یکپارچه بوده و انگشت‌های آن به شکل پوشیده است. استفاده از دستکش دوچرخه سواری با انگشت در فصول سرد و در مسیرهای کوهستانی و جنگلی مناسب است.

توجه به نوع کاربرد دستکش ورزشی

دقت داشته باشید که برخی از دستکش های دوچرخه سواری برای سایر ورزش‌ها نیز کاربرد دارند و از آن‌ها به عنوان دستکش بدنسازی نیز می‌توان استفاده کرد. قبلاً در یک عنوان مجزا برایتان دربارۀ راهنمای خرید دستکش بدنسازی گفته‌ایم، اگر قصد خرید این مدل از دستکش ورزشی را دارید، حتما قسمت لینک شده را مطالعه کنید.

انتخاب سایز مناسب

حتما برای خرید دستکش دوچرخه سواری بچگانه و بزرگسال مسئله سایز را در نظر گرفته و درست اندازه سایز دست خود دستکش ورزشی بخرید.

نحوۀ باز و بسته شدن دستکش دوچرخه سواری

اینکه دستکش دوچرخه سواری به چه صورتی باز و بسته می‌شود حائز اهمیت بوده و بهتر است به شیوۀ پوشیدن آن دقت کنید. برخی از مدل‌ها داری بند چسبان، بند گیره‌ای و برخی به دلیل کشسانی بالا مستقیم پوشیده می‌شوند. توصیه می‌کنیم دستکش دوچرخه سواریی خرداری کنید به به راحتی قادر به پوشیدن آن باشید.

دستکش دوچرخه سواری نیمه انگشتی مناسب است یا با انگشت؟

هر یک از موارد نامبرده دارای ویژگی‌ها و مرزیت‌هایی هستند. مثلاً دستکش دوچرخه سواری بدون انگشت برای فصول گرم مناسب است و مدل با انگشت آن در فصل زمستان کاربرد دارد. در نتیجه بهتر است ابتدا شرایط را سنجیده و سپس برای خرید دستکش اقدام کنید.

حفره‌های روی دستکش دوچرخه سواری برای چیست؟

این سوراخ‌ها جهت تهویه مناسب و تنفس پوست دستان ورزشکاران به روی دستکش دوچرخه سواری ایجاد شده‌اند.

چگونه از دستکش دوچرخه سواری مراقبت کنیم؟

دستکش دوچرخه سواری ممکن است در اثر گذر زمان به دلیل نمک و چربی موجود در پوست دست به دلیل عدم شستشو صحیح دچار فرسودگی شود. به این منظور توصیه می‌کنیم همواره دستکش‌های ورزشی و دستکش دوچرخه سواری حرفه‌ای خور را بشویید.

برای شستشو دستکش دوچرخه سواری به چه شیوه‌ای اقدام کنید؟

به هیچ عنوان دستکش دوچرخه سواری را مستقیم درون ماشین لباسشویی ننداخته و ابتدا آن‌ها را درون یک کیسه با اندازه مناسب قرار داده و سپس در ماشین لباسشویی با حرارت دمایی آب مناسب بیندازید. برای شستشو دستی نیز مدتی آن‌ها را در آب با کف مناسب قرار داده و سپس آبکشی کنید.

سخن پایانی

از همراهی شما عزیزان تا پایان مقاله سایت چی بگیر بسیار خرسندیم. امیدواریم با توجه به مطالب گفته شده و انواع دستکش دوچرخه سواری معرفی شده، قادر به انتخاب بهترین مدل از دستکش دوچرخه سواری حرفه ای باشید. اگر دوستانی دارید که در زمینه دوچرخه سواری و موتور سواری فعال هستند، حتماً لینک این مقاله را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. در ادامه نیز می‌توانید پس از مطالعه سوالات عنوان شده، سوالات و نظرات خود را عنوان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.