هدیه ولنتاین: معرفی بهترین هدیه ولنتاین مردانه (خاص ترین)

بهترین هدیه ولنتاین برای آقایان

آیا به دنبال بهترین هدیه برای خوشحال کردن یک مرد هستید؟ نمی‌دانید چگونه و با چه هدیه‌ایی می‌توانید او را خوشحال کنید؟ شما اغلب از خود می‌پرسید چگونه می‌توانم او را خوشحال کنم؟ ما می‌توانیم در این راه به شما کمک کنیم. تیم ما ایده‌های خوبی برای شما دارد. ما به شما کمک می‌کنیم تا یک هدیه‌ی مناسب برای شوهر، نامزد و یا دوست خود انتخاب کنید.

انواع مختلفی از هدایا برای یک مرد وجود دارد. شما می‌توانید بهترین هدیه را برای یک مرد با توجه به علائق و روحیات او تهیه کنید. بی‌شک هدیه‌ایی که برای مرد عاشق سفر و ماجراجویی تهیه می‌شود با هدیه‌ی یک مرد اهل هنر متفاوت است. در زیر ما برای شما یک لیست تهیه کرده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم به شما در انتخاب یک هدیه‌ی مناسب کمک کنیم.

بهترین هدیه ولنتاین برای افراد دوستدار تکنولوژی‌های روز دنیا

امروزه زندگی بدون تکنولوژی تقریبا غیرممکن شده است، همه‌ی بخش‌های زندگی ما تحت تاثیر این انقلاب بزرگ قرار گرفته است. تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، ساعت‌های هوشمند ..... جزیی از زندگی روزمره‌ی ما شده‌اند. این وسایل با طراحی مبتکرانه علاوه بر اینکه زندگی را آسان‌تر کرده‌اند، می‌‌توانند گزینه‌های مناسبی برای هدیه دادن باشند. انتخاب یک وسیله‌ی کاربردی از یک برند خوب می‌تواند نیازهای هر شخصی را برطرف کند و شما انتخاب‌های بسیار متنوعی برای هدیه دادن دارید.


در ادامه بخوانید : بهترین ساعت هوشمند در سال 2021 کدام است؟

بهترین هدیه ولنتاین برای مردان ماجراجو و عاشق سفر

یک هدیه‌ی سبک و کاربردی می‌تواند یک مرد عاشق سفر و ماجراجویی را بسیار خوشحال کند. در زیر سعی کرده‌ایم شما را با چند نمونه از این وسایل کاربردی آشنا کنیم. کوله پشتی بهترین هدیه ولنتاین برای مردان دوستدار سفر است. یکی از ضروری‌ترین وسائل برای هر دوستدار سفری یک  کوله‌پشتی سبک و جادار می‌باشد. بی‌شک باید در این انتخاب استانداردهای اولیه مانند ضدآب بودن، سبک بودن و .... را در نظر بگیریم.

همچنین کفش کوهنوردی می‎تواند یک هدیه ولنتاین بسیار عالی باشد. یکی از الزامات ضروری کوهنوردی و سفر داشتن یک کفش راحت و استاندارد می‌باشد. انتخاب یک کفش خوب و راحت برای کسی که عاشق کوهنوردی است می‌تواند بهترین هدیه باشد.

بهترین هدیه‌ی ولنتاین مناسب برای مردان ورزشکار

اگر همسر، نامزد یا دوست شما یک ورزشکار  حرفه‌ایی می‌باشد و یا بصورت تفریحی ورزش می‌کند و از علاقه‌مندان یک رشته‌ی خاص می‌باشد، شما می‌توانید با توجه به نوع فعالیت ورزشی که انجام می‌دهد یک هدیه‎‌ی مناسب برای او تهیه کنید. یک راکت تنیس، دوچرخه، اسکوتر، کفش اسکیت .... می‌تواند جزء بهترین انتخاب‌ها باشد. 


در ادامه بخوانید : کفش دویدن: کامل ترین راهنمای خرید کفش دویدن مردانه (رانینگ)

بهترین هدیه‌ی ولنتاین برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری

امروزه بسیاری از افراد چه کوچک و بزرگ علاقه‌ی زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارند.بنابراین انتخاب وسایلی مانند ایکس باکس و یا دسته‌های بازی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای محبوب شما باشد.

بهترین هدیه ولنتاین برای دوستداران مد و فشن

خوشبختانه در این گروه شما انتخاب‌های زیادی دارید. عینک آفتابی، اکسسوری‌های مردانه، جعبه‎‌‌های کادویی، عطر.... می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی برای هدیه دادن باشند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

مچ بند هوشمند می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای هدیه روز ولنتاین باشد. مچ بتد شیائومی مدل Mi band 6 از جدیدترین تولیدات برند شیائومی است و مزایای فراوانی دارد. شمارشگر ضربان قلب ، سنجش اکسیژن خون، شتاب‌سنج .... 

صفحه نمایش این مچ بند لمسی است و ضد آب می‌باشد. از شارژدهی بالای باتری برخوردار است در حدود 14 روز شارژ را نگه می‌دارد. همچنین دارای رم 2 مگابایتی و حافظه داخلی 32 مگابایتی می‌باشد. همچنین برای مشاهده بهترین مچ بند شیائومی اینجا کلیک کنید.

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

یک هدیه لاکچری برای ولنتاین می‌تواند این کنسول بازی مایکروسافت باشد. اگرچه از قیمت بالایی برخوردار است اما می‌تواند همسر یا دوست شما را بسیار خوشحال کند. 

برای خرید و اطلاعات کامل درباره بهترین کنسول بازی اینجا کلیک کنید. 

همچنین برای خرید بهترین دسته بازی اینجا کلیک کنید.

ست هدیه مردانه چرما اسپرت کد GDB01

ست هدیه مردانه چرما اسپرت نیز می‌تواند یک انتخاب هوشمند برای هدیه ولنتاین مرد باشد. این ست زیبا و باکیفیت شامل یک کیف پول، جاکارتی و کمربند است. که از چرم تمام گاوی تهیه شده است. عرض کمربند 3.5 سانتیمتر است و جاکارتی نیز دارای 10 محفظه نگهداری کارت می‌باشد. همچنین در کیف پول مکانی برای قرار موبایل تعبیه شده است. 

برای دیدن ست‌های بیشتر هدیه مردانه اینجا کلیک کنید.

پرفیوم مردانه دیور مدل Sauvage Parfum حجم 100 میلی لیتر

یک انتخاب شیک و بسیار لاکچری برای هدیه ولنتاین می‌تواند این عطر خوشبو و مشهور Sauvage از برند دیور باشد. 

رایحه آن تلخ و همراه با بوی چوب است. پخش بو و ماندگاری این ادکلن بسیار عالی و برای استفاده در تمام فصل‌های سال پیشنهاد می‌شود.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر از عطر مردانه اینجا کلیک کنید. 

ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه کد T-102tj

ست سویشرت و شلوار مردانه هم یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین است. این ست شامل یک گرمکن و شلوار است که از جنس نخ می‌باشد. اگر می‌خواهید یک هدیه کاربردی و در عین حال باکیفیت تهیه کنید این ست می‌تواند عالی باشد. 

برای دیدن نمونه‌های بیشتر ست ورزشی مردانه اینجا کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.